kwam je nou wel of niet?quote:
Gay.nl?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Ik niet, te groot. Maar ik zie de foto's wel es verschijnen op een of andere Flickr-site.
Daarom. Dat hou ik graag zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Q.? Die is nog nooit op een meet geweest
Wie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Q.? Die is nog nooit op een meet geweest
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een of andere newbie met een userID boven de 100K. Daar praat ik niet mee.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een of andere newbie zonder tieten met een userID boven de 100K. Daar praat ik niet mee.
Zegt lid nr. 104871quote:
Niet geheel onbelangrijke toevoeging inderdaad.quote:
Als je donkerblauw bent, dan telt dat niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:37 schreef mcDavid het volgende:
Als je een rondje geeft op de meet, dan telt dat niet meer.
Ik koop wel een wiskeytje voor hem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Jezus mangoedkope whiskey drinken als je net je salaris hebt. Para gaat je uitlachen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik koop wel een wiskeytje voor hem.Een goede welteverstaan.
Houd ik je aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik koop wel een wiskeytje voor hem.Een goede welteverstaan.
Geeft niet. Je wacht gewoon net zo lang tot je ergens "Stervende hoeren kankerkachel" of "ROFLEINZ" ofzo hoort, en dan weet je waar iedereen is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Over 40 minuutjes rijles en dan op naar Den Haag CSwel lekker dat net vandaag mijn telefoon ermee stopt
Ik ga gewoon undercover als straatmuzikant Rick Astley spelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet. Je wacht gewoon net zo lang tot je ergens "Stervende hoeren kankerkachel" of "ROFLEINZ" ofzo hoort, en dan weet je waar iedereen is.
Vraag om half 8 of ze die effe kunnen draaien in de FRSquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga gewoon undercover als straatmuzikant Rick Astley spelen
Juist vragen of ze het in de Stairway draaien, gaan juist alleen alle FOK!kers helemaal losquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vraag om half 8 of ze die effe kunnen draaien in de FRS!!
Lol, hoef ik alleen maar de muziek te volgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vraag om half 8 of ze die effe kunnen draaien in de FRS!!
Ja, dat wilde ik dus gaan doen, maar nu is de verrassing eraf, bedankt hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juist vragen of ze het in de Stairway draaien, gaan juist alleen alle FOK!kers helemaal los

Your welcomequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus gaan doen, maar nu is de verrassing eraf, bedankt hoor
Wie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef fraubitch het volgende:
misschien kom ik ook omdat joost zo zeurt [ afbeelding ]
neem ik een nieuwe fokker mee als die wilt.
Merk je vanavond welquote:
Oeh, die Rickroll had ik niet zien aankomen!quote:
Haha, pwnedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeh, die Rickroll had ik niet zien aankomen!
Ahaaaa... Bekend idd. Maar niet in mijn platenkast ofzo.quote:
Nope, als die huppelende negertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Zo staat Juicyhil er ook bij vanavond?
je zou raar staan te kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga gewoon undercover als straatmuzikant Rick Astley spelen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
Maar mensen... ik kom dus ECHT niet hè? Echt.
Ok. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:41 schreef Q. het volgende:
Oh Q. wil je alsjeblieft ons vereren met je aanwezigheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die jaren 80 muziek ken ik bijna geen artiesten. De nummers ken ik natuurlijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |