Da's balen...quote:
Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Ah, blijkbaar helpt het om hier te posten want as we speak werkt het opeens weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef goeiemoggel het volgende:
Gmail is hier ook nog down (502, server error).
M'n Gmail notifier werkt nog wel trouwens.
vet gedrukte commentaar is misschien een beetje overdreven...quote:Gmail, de e-maildienst van Google, kampt met problemen. De dienst is dinsdagochtend al geruime tijd niet beschikbaar.
Bij het opvragen van de e-mailbox krijgen gebruikers een 502 server error te zien. Het lijkt erop dat de dienst er wereldwijd uitligt. De storing duurt op moment van schrijven al ongeveer een uur.
Via een twittersearch komen er per minuut zo'n 500 reacties van gefrustreerde gebruikers binnen die schrijven dat de service down is. "Gmail is nog steeds down! ARRRRGH! Het is net als zonder water, electriciteit of voedsel zitten", aldus een boze Gmailer. De meldingen zijn onder andere in het Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Engels en Grieks.
Pop3/IMAP werkt wel
Naar verluidt zou de Pop3/IMAP-verbinding nog wel functioneren voor het binnenhalen van e-mail. Of de betaalde versie van Gmail ook down is, is op dit moment niet bekend.
Google biedt voor zakelijke gebruikers een uptime garantie van 99,9 procent. De overige online apps van Google, zoals Google Docs en Reader, lijken normaal te functioneren.
Google was niet bereikbaar voor commentaar.
quote:Status Update
2/24/2009
We're aware of a problem with Gmail affecting a number of users. This problem occurred at approximately 1.30AM Pacific Time. We're working hard to resolve this problem and will post updates as we have them. We apologize for any inconvenience that this has caused.
Oh, wat handig, dat had ik helemaal niet in de gaten. Ik gebruik tegenwoordig ook thuis steeds vaker gewoon de webmail. Maar nu is het toch wel handig dat IMAP gewoon nog werkt.quote:Naar verluidt zou de Pop3/IMAP-verbinding nog wel functioneren voor het binnenhalen van e-mail.
Hij opende net wel hier!quote:Status Update
2/24/2009
Many of our users had difficulty accessing Gmail today. The problem is now resolved and users have had access restored. We know how important Gmail is to our users, so we take issues like this very seriously, and we apologize for the inconvenience...
Upquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef ScarFace- het volgende:zal zo wel weer up zijn google kennende, ze zijn wel te pingen, site zelf is niet te laden.
Betreft slecht tijdelijk uit de lucht wegens admin upgradequote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Fu_fITA het volgende:
[..]
Betreft slecht tijdelijk uit de lucht wegens admin upgrade
zie http://suprbay.org/showthread.php?t=47067
Probeer jij de grootste torrent tracker maar eens stabiel up te houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
TPB doet vaker vervelend.
Geen idee. Er staat in ieder geval niks op dat Suprbay forum over gepland onderhoud.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
Doet 't inderdaad niet. Onderhoud oid?
Hier nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef EvanStone het volgende:
Doet deze link het bij iemand? Aflevering van Dokument.
http://player.omroep.nl/?aflID=8831112
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik ben hier nog lekker aan het webcam sexen
Is waarschijnlijk een wormpje geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het schijnt dat her en der Exchange servers uit de lucht vallen (mijn werkgever, shell, en bij een klant van mijn werkgever)
Conficker? Is al een tijdje in het nieuws, de besmette pc's proberen verbinding te maken met de 'host', als 't er genoeg zijn, zou 't zomaar een DDos aanval kunnen worden. Laatst ook bekend geworden dat deze zombies ook naar al reeds geregistreerde (en dus van consumenten/bedrijven) domeinen proberen te connecten.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een wormpje geweestIemand details?
Ik zit verdomme de error-page te refreshenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zit verdomme de error-page te refreshen
http://www.google.com/googlecalendar/unavailable.html
werkt hier gewoonquote:
Bij mij doet hij het nu ook niet. Gisteren geen last van gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef brandgaatje het volgende:
Gmail ligt er bij mij de hele dag al uit, iets met een server fout.Mijn vriendin haar gmail werkt wel, de bandmail werkt ook. Alleen mijn eigen mail niet. Iemand anders ook last van?
quote:Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.
dhcp is toch alleen intern? of bedoel je DNS? of snap ik het nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Telfort was down, de dhcp-server was weer kapot.
Ik bedoel echt dhcp, mijn modem had ip-adres 0.0.0.0quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dhcp is toch alleen intern? of bedoel je DNS? of snap ik het niet
Als het om DNS gaat: www.opendns.com , overstappen maar
Hm, vreemd danquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel echt dhcp, mijn modem had ip-adres 0.0.0.0, niks dus.
En aan de telefoon zeiden ze ook dat er problemen waren met ip-adressen uitgeven.
Niet overal idd begreep ik van die meneer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hm, vreemd dan
Ik heb ook Telfort, en geen last gehad vanochtend
"Adres niet gevonden"quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef raaavi het volgende:
kan iemand ff kijken?
https://docs.google.nl
zit op school en de timing is niet echt geweldig!
Oh, ja weet ik veel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
het was
http://docs.google.com/
maar het werkt weer!
pfff
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |