Ze hadden geen betere naam kunnen geven nuquote:
Eens moet de PPT gaan lunchenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Opzich valt het me nog mee wat de down doet...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Zakt nog wel verder weg vandaag heb ik het idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
leuke freudiaanse versprekingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Dit is toch voor niemand meer te volgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Ik snap er geen flikker van
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je vraagt je af wat er in een paar minuten tijd in de marktomstandigheden/nieuws is veranderd waardoor zo'n stijging is te verklaren.
Stijging t.o.v. het dieptepunt eerderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
volgens mij staat de AEX nog steeds 6 procent lager en de Dow 4%...
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stijging t.o.v. het dieptepunt eerder.
Hmmm ik zie het ja. Maar al die cijfers spreken elkaar tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahhh... De boel wordt gestut door meevallende cijfers van de VS huizenmarkt.
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijk
De tentenmarkt bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahhh... De boel wordt gestut door meevallende cijfers van de VS huizenmarkt.
Tja slecht nieuws is leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijk
En t is niet de eerste keer deze week dat de DOW boven die verwachting opereertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...
Als dat zou gebeuren is er echt paniek...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...
tenzij ie scheef zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef star_gazer het volgende:
AEX weer op -7%, Dow -5.25. Dow lijkt de weg naar beneden te vinden. AEX duikelt ook weer hard. Jawel, het is speculantenweerDe daytrader komt vandaag klaar.
Het lijkt er wel op ja. De Dow flirt met de 8200quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef superworm het volgende:
Die AEX denkt ook, 'MOET... 240... HOUDEN...'
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. De Dow flirt met de 82008300
Long natuurlijk, begin van de week herstel, daarna keihard richting 220.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef star_gazer het volgende:
En dames en heren... Gaan we long of short het weekend in?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Gek eigenlijk dat de Britse economie zich niet op de rand van een zware recessie bevindt en dat de olieproductie niet zwaar wordt verlaagd.
welnee. ik blijf gewoon hardnekkig volhouden:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef star_gazer het volgende:
Dit is geen financiële crisis meer hoorHet is gewoon een full-blown recessie in the making
whehehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef dvr het volgende:
Volgens mij stort de boel dadelijk in als Warren Buffett uit lunchen gaat. Dan is de laatste koper verdwenen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef dvr het volgende:
Volgens mij stort de boel dadelijk in als Warren Buffett uit lunchen gaat. Dan is de laatste koper verdwenen.
bij deze ben je in de race voor "leukste commentaar van de dag"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef dvr het volgende:
Is dit niet een DEPRESSIE als de economie ook daadwerkelijk krimpt?quote:Voeg dit bericht toe aan eKudos Voeg dit bericht toe aan MSN Reporter Voeg dit bericht toe aan NUjij
lees voor
16:07 24 Oktober 2008
Britse economie op rand recessie
De Britse economie is in het derde kwartaal gekrompen. De teruggang was een half procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal. Toen was de groei al teruggelopen tot nul procent. De krimp van een half procent is groter dan de analisten hadden verwacht.
De cijfers wijzen erop dat de Britse economie op een recessie afkoerst. Daarvan is sprake als de economie in twee kwartalen op rij krimpt.
De Britse premier Brown en president King van de centrale bank zeiden deze week voor het eerst in het openbaar dat het land waarschijnlijk in een recessie belandt.
Neuh. Als de economie twee opeenvolgende kwartalen krimpt, heet dat een recessie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:59 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Is dit niet een DEPRESSIE als de economie ook daadwerkelijk krimpt?
wederom een definitiekwestie hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Als de economie twee opeenvolgende kwartalen krimpt, heet dat een recessie.
volgens mij ben je de 100e user die dit vraagtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:59 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wat is PPT toch waarover hier steeds gesproken wordt?
Ik zag nergens een verduidelijking ervan, kun je die geven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Dulk het volgende:
[..]
volgens mij ben je de 100e user die dit vraagt
http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_12631quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:14 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Ik zag nergens een verduidelijking ervan, kun je die geven?
google maar op wiki & conjunctuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Wat is de definitie van een depressie dan?
tevens tvp
Als de tweede afgeleide negatief isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef simmu het volgende:
[..]
google maar op wiki & conjunctuurdan kom je er vanzelf eentje tegen. maar zoals ik al zei: het is wat afhankelijk van aan wie je het vraagt en wat diens vakgebied is
ik ben zelf wiskundige, ik denk in afgeleides. dus een afname van de groei (maar nog wel groei) noem ik recessie. een stilstand (geen groei, geen krimp) of achteruitgang (krimp) van de groei noem ik depressie. ik leg het denk ik niet goed uit. denk in de richting van richtingscoefficienten van raaklijnen. uiteraard alles ihkv nationale producten en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |