Niemand wist dat Haider homo was, anders had het allang op een voorpagina gestaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Floripas het volgende:
Hier, 2000: http://findarticles.com/p(...)April_25/ai_61692661
Nou ja, zet Nova even op John.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
'Jullie' (jij ook dus) zijn zo simpel.
Er klopt gewoon niks van. Al zou het waar zijn, dan nog is het heel erg apart dat het verhaal nu pas naar buiten komt op het moment dat Haider zich niet meer kan verdedigen. In dat geval was de media te laf om het niet eerder naar buiten te brengen, omdat ze wisten dat Haider het zou recht zetten naar zijn achterban toe.
Dus of het een complot is of niet, de media zit fout.
Maar hij is wel aardig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef Amokzaaier het volgende:
lolz @ n00bs die met JD in discussie gaan trouwens
hij belichaamt de essentie van tunnelvisie en kortzichtigheid.
Ik kijk het later wel even terug...quote:
Ik vind het zelf niet zo relevant.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niemand wist dat Haider homo was, anders had het allang op een voorpagina gestaan.
Hoor jij ook bij het 'hoogopgeleide klootjesvolk'?
kzal het nog een keer zeggen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niemand wist dat Haider homo was, anders had het allang op een voorpagina gestaan.
Hoor jij ook bij het 'hoogopgeleide klootjesvolk'?
Ik heb net even op je link geklikt, maar meer dan een klein obscuur internet artikeltje is er niet te vinden, ik bedoel maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo relevant.
Ja, nou en?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb net even op je link geklinkt, maar meer dan een klein obscuur internet artikeltje is er niet te vinden, ik bedoel maar
Wat vind jij niet relevant?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo relevant.
Gna.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
Het is mij een beetje teveel stemmingmakerij. Niets dan goeds over de doden.
Zo is datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
Maar hij leidde wel een grootmacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat
Stalin was ozooo lief voor zijn moeder
Sinds wanneer kan er bij jou een goed woord af over homo's?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat de media het al wel veel eerder had ontdekt als Joerg Haider zich in die kringen begaf.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan er bij jou een goed woord af over homo's?
Een jaar of acht geleden alquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat de media het al wel veel eerder had ontdekt als Joerg Haider zich in die kringen begaf.
Jörg simply wants a cuddle.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een jaar of acht geleden al![]()
http://www.guardian.co.uk/world/2000/mar/24/austria.kateconnolly
Satire, ik ben er dol op!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Haider was voor zijn politieke benoeming al omstreden, hij heeft nauwelijks kans gehad om zich politiek te uiten, hij werd bij voorbaat al in het extreemrechtse hokje gestopt.
Ik denk dat Kurt Waldheim er een stuk genadiger vanaf is gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |