Wouter had maanden geleden al een weekendje weg geboekt, dat komt nu in het gedrangquote:
.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef star_gazer het volgende:
Er zit een lekkere trend in de AEX grafiek vandaag. Het loopt 'ordentelijk' omlaag![]()
.. dus wat gebeurd er de dag dat er wel paniek is?quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX beleeft vrijdag een crash in een crash, aldus technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. "Maar er is geen sprake van paniek, daarvoor gaat het te orderlijk omlaag", aldus Van den Akker
Dow fondsen gaan altijd stuk voor stuk openquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Volgens google een opening van 8534? Dat valt reuze mee
Even geduldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Patience, young padawanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef star_gazer het volgende:
8683 zelfsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Inderdaad. -8%.quote:
Levert wel mooie (paniek) tv op..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef star_gazer het volgende:
Ongelooflijk: -5%Hier wordt geschiedenis geschreven
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moet je bij koersverloop indenken wat logisch is en dan het tegenovergestelde verwachtenquote:
Zijn dat ook de makers van Rollercoaster Tycoon?quote:
Ze hadden geen betere naam kunnen geven nuquote:
Eens moet de PPT gaan lunchenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Opzich valt het me nog mee wat de down doet...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Zakt nog wel verder weg vandaag heb ik het idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
leuke freudiaanse versprekingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Dit is toch voor niemand meer te volgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Ik snap er geen flikker van
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je vraagt je af wat er in een paar minuten tijd in de marktomstandigheden/nieuws is veranderd waardoor zo'n stijging is te verklaren.
Stijging t.o.v. het dieptepunt eerderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
volgens mij staat de AEX nog steeds 6 procent lager en de Dow 4%...
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stijging t.o.v. het dieptepunt eerder.
Hmmm ik zie het ja. Maar al die cijfers spreken elkaar tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahhh... De boel wordt gestut door meevallende cijfers van de VS huizenmarkt.
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijk
De tentenmarkt bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ahhh... De boel wordt gestut door meevallende cijfers van de VS huizenmarkt.
Tja slecht nieuws is leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar 10% daling is heel logisch volgens jullie en vervolgens 4% herstel is onbegrijpelijk
En t is niet de eerste keer deze week dat de DOW boven die verwachting opereertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...
Als dat zou gebeuren is er echt paniek...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als nikkei iets van 10+% daalt en europese beurzen ook rond 9% in de min staat dan is 10% daling wel logisch ja...
tenzij ie scheef zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef star_gazer het volgende:
AEX weer op -7%, Dow -5.25. Dow lijkt de weg naar beneden te vinden. AEX duikelt ook weer hard. Jawel, het is speculantenweerDe daytrader komt vandaag klaar.
Het lijkt er wel op ja. De Dow flirt met de 8200quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef superworm het volgende:
Die AEX denkt ook, 'MOET... 240... HOUDEN...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |