quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef hipy123 het volgende:
dat dus ik kan opeens maar en kwart van de sites bezoeken die ik normaal bezoek
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef vw_caddy het volgende:
Jup, en mijn zakelijke bitstream-lijn ligt er daardoor uit. Leuk, zo'n umts kaartje.
Dat postte ik alquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef vw_caddy het volgende:
Prijs/kwaliteit. 8/1 verbinding over een KPN lijn dat een kwart goedkoper is dan de 8/1-lijn bij de consumentenboer XS4all.
Er is inmiddels een engineer te plaatste die heeft geconstateerd dat het licht uit is (goh). Het is nu in onderzoek.
Goed bezig met die updates.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
UPDATE:
An AMS-IX engineer is currently on site and has confirmed that all equipment is without power. We are waiting for the NikHef staff to determine the exact cause.
DESCRIPTION:
All power seems to have failed at NIKHEF.
DETAILS:
We have no detailed explanation available yet. We will update
this ticket as we investigate.
ACTIONS:
The AMS-IX NOC is investigating.
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef znarch het volgende:
Klapt msn er zojuist uit of lijkt dat ?
Lijkt me stug. Behalve dat je met POP3 überhaupt geen e-mail kunt versturen, ondersteunt hotmail alleen POP3 voor betaalaccounts.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 18:05 schreef TNA het volgende:
Mijn mailtjes vanuit Hotmail komen sinds kort soms vertraagd aan bij andere Hotmailgebruikers, en vice versa. Meer mensen die hier last van hebben? Ik gebruik Outlook Express i.c.m. POP3.
Was in de war met een andere account van me, had het al geëdit. Desalniettemin: ik heb soms last van vertraging...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Behalve dat je met POP3 überhaupt geen e-mail kunt versturen, ondersteunt hotmail alleen POP3 voor betaalaccounts.
Ik las inmiddels op Tweakers dat meer mensen er last van hebben. Zal wel een storing daar zijn, even afwachten maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Desalniettemin: ik heb soms last van vertraging...
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Doet het hier al weer na paar keer proberen
Check inderdaad. 't Was de 1ste 2 keer niet geluktquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Doet het hier al weer na paar keer proberen
Geen probleem in Den Haagquote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef NordicBlue het volgende:
Alle tv zenders is zo ongeveer heel de randstad
http://www.nu.nl/news/185(...)bonnees_Telfort.htmlquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Neophyte010 het volgende:
Jep, telfort is plat
25-11-2008
landelijk problemen internet en telefonie
Op dit moment kunt u landelijk problemen ondervinden met internet en vast bellen.
We zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Telfort.
Bij mn ma op dr werk (KPN) lag vanochtend ook alles plat
Vanaf mijn Telfort adsl lijn geen probleem. Misschien een tijdelijke storing die inmiddels hersteld is? Probeer anders http://83.219.81.205 eens.quote:Op zondag 30 november 2008 13:46 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand van jullie www.nshispeed.nl benaderen? Ik kom er met geen mogelijkheid op en ik moet kaartjes naar Antwerpen bestellen... Erg lastig!
Niet alles is stukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Omniej het volgende:
Mijn server bij LeaseWeb ligt eruit en de rest van LeaseWeb inderdaad ook, heb ik gemerkt...
Gaat lekker, volgens mij waren ze nog maar 2/3 weken geleden ook al even down.
Klopt... :quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef Omniej het volgende:
De site van LeaseWeb zelf is weer online in ieder geval... Nu de mijne nog.
En ook ik hang nog in de "some racks"quote:[UPDATE 21:25]
Most racks are back online.
Some cabling to the secondary coreswitch is not working correctly, we are now have 4 engineers on location, they are working to get all racks online ASAP.
Niet de Dumpert!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef L.Mo het volgende:
ja en dumpert ook
Ach, toch nog een puntje van vreugde op deze droevige woensdagavondquote:
Gillend met je handen in de lucht over straat rennen zoals iedereenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Niet de Dumpert!
Wat moet ik nu doen? Ik zou niet eens weten hoe een boek lezen werkt, laat staan de afwas doen.
Vreselijkquote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmmz, ligt Geenstijl.nl eruit?
Ja enquote:
Ik pas ook mooi binnen die grafiekquote:Op donderdag 4 december 2008 09:30 schreef Omniej het volgende:
De mijne inmiddels ook weer ja...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |