Ik dacht "die is 18"maar je bent bijna even oud als ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die jaren 80 muziek ken ik bijna geen artiesten. De nummers ken ik natuurlijk wel.
Sorry, niet zo talented als u..
Het is niet zomaar jaren 80 muziek die je niet kent !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die jaren 80 muziek ken ik bijna geen artiesten. De nummers ken ik natuurlijk wel.
Sorry, niet zo talented als u..
Anders drink je ff in voor je rijles.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh voor ik het vergeetregel ff je eigen bier, geen tijd om bier te halen, moeilijk, bleh
kusjes enzo
Ik heb zeer veel respect voor oudere dames.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht "die is 18"maar je bent bijna even oud als ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Tuurlijk ken ik de muziek wel. Ik ken alleen niet bij elk jaren 80 nummer de naam van de artiest. Sja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Het is niet zomaar jaren 80 muziek die je niet kent !
Al zou je er maar 1 kennen, moet het deze beste man zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik de muziek wel. Ik ken alleen niet bij elk jaren 80 nummer de naam van de artiest. Sja.
Ik kom dus ook niet, ik ga met rip naar de film vanavondquote:
Dan ga ik zelfs niet overwegen om te komen, als Rip er niet is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom dus ook niet, ik ga met rip naar de film vanavond.
je acteerwerk gaat vooruit Q!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs niet overwegen om te komen, als Rip er niet is.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wacht op de fotos en probeer de volgende keer te komen als jullie allemaal niet te lelijk zijn!
Goed dat ik de foto maakte.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ MEET OKT 2008

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van je spiertjes maken en op een internetforum plempen is zeker niet nerdy....
Sugababe.
Sorry, ik val op welgevormde lieve meisjes, niet op spierenshowende trieste mannetjes.quote:
je voelt je wel heel erg aangespoken he...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, ik val op welgevormde lieve meisjes, niet op spierenshowende trieste mannetjes.![]()
Maar ik zie je de volgende keer dan wel.
owja dat natuurlijk ook!quote:
Ze komen nu eenmaal niet dagelijks buiten de deur hè.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja dat natuurlijk ook!
veel plezier daar en doe voorzichtig want mijn fokkertjes mag niet overkomen hoor!
kwart voor 8quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:12 schreef Red_Cat het volgende:
Hoe laat is iedereen er ongeveer? Heb geen zin om daar als eerste aan te komen strax
remlof zit er al vanaf 4 uur hoorde ik.quote:
Stond ie in de file dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
remlof zit er al vanaf 4 uur hoorde ik.
dat is gunstig, dan hebben we kans dat deze post al op gaat:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als remlof genoeg bier op heeft kan je dat vast wel eruit slaan!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik me 19 crt scherm mee kan nemen? Me pc-kast lukt nog wel, alleen me scherm gaat moeilijk mee in een tas
Vergeet je je verlengsnoer niet dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik me 19 crt scherm mee kan nemen? Me pc-kast lukt nog wel, alleen me scherm gaat moeilijk mee in een tas
Ik zat ook al te denken om mijn laptop mee te nemen, dan kunnen we de foto's direct uploaden voor de fokkertjes thuisquote:
Dan komen ze ook niet erbij staan voor de foto neem ik aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:40 schreef Biogarde het volgende:
Hou er wel even rekening mee dat sommige FOK!kertjes niet met hun kop op FOK! willen. Hou daar rekening mee
Nee, ben nu onderweg. Zonder vies mysql jasjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |