Alweer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je gelijk wat je gaat eten vanavond
ik eet chinees natuurlijk
ram hem er in ? ramstein? rambo ? lam nummer 10 ? lamtin ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
No offence, maar met de naam Ramtin moet ook wat te doen zijn toch?
jewaitsquote:
ja weet je hoeveel je krijgt man , das niet normaal meer.quote:
godverdomme m'n waterquote:
Tering zeg, die is wel ernstigquote:
laturquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg mensen
fijn weekend
en een kusje voor sgele
goed weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg mensen
fijn weekend
en een kusje voor sgele
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
nog 1tje om het af te leren!
[ afbeelding ]
tja zag het niet héquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
nog 1tje om het af te leren!
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook al.. maar het komt er toch niet meer vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef Runx het volgende:
Waar blijft die pic van crazyessie , sjonge sjonge , die dames altijd dingen beloven en niet na komen nu kan ik me weekend echt niet door komen hoar..........
En om die reactie lig ik nu helemaal blauw van het lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering zeg, die is wel ernstig
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Ik hoop dat die gast echt een keer een SOA op zn muil krijgt
Fijn weekend Crazy!
ja die hond is niets vergeleken met dezequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
En om die reactie lig ik nu helemaal blauw van het lachen![]()
![]()
Fijn weekend menneke!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
maar iedereen een fijn weekend![]()
![]()
pas je op jong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
![]()
tralalalaikookniet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef DrMarten het volgende:
tralalalaikhebgeenzinmeer
nee hij komt met de autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas je op jong!dat je niet gaat fietsen ofzo?
haha nicequote:
Jeweetsch!quote:
en toch typ je dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon je aanwijzingen kunnen opvolgen
pootje geslooptquote:
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.quote:
dus je hebt nu een klapperboard!quote:
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastigerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Aanslag als in terroristisch of als in Harry Mulisch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt nu een klapperboard!![]()
ik sloop altijd mn cubicle op dat soort momentenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon mijn aanwijzingen kunnen opvolgen
het was de CTRL toetsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastiger
10 minuten !!!quote:
FF DELL bellen en vragen om nieuwe pootjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
Nu heeft iemand anders dus een klapperboard
kwajong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
Nu heeft iemand anders dus een klapperboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |