quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef hipy123 het volgende:
dat dus ik kan opeens maar en kwart van de sites bezoeken die ik normaal bezoek
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef vw_caddy het volgende:
Jup, en mijn zakelijke bitstream-lijn ligt er daardoor uit. Leuk, zo'n umts kaartje.
Dat postte ik alquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef vw_caddy het volgende:
Prijs/kwaliteit. 8/1 verbinding over een KPN lijn dat een kwart goedkoper is dan de 8/1-lijn bij de consumentenboer XS4all.
Er is inmiddels een engineer te plaatste die heeft geconstateerd dat het licht uit is (goh). Het is nu in onderzoek.
Goed bezig met die updates.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
UPDATE:
An AMS-IX engineer is currently on site and has confirmed that all equipment is without power. We are waiting for the NikHef staff to determine the exact cause.
DESCRIPTION:
All power seems to have failed at NIKHEF.
DETAILS:
We have no detailed explanation available yet. We will update
this ticket as we investigate.
ACTIONS:
The AMS-IX NOC is investigating.
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef znarch het volgende:
Klapt msn er zojuist uit of lijkt dat ?
Lijkt me stug. Behalve dat je met POP3 überhaupt geen e-mail kunt versturen, ondersteunt hotmail alleen POP3 voor betaalaccounts.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 18:05 schreef TNA het volgende:
Mijn mailtjes vanuit Hotmail komen sinds kort soms vertraagd aan bij andere Hotmailgebruikers, en vice versa. Meer mensen die hier last van hebben? Ik gebruik Outlook Express i.c.m. POP3.
Was in de war met een andere account van me, had het al geëdit. Desalniettemin: ik heb soms last van vertraging...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Behalve dat je met POP3 überhaupt geen e-mail kunt versturen, ondersteunt hotmail alleen POP3 voor betaalaccounts.
Ik las inmiddels op Tweakers dat meer mensen er last van hebben. Zal wel een storing daar zijn, even afwachten maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Desalniettemin: ik heb soms last van vertraging...
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Doet het hier al weer na paar keer proberen
Check inderdaad. 't Was de 1ste 2 keer niet geluktquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Doet het hier al weer na paar keer proberen
Geen probleem in Den Haagquote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef NordicBlue het volgende:
Alle tv zenders is zo ongeveer heel de randstad
http://www.nu.nl/news/185(...)bonnees_Telfort.htmlquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Neophyte010 het volgende:
Jep, telfort is plat
25-11-2008
landelijk problemen internet en telefonie
Op dit moment kunt u landelijk problemen ondervinden met internet en vast bellen.
We zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Telfort.
Bij mn ma op dr werk (KPN) lag vanochtend ook alles plat
Vanaf mijn Telfort adsl lijn geen probleem. Misschien een tijdelijke storing die inmiddels hersteld is? Probeer anders http://83.219.81.205 eens.quote:Op zondag 30 november 2008 13:46 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand van jullie www.nshispeed.nl benaderen? Ik kom er met geen mogelijkheid op en ik moet kaartjes naar Antwerpen bestellen... Erg lastig!
Niet alles is stukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Omniej het volgende:
Mijn server bij LeaseWeb ligt eruit en de rest van LeaseWeb inderdaad ook, heb ik gemerkt...
Gaat lekker, volgens mij waren ze nog maar 2/3 weken geleden ook al even down.
Klopt... :quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef Omniej het volgende:
De site van LeaseWeb zelf is weer online in ieder geval... Nu de mijne nog.
En ook ik hang nog in de "some racks"quote:[UPDATE 21:25]
Most racks are back online.
Some cabling to the secondary coreswitch is not working correctly, we are now have 4 engineers on location, they are working to get all racks online ASAP.
Niet de Dumpert!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef L.Mo het volgende:
ja en dumpert ook
Ach, toch nog een puntje van vreugde op deze droevige woensdagavondquote:
Gillend met je handen in de lucht over straat rennen zoals iedereenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Niet de Dumpert!
Wat moet ik nu doen? Ik zou niet eens weten hoe een boek lezen werkt, laat staan de afwas doen.
Vreselijkquote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmmz, ligt Geenstijl.nl eruit?
Ja enquote:
Ik pas ook mooi binnen die grafiekquote:Op donderdag 4 december 2008 09:30 schreef Omniej het volgende:
De mijne inmiddels ook weer ja...
[ afbeelding ]
Bij mij ligt alles nu weer dood op zn gat...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef Omniej het volgende:
Haha, de volgende keer dat ik offline ben check ik jouw site ook wel even, dan zie ik in elk geval of het aan mij ligt of niet.
Apart...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij ligt alles nu weer dood op zn gat...
Doet het bij mij prima...quote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef Neerio het volgende:
the piratebay.org vraagt opeens om een wachtwoord
zou iemand ff kunnen checken of het aan mijn provider ligt of aan piratebay.org
Verkapte-kijk-mij-eens-een-snelle-download-hebben-replyquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef F04 het volgende:
Tweaknews is traag 1.1MB/s terwijl dit normaal vrijwel altijd de top van 2.0MB/s haalt.
verkapte de-hele-wereld-heeft-20MBit-internet-maar-ik-bel-nog-in-dus-ik-ben-zielig postquote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 21:32 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-een-snelle-download-hebben-reply![]()
Was behoorlijk traag net, maar doet het inmiddels wel weer prima bij mij...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:40 schreef classpc het volgende:
The Pirate Bay is down hiero... (Tele2 gebruiker)
Doet het wel, maar ik heb het idee dat de search het al een paar dagen niet helemaal goed doet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Was behoorlijk traag net, maar doet het inmiddels wel weer prima bij mij...
quote:Ophalen MSN Adressenlijst niet mogelijk
Volgens mij zijn ze weer stuk..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Omniej het volgende:
Mijn server bij LeaseWeb ligt eruit en de rest van LeaseWeb inderdaad ook, heb ik gemerkt...
Gaat lekker, volgens mij waren ze nog maar 2/3 weken geleden ook al even down.
Mijn server heeft vandaag nergens last van gehad, zo te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze weer stuk..
Hack op een of ander log wat bij mij op de server draait....quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mijn server heeft vandaag nergens last van gehad, zo te zien.
Doet het hier gewoon.quote:
Tijdelijke fout (500)quote:
hier ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Stinosss het volgende:
www.samenkopen.net
Kan ik vanuit mijn thuisverbinding, schoolverbinding en werkverbinding niet bereiken. Middels een webbased proxy echter wel. Omgeving Eindhoven hier...
Hun storingspagina geeft (nog) niets aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Orbeatle het volgende:
KPN internetplusbellen?
Kreeg net een telefoontje van m'n vader dat hij niet kan bellen met IPB.
Is hij de enige of is er een landelijke storing?
Klopt, het was ook een lokale issue bij m'n pa achterafquote:Op maandag 9 februari 2009 20:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Hun storingspagina geeft (nog) niets aan.
is hier bereikbaarquote:
Hier ook, sinds gisteravond. Ik was net blij dat het weer werkte (al kreeg ik het verzenden via smtp nog niet aan de praat). Maar goed, ze zouden er de komende tijd aan sleutelen, dus het was misschien te verwachten dat er af en toe een storing is.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef TNA het volgende:
Hotmail POP3 doet nogal moeilijk hier.
werkt bij mij gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Suvorov het volgende:
Cybernations.net ligt er nogal eens uit voor mij de laatste dagen. Andere sites laden zonder probleem...
Ur bannedquote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Suvorov het volgende:
Dat hoor ik dus van iedereen :p
Helpt mij alleen niet echt
Neem anders een andere DNSquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef Suvorov het volgende:
Nah, om de zoveel tijd laadt de site wel. Voor een uurtje of zo. Dan is het weer over. Zeer irritant...
Hier niks aan de hand met telfort.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij is er iemand touwtjespringen met een patchkabel bij Telfort...
Hier ook niet.quote:
hier nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef ScarFace- het volgende:
Google maps is al een tijdje baggertraag.
een vriendin van me heeft er ook last van.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:21 schreef bravo het volgende:
kpn sms versturen werkt niet bij mij, bij wie wel?
Da's balen...quote:
Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Ah, blijkbaar helpt het om hier te posten want as we speak werkt het opeens weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef goeiemoggel het volgende:
Gmail is hier ook nog down (502, server error).
M'n Gmail notifier werkt nog wel trouwens.
vet gedrukte commentaar is misschien een beetje overdreven...quote:Gmail, de e-maildienst van Google, kampt met problemen. De dienst is dinsdagochtend al geruime tijd niet beschikbaar.
Bij het opvragen van de e-mailbox krijgen gebruikers een 502 server error te zien. Het lijkt erop dat de dienst er wereldwijd uitligt. De storing duurt op moment van schrijven al ongeveer een uur.
Via een twittersearch komen er per minuut zo'n 500 reacties van gefrustreerde gebruikers binnen die schrijven dat de service down is. "Gmail is nog steeds down! ARRRRGH! Het is net als zonder water, electriciteit of voedsel zitten", aldus een boze Gmailer. De meldingen zijn onder andere in het Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Engels en Grieks.
Pop3/IMAP werkt wel
Naar verluidt zou de Pop3/IMAP-verbinding nog wel functioneren voor het binnenhalen van e-mail. Of de betaalde versie van Gmail ook down is, is op dit moment niet bekend.
Google biedt voor zakelijke gebruikers een uptime garantie van 99,9 procent. De overige online apps van Google, zoals Google Docs en Reader, lijken normaal te functioneren.
Google was niet bereikbaar voor commentaar.
quote:Status Update
2/24/2009
We're aware of a problem with Gmail affecting a number of users. This problem occurred at approximately 1.30AM Pacific Time. We're working hard to resolve this problem and will post updates as we have them. We apologize for any inconvenience that this has caused.
Oh, wat handig, dat had ik helemaal niet in de gaten. Ik gebruik tegenwoordig ook thuis steeds vaker gewoon de webmail. Maar nu is het toch wel handig dat IMAP gewoon nog werkt.quote:Naar verluidt zou de Pop3/IMAP-verbinding nog wel functioneren voor het binnenhalen van e-mail.
Hij opende net wel hier!quote:Status Update
2/24/2009
Many of our users had difficulty accessing Gmail today. The problem is now resolved and users have had access restored. We know how important Gmail is to our users, so we take issues like this very seriously, and we apologize for the inconvenience...
Upquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef ScarFace- het volgende:zal zo wel weer up zijn google kennende, ze zijn wel te pingen, site zelf is niet te laden.
Betreft slecht tijdelijk uit de lucht wegens admin upgradequote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Fu_fITA het volgende:
[..]
Betreft slecht tijdelijk uit de lucht wegens admin upgrade
zie http://suprbay.org/showthread.php?t=47067
Probeer jij de grootste torrent tracker maar eens stabiel up te houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
TPB doet vaker vervelend.
Geen idee. Er staat in ieder geval niks op dat Suprbay forum over gepland onderhoud.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
Doet 't inderdaad niet. Onderhoud oid?
Hier nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef EvanStone het volgende:
Doet deze link het bij iemand? Aflevering van Dokument.
http://player.omroep.nl/?aflID=8831112
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik ben hier nog lekker aan het webcam sexen
Is waarschijnlijk een wormpje geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het schijnt dat her en der Exchange servers uit de lucht vallen (mijn werkgever, shell, en bij een klant van mijn werkgever)
Conficker? Is al een tijdje in het nieuws, de besmette pc's proberen verbinding te maken met de 'host', als 't er genoeg zijn, zou 't zomaar een DDos aanval kunnen worden. Laatst ook bekend geworden dat deze zombies ook naar al reeds geregistreerde (en dus van consumenten/bedrijven) domeinen proberen te connecten.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een wormpje geweestIemand details?
Ik zit verdomme de error-page te refreshenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zit verdomme de error-page te refreshen
http://www.google.com/googlecalendar/unavailable.html
werkt hier gewoonquote:
Bij mij doet hij het nu ook niet. Gisteren geen last van gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef brandgaatje het volgende:
Gmail ligt er bij mij de hele dag al uit, iets met een server fout.Mijn vriendin haar gmail werkt wel, de bandmail werkt ook. Alleen mijn eigen mail niet. Iemand anders ook last van?
quote:Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.
dhcp is toch alleen intern? of bedoel je DNS? of snap ik het nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Telfort was down, de dhcp-server was weer kapot.
Ik bedoel echt dhcp, mijn modem had ip-adres 0.0.0.0quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dhcp is toch alleen intern? of bedoel je DNS? of snap ik het niet
Als het om DNS gaat: www.opendns.com , overstappen maar
Hm, vreemd danquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel echt dhcp, mijn modem had ip-adres 0.0.0.0, niks dus.
En aan de telefoon zeiden ze ook dat er problemen waren met ip-adressen uitgeven.
Niet overal idd begreep ik van die meneer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hm, vreemd dan
Ik heb ook Telfort, en geen last gehad vanochtend
"Adres niet gevonden"quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef raaavi het volgende:
kan iemand ff kijken?
https://docs.google.nl
zit op school en de timing is niet echt geweldig!
Oh, ja weet ik veel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
het was
http://docs.google.com/
maar het werkt weer!
pfff
quote:
Server is too busy.. Beetje matig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef SaskiaR het volgende:
Doet Hotmail het bij jullie ook niet? De hele dag al meldingen dat ze aan het upgraden zijn ofzo... rete irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |