Ja, dat wilde ik dus gaan doen, maar nu is de verrassing eraf, bedankt hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juist vragen of ze het in de Stairway draaien, gaan juist alleen alle FOK!kers helemaal los

Your welcomequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus gaan doen, maar nu is de verrassing eraf, bedankt hoor
Wie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef fraubitch het volgende:
misschien kom ik ook omdat joost zo zeurt [ afbeelding ]
neem ik een nieuwe fokker mee als die wilt.
Merk je vanavond welquote:
Oeh, die Rickroll had ik niet zien aankomen!quote:
Haha, pwnedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeh, die Rickroll had ik niet zien aankomen!
Ahaaaa... Bekend idd. Maar niet in mijn platenkast ofzo.quote:
Nope, als die huppelende negertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Zo staat Juicyhil er ook bij vanavond?
je zou raar staan te kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga gewoon undercover als straatmuzikant Rick Astley spelen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
Maar mensen... ik kom dus ECHT niet hè? Echt.
Ok. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:41 schreef Q. het volgende:
Oh Q. wil je alsjeblieft ons vereren met je aanwezigheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die jaren 80 muziek ken ik bijna geen artiesten. De nummers ken ik natuurlijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |