eenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
nou Nico....Omdat je het moeilijk hebt met die rare stagiaire... Krijg je van mij eenwordt je daar blij van
?
Altijd ik houd van kusjes gevenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja toch!
Gefeliciteerd nog btw.Zat even op de Hyves van mash_ te kijken.
quote:
Dat treft. Ik houd van kusjes ontvangen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd ik houd van kusjes geven
Eenvoor OA
Hoe zie je dat vormgegeven dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een naamtopic. Een SMART one!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
met jou wil ik wel een naamtopic delen hoor
jacksonquote:
Brugklasachtig!quote:
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
Haiquote:
jij krijgt nog welleens een naamtopicquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
haiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai![]()
Goed je te zien hier! Drukke dag vandaag ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
met jou wil ik wel een naamtopic delen hoor
quote:
Zie je wel jacksonquote:
quote:
wat voor artikelen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hai
Opzich niet echt een drukke dag... maar ik wil eigenlijk minimaal 2 artikelen lezen dus daar ga ik zoveel mogelijk op (proberen) te focussen vandaag
Lang niet gezien? wat heb jij zoal gedaan
Dat krijg je als je het vorige topic sluit.quote:
Voornamelijk snoeihard werken en werken... Niet echt tof dus maargoed, soms is dat even nodig hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hai
Opzich niet echt een drukke dag... maar ik wil eigenlijk minimaal 2 artikelen lezen dus daar ga ik zoveel mogelijk op (proberen) te focussen vandaag
Lang niet gezien? wat heb jij zoal gedaan
wetenschappelijkequote:
Cali mag datquote:
zie je wel OAquote:
klinkt interessant, maar ben blij dat ik dat niet hoef te lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wetenschappelijke
'long DNA palindromes cruciform structures, genetic instability and secondary structure repair' ben ik nu in bezigen daarna hmm.... ach ik zie wel welke daarna
He, oude beffertquote:
Soms moet dat gebeuren jahquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Voornamelijk snoeihard werken en werken... Niet echt tof dus maargoed, soms is dat even nodig heh. Ben hier inderdaad niet vaak meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
we moeten tenslotte we ontopic(titel) blijven
tis interessant, maar ben blij als ik erdoorheen benquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt interessant, maar ben blij dat ik dat niet hoef te lezen
Welk woord heb je niet begrepen ?quote:
wat doe je hier dan naast typen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
tis interessant, maar ben blij als ik erdoorheen benHij is niet zo moeilijk... maar heb geeeeen zin in lezen
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)quote:
Er is ook niets mis mee. Het was slechts een bevestiging van wat ik eerder zeiquote:
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat doe je hier dan naast typen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)
Ik heb zomaar het idee dat meer mensen op FOK daar last van hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappen
Zit jij OA nou te versieren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd ik houd van kusjes geven
Eenvoor OA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij OA nou te versieren?Zie sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nou, dat doet hij al jaren hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...
Dat idee kreeg ik al, maar het wordt erger en erger...quote:
Slechte zaak..... Ach, we houden hem in de gatenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al, maar het wordt erger en erger...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappen
Gewone taart dan maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
Ik kan eventjes geen taartdiagram meer zien
Ik post hier. Sinds gisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?
Vanwege de nieuwe baan van OAdin?quote:
o.a.quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?
Hetzelfde als jij gok ik zoquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij OA nou te versieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik versier iedereen
ik hou van vlaggetjes
en slingers
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En wat moet jij hier, gij limbo?quote:
Die komt zaterdagquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef OA het volgende:
Yesse, ik bestelde gisteren trouwens bij Piramide.
Waar kan ik een stuk komen halen?quote:
Meestal zijn ze wel vrij snel...quote:[..]Ik had het nog gelezen.. Ies altiet droek daar.
HOAX!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?
Postpostpostenquote:
Cool!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ik versier iedereen
ik hou van vlaggetjes
en slingers
HFquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga nu even een frisse neus halen na de lunch. Daarna een vergadering.
Cya all later
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga nu even een frisse neus halen na de lunch. Daarna een vergadering.
Cya all later
Hier maar dan moet je wel even geld meenemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Waar kan ik een stuk komen halen?Kan nooit ver weg zijn...
![]()
Heel handig wel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gisteren een vergadering gemist. Ze dachten dat ik geen interesse had, maar ik was niet op de hoogte gebracht...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier maar dan moet je wel even geld meenemen
Ach ja, mensen die maar 2 of 3 dagen per week werken en dan denken alles te weten en overal bovenop te zitten...quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens nog steeds brugklas tafferelen in deze SC?
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..].
OA en Cali zitten handjes vast te houden op het muurtje van de fietsenstalling.
leukquote:
Eerder op het muurtje achter de fietsenstalling.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..].
OA en Cali zitten handjes vast te houden op het muurtje van de fietsenstalling.
Dan mail je alleen hostimeister, en stel je de rest verder uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk
Oja moet jou nog een mail sturenheb geen zin want moet mam, pap, zus ook nog mailen
dus stel het elke keer uit
Daar zitten de tweedeklassers alquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder op het muurtje achter de fietsenstalling.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten de tweedeklassers al![]()
Elkaar af te lebberen, echt keivies!
Fijn voor je!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:23 schreef PteV het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje opgevrolijkt na gisteravond
Nice. Hoop voor jou dat het een beetje mee is gevallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:23 schreef PteV het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje opgevrolijkt na gisteravond
quote:
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder gaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Hoop voor jou dat het een beetje mee is gevallen?
Waar is hier?quote:
ieuwwwwww.....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten de tweedeklassers al![]()
Elkaar af te lebberen, echt keivies!
Mja, duidelijkheid dus, maar niet zoals je het graag zou zien...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder ga
Stalk me is niet :Rquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja toch!
Gefeliciteerd nog btw.Zat even op de Hyves van mash_ te kijken.
Neem het er van... Het leven is te mooi om er moeilijk over te doen. Feest, drink bier, doe leuke dingen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder ga
Gelukkigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
zo weer een knoflookbrouwseltje op
Vandaag dus maar niet zoenen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
zo weer een knoflookbrouwseltje op
Vandaag dus maar niet zoenen
fijn he!quote:
nee.. die had ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt de leuke stagiair misschien wegjagen door lekker uitgebreid in haar gezicht te ademen
moet artikelen lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
het![]()
Doe is hyves zo
wat moet je lezen?
quote:
awhquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
moet artikelen lezendoe straks wel even hyves oke?
ja maar wegjagen doet ze me nu ook al, maar ik kan nergens heen.. moet achter mij bureau blijven zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
zal ze eerder jou wegjagen
ben je ook van d'r af
![]()
Je kan even gaan poepenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar wegjagen doet ze me nu ook al, maar ik kan nergens heen.. moet achter mij bureau blijven zitten
Ach, het kan allemaal uit tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef nicomart het volgende:
Hoe ze er ook uitziet.. heeft een of andere vage witte/crème jurk aan, met daar onder een soort van vage hakschoenen en dan van die hele hippe lange blauwe sokken
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef nicomart het volgende:
Hoe ze er ook uitziet.. heeft een of andere vage witte/crème jurk aan, met daar onder een soort van vage hakschoenen en dan van die hele hippe lange blauwe sokken
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordtquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt
Twilight muziekje start....quote:
zeg meiskequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
! Het valt te proberen natuurlijk
Nouja, het kwam van mijn kant...maar het blijft idd kutquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, duidelijkheid dus, maar niet zoals je het graag zou zien...
quote:
nee dus!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt
Ook niet dus.. en ze kan ook niet lopen op hakken, maar blijft het proberen. Ze heeft het op platte schoenen al lastig zat. Het lijkt er bij elke stap op alsof ze valt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
hippie
heeft ze wel een beetje het lichaam voor een jurk
?
Jij snapt het helemaal.... Of roepen dat haar jurk wel leuk bij de vloerbedekking staat en ze het uit wil trekken om te kijken of het klopt. Je moet creatief zijn bij van die stoffige dameschquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
zeg meiskedie kleren he...staat voor geen meter.... uittrekken
![]()
![]()
!!
werkt dat bij jou ook zo>?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
hmm.. zou opzich een leuke versiertruc zijn, maar denk dat de meeste het niet fijn vinden als je zegt dat het niet staatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
smoothquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal.... Of roepen dat haar jurk wel leuk bij de vloerbedekking staat en ze het uit wil trekken om te kijken of het klopt. Je moet creatief zijn bij van die stoffige damesch
Ja toch ?!quote:
Ja, maar ik wil juist tips om dat kreng weg te krijgen. Niet om dr uit de kleren te krijgen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja toch ?!
Ik zit alweer naar een nieuwe lease-auto te kijken terwijl ik over 9maanden pas een nieuwe mag
Dan heb ik geen tips, ben alleen goed in het uit de kleren krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil juist tips om dat kreng weg te krijgen. Niet om dr uit de kleren te krijgen...
Wat voor auto wil je?
Ik heb mijn nieuwe al 3 dagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja toch ?!
Ik zit alweer naar een nieuwe lease-auto te kijken terwijl ik over 9maanden pas een nieuwe mag
Nu zit het nog ze lekker krap. Helaas wordt dat steeds minderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe al 3 dagen
Nu nog maagdelijk schoon met 500km op de teller.
Wat rij je op het moment? Je reed een mazda3 toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe al 3 dagen
Nu nog maagdelijk schoon met 500km op de teller.
Ach, over 159500k weer een nieuwe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nu zit het nog ze lekker krap. Helaas wordt dat steeds minder
Ondertussen is die total loss. UIk heb een jaar een audi a3 gereden. Nu een prius. Goedkoop en luxequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat rij je op het moment? Je reed een mazda3 toch ?
Ja, ik vind ze alleen wat minder betaalbaar maar rij er nu ook één en dat bevalt goed. Weinig zin om een stapje terug te gaan. Zou bijvoorbeeld een nieuwe ibiza met xenon en de hele rotzooi kunnen rijden maar vind het van die barreltjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. als je er echt veel in rijdt is het comfort veel belangrijker. Die astra stations zijn altijd lekker om te rijden
Tis zeker lunchtijd.. het is zo rustig.
ff meters maken en dan weer naar dat maagdelijk is ook wel fijn voor het gevoelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, over 159500k weer een nieuwe.
A3 is wel aardig jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondertussen is die total loss. UIk heb een jaar een audi a3 gereden. Nu een prius. Goedkoop en luxe
Automaat is echt zo
Ik vind het allemaal wel prima, zo goed als geen kosten aan de auto. Een beetje belasting, nou ja, moet kunnen. Nu rijd ik automaat, cruise control erop en je hoeft geen reet meer te doen. Ik kan praten tegen mijn auto en dan doet hij ook nog dingen voor me, dat voice commands gedoe is zo tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
ff meters maken en dan weer naar dat maagdelijk is ook wel fijn voor het gevoel
moet je niet gewoon werken? En een fiets zonder ketting is gewoon een step. Dus ik zeg.. steppen maar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:16 schreef OA het volgende:
Fietstochtje vroegtijdig afgebroken... ketting begaf het. Niet eraf, gewoon gebroken...![]()
Wat wil je ook met een fiets die 5 jaar roest heeft verzameld...
Oh dat kan, dat je het niet mooi vind. Ik vind het van binnen een prima wagen en ik hoef er niet tegen aan te kijken. Een auto is voor mij van A naar B gaan, met comfort, niet om chicks mee te versierenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
A3 is wel aardig ja. Prius vind ik een enorm barrel, maar wat je zegt... het is goedkoop. Een automaat is geweldig ja, mijn vader reed altijd automaat. Ik kan geen toyota leasen, althans zie het merk er nergens tussen staan. Ook niet mijn ding zo'n prius
ligt eraan wie het zegtquote:
Ik snap je totaal hoor, niks mis met die instelling. Chicks hoef ik ook niet te versieren anders reed ik nu geen opelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat je het niet mooi vind. Ik vind het van binnen een prima wagen en ik hoef er niet tegen aan te kijken. Een auto is voor mij van A naar B gaan, met comfort, niet om chicks mee te versieren
Uur pauze ftw!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
moet je niet gewoon werken? En een fiets zonder ketting is gewoon een step. Dus ik zeg.. steppen maar!
Dat is wel bijzonder tofjes. Rij je veel km's per jaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef Pheno het volgende:
En lederen bekleding natuurlijk, zonder ga je de deur niet uit.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:16 schreef OA het volgende:
Fietstochtje vroegtijdig afgebroken... ketting begaf het. Niet eraf, gewoon gebroken...![]()
Wat wil je ook met een fiets die 5 jaar roest heeft verzameld...
Mijn strand!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Uur pauze ftw!![]()
Hier het strand van Alblasserdam...
[ link | afbeelding ]
Is die vanaf de brug over de Noord?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:24 schreef OA het volgende:
Andere kant op is het mooier momenteel...
[ link | afbeelding ]
Je brengt zijn hoofd op holquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is die vanaf de brug over de Noord?
dat doe ik bij iedereenquote:
Die regeling is nog niet door! Grote kans van wel, maar de laatste handtekening is nog niet gezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
Oohja, vanaf januari 2008 gaat op de energie labels A een nieuwe regeling in. Betaal dan slechts 20% bijtelling. Ik weet dat een schijt hybride maar 14 is, maar toch
jaa tuurlijk. Aan de rechterkantquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:32 schreef OA het volgende:
Herken je je dorp al Nico?![]()
[ link | afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedereenheb je trouwens mijn foto's gezien
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedereenheb je trouwens mijn foto's gezien
Ik zie trouwens altijd erg veel griffies van die kant komen... Is het zo'n bolwerk daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaa tuurlijk. Aan de rechterkant
Hopelijk niet al te lang meer overigens. Ik wil toch snel gaan verhuizen.
Ooh... ik dacht dat het al rond was. Nou het is te hopen dat het goedkomt, dan pak ik wel een label A van ietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die regeling is nog niet door! Grote kans van wel, maar de laatste handtekening is nog niet gezet.
Ik rijd nu een stuk minder kms: 50k per jaar
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
vandaar dat je hoofd nog niet op hol is
jaaaaa dat is echt ernstig. Op zondag ziet het hier zwart zeg maar. Ze hebben bij ons in de buurt tegenwoordig zelfs verkeersregelaars staan op zondag om alle mensen te kunnen laten parkeren, nadat de kerk hier vlakbij weer is uitgebreid!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie trouwens altijd erg veel griffies van die kant komen... Is het zo'n bolwerk daar?![]()
Zie je een hele groep meisjes met lange rokken fietsen...
De HEMA, daar hoop ik morgen een lekkere appeltaart te halen voor mn werk.. Maar dan in Zwijndrechtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is dat het adres van Multivlaai of van Granny's?
Volgens mij is het met HIA en Ridderkerk net zo gesteld...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaaa dat is echt ernstig. Op zondag ziet het hier zwart zeg maar. Ze hebben bij ons in de buurt tegenwoordig zelfs verkeersregelaars staan op zondag om alle mensen te kunnen laten parkeren, nadat de kerk hier vlakbij weer is uitgebreid!!
Daar kan ik ook langskomen hoor. Zwijndrecht is nog geen 10 minuten fietsenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
De HEMA, daar hoop ik morgen een lekkere appeltaart te halen voor mn werk.. Maar dan in Zwijndrecht
Moet je wel zelf iets meenemen, ik heb maar 1 appeltaart besteld en die zou precies opgaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kan ik ook langskomen hoor. Zwijndrecht is nog geen 10 minuten fietsen.
Je mag mits eigen gebakquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef nicomart het volgende:
lekker is dat dan.. ik wilde ook al komen..
Nou, dan neem ik hier wel een bak koffie en een stroopwafel om jouw verjaardag te vieren...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet je wel zelf iets meenemen, ik heb maar 1 appeltaart besteld en die zou precies opgaan
Dat mag natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik hier wel een bak koffie en een stroopwafel om jouw verjaardag te vieren...
hoi!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben er weer even!
Straks lekker borrelen!
Puik, dank je... Ben me aan het verdiepen in de wereld van auto's, bijtelling en co2 uitstootquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:09 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Nico
Hoe is het hier met jullie dan??
top.. hoewel. Zit me een beetje te vervelen op mijn werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:09 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Nico
Hoe is het hier met jullie dan??
Whehe, idd...quote:
En je hebt natuurlijk alleen laarzen en geen andere schoenen meerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
net geluncheddadelijk shoppen...hak van mijn laarzen was gister kapot en nu moet ik nieuwe hebben...
Wat jammer nu dat ik toevallig heel erg van shoppen hou
heb wel andere schoenenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk alleen laarzen en geen andere schoenen meer![]()
beetje leuk shoppen daar dan?
Nico, vrouwen hebben nooit genoeg schoenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk alleen laarzen en geen andere schoenen meer![]()
beetje leuk shoppen daar dan?
dat probleem ken ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nico, vrouwen hebben nooit genoeg schoenen.
Zelfde als met een hele kast vol kleding... dan gaan ze staan kijken en denken en komen uiteindelijk tot de conclusie dat ze niets hebben om aan te trekken...
binnenkort een weekendje doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef OA het volgende:
Die dingen heten niet voor niets Uggs...
Kan je niet 'even' naar Glasgow?
Vertel daarna even of het een leuke stad is. Ik zoek nl nog een stad voor een stedentripje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
binnenkort een weekendje doenof iig in de tijd dat ik hier ben een weekendje doen
edinburgh?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel daarna even of het een leuke stad is. Ik zoek nl nog een stad voor een stedentripje.![]()
Voor volgend jaar, MPG de teruglezert
weet ik ook wel.. daarom ook diequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nico, vrouwen hebben nooit genoeg schoenen.
Zelfde als met een hele kast vol kleding... dan gaan ze staan kijken en denken en komen uiteindelijk tot de conclusie dat ze niets hebben om aan te trekken...
meet!quote:
Daar ben ik sowieso voor!quote:
quote:Maar de neptelefoongesprekken komen meer voor bij jongere generaties. Van de jongeren tussen de 18 en de 24 jaar geeft maarliefst 74 procent toe wel eens een denkbeeldige conversatie per telefoon te voeren, zo meldt persbureau UPI.
Euhm, ja... leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
check me pimpin firefox layout
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ook niet te weinig. Te groot is ook niet leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:09 schreef OA het volgende:
Borsten krimpen door koffie
Dames, niet teveel koffie drinken hoor...
Zie je.. jij valt ook in die 74%quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb ik 1 keer gedaantoen ik gevolgd werd door 1 of andere creep
Koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:09 schreef OA het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zie je.. jij valt ook in die 74%
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ook niet te weinig. Te groot is ook niet leuk
wat vind jij een goede maat dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ook niet te weinig. Te groot is ook niet leuk
Er waren verzachtende omstandigheden in dit geval...quote:
das waarquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Er waren verzachtende omstandigheden in dit geval...
Van koffie word je lelijk, daarom drinken wij vrouwen het niet en jullie mannen welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:09 schreef OA het volgende:
hmm.. die is lastig.. Laat ik het zo stellen. groter dan D hoeft voor mij niet, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de vrouw. Het is maar net waar je verliefd op wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
wat vind jij een goede maat dan?
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Van koffie word je lelijk, daarom drinken wij vrouwen het niet en jullie mannen wel
Das niet al te groot Nico. Maak van A en B, B en C en voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. die is lastig.. Laat ik het zo stellen. groter dan D hoeft voor mij niet, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de vrouw. Het is maar net waar je verliefd op wordt.
Mijn ideaal in elkaar geplakte vrouw heeft zeg maar een maatje tussen A en B..
moet wel in proportie zijn uiteraardquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. die is lastig.. Laat ik het zo stellen. groter dan D hoeft voor mij niet, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de vrouw. Het is maar net waar je verliefd op wordt.
Mijn ideaal in elkaar geplakte vrouw heeft zeg maar een maatje tussen A en B..
leuk.. die combinatie van borsten en verzachtende omstandighedenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Er waren verzachtende omstandigheden in dit geval...
Dan ben jij dus een mooie man en ik niet...quote:
Tja.. hoe moet je dat uitleggen. Als ik zeg maar mijn ideale droomvrouw in elkaar plak dan is ze doorgaans slank.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
moet wel in proportie zijn uiteraarddunne meiden met D of breedere mensen met A kan niet natuurlijk...Maar jij valt dus op dunne vrouwen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk.. die combinatie van borsten en verzachtende omstandigheden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. hoe moet je dat uitleggen. Als ik zeg maar mijn ideale droomvrouw in elkaar plak dan is ze doorgaans slank.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk.. die combinatie van borsten en verzachtende omstandigheden
Nee plank bah.. dr moet wel wat vlees op zitten. Je wil toch ook lekker in slaap vallenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is uiteraard wat de meeste mannen doen...
Als ik mijn vrouw in elkaar zou zetten zou ze geen Plank zijn...maar wel slank ja
Wil jij er dan altijd bovenop liggen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee plank bah.. dr moet wel wat vlees op zitten. Je wil toch ook lekker in slaap vallen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee plank bah.. dr moet wel wat vlees op zitten. Je wil toch ook lekker in slaap vallen
doe poging tot lezen maar lukt niet echtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef OA het volgende:
Heeft iedereen ineens de baas op de afdeling rondlopen?
Ik word ook geacht van alles te lezen. Vakliteratuurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
doe poging tot lezen maar lukt niet echt
Uiterlijk is het eerste wat je ziet...uiteraard vind je dat belangrijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:
maar ik kan niet zeggen dat ik niet op uiterlijk val, maar niet op een bepaald soort zeg maar. Ogen vind ik dan wel belangrijk, maar verder moet het totaalplaatje "leuk" zijn.
nee, maar soms is een substituut kussen wel fijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij er dan altijd bovenop liggen?
dat dus....wel interessant maar ken mezelf er niet to zetten als er fok! isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik word ook geacht van alles te lezen. Vakliteratuur![]()
![]()
ik kan er ook niets aan doen. Ik ben gewoon zo correctquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef OA het volgende:
Wat een correcte antwoorden Nico!![]()
Maar je hebt wel gelijk.
Ik denk dat de meeste vrouwen het niet zo fijn vinden als je heel de nacht met je hoofd op hun buik/borst/... ligt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar soms is een substituut kussen wel fijn
Ach, niets mis mee. Al die clichés zijn gewoon waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik kan er ook niets aan doen. Ik ben gewoon zo correct
quote:
nee maar ze willen altijd wel knuffelen, dus dan moet je dan gewoon combineren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen het niet zo fijn vinden als je heel de nacht met je hoofd op hun buik/borst/... ligt...
jup.. daar kan ik echt in 1 klap verliefd op worden, maar kan ook een directe afknapper zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nico
![]()
dus jij bent een ogenman
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef Californium het volgende:
knuffelenZoenen
.....Wat zou ik dat nu graag willen
Klopt. Maar eerst altijd even opwarmen, want het bed is koud....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee maar ze willen altijd wel knuffelen, dus dan moet je dan gewoon combineren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. daar kan ik echt in 1 klap verliefd op worden, maar kan ook een directe afknapper zijn.
Komt misschien omdat ik mijn eigen ogen niet mooi vind.
Ik houd ook wel van ogen, zie UI...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nico
![]()
dus jij bent een ogenman
![]()
Wie niet!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef Californium het volgende:
knuffelenZoenen
.....Wat zou ik dat nu graag willen
Wat? serieus...als ik die leuke collega zie lopen voel ik een en al lust om hem te zoenenquote:
quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat? serieus...als ik die leuke collega zie lopen voel ik een en al lust om hem te zoenen
Dat is een vaag plan voor deze zomer hierquote:
Je hebt voor dit jaar alle weekenden al volquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel daarna even of het een leuke stad is. Ik zoek nl nog een stad voor een stedentripje.![]()
Voor volgend jaar, MPG de teruglezert
ja.. ik doelde ook op het after sex knuffelen. Dan moet het bed wel warm zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst altijd even opwarmen, want het bed is koud....
Weet niet waarom, die van mij zijn zo gewoon bruin. Verder geen speciale dingetjes in het bruin, snappie?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom vind je die van jou niet mooi
dus als je een meisje ontmoet met niet mooie ogen kan je daarop afknappen
Zal wel even een foto van m'n eigen oog maken. (als het luktquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
jou is UI is prachtig hoor...maar ziet er een beetje nep uit
Lol, dus alleen het uiterlijk maakt dat je wilt zoenen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat? serieus...als ik die leuke collega zie lopen voel ik een en al lust om hem te zoenen
Ik durf nietquote:
en hoe hij praatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Lol, dus alleen het uiterlijk maakt dat je wilt zoenen?
Nu voel ik me afgezaagd met mijn vallen op innerlijk na al het lezen hier
Aanrader!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een vaag plan voor deze zomer hier.
Even erdoorheen drukken nog in de vriendengroep.
Whehe, nee, maar het is een keer mooi geweest.quote:[..]
Je hebt voor dit jaar alle weekenden al vol?
Ervoor is ook niet vervelend hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. ik doelde ook op het after sex knuffelen. Dan moet het bed wel warm zijn
OAdin dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Das niet al te groot Nico. Maak van A en B, B en C en voor de rest ben ik het met je eens.
OKe.... Ik heb eigenlijk heel weinig mensen ontmoet die er mee eens zijn dat blauwe ogen gewoon mooier zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. ik doelde ook op het after sex knuffelen. Dan moet het bed wel warm zijn
[..]
Weet niet waarom, die van mij zijn zo gewoon bruin. Verder geen speciale dingetjes in het bruin, snappie?
Blauwe ogen vind ik sowieso mooier.
Maar als een meisje inderdaad geen mooie ogen heeft, kan ik daar op afknappen. Dan moet de rest wel erg compenseren
quote:
quote:
Rare mensen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
OKe.... Ik heb eigenlijk heel weinig mensen ontmoet die er mee eens zijn dat blauwe ogen gewoon mooier zijnmeeste mensen vinden bruin leuk...
dezelfde kleur gefool ik wel..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zal wel even een foto van m'n eigen oog maken. (als het lukt) Beetje dezelfde kleur en echt.
Dat idee had een van ons ook al.quote:
Whehe. Kapitalistquote:[..]
Whehe, nee, maar het is een keer mooi geweest.
3x op vakantie geweest, nieuwe auto, nieuwe cv... ergens houdt het op...![]()
Whehe.quote:[..]
Ervoor is ook niet vervelend hoor!
dean tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef The_Dean het volgende:
Mooie ogen
Ben er ook gek op
Maar mooie meisjes maken me bang
Ik vind blauwe ogen mooierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
OKe.... Ik heb eigenlijk heel weinig mensen ontmoet die er mee eens zijn dat blauwe ogen gewoon mooier zijnmeeste mensen vinden bruin leuk...
echt? bruin vind ik juist saai. Bij blauwe ogen vind ik juist intrigerend..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietquote:
edinburgh isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat idee had een van ons ook al.
Een klant van hem heeft al toegezegd ons te willen rondleiden als alles doorgaat.
[..]
Whehe. Kapitalist.
[..]
Whehe.
quote:
Tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
edinburgh isIk kan je tegen die tijd wel tips geven voor cafe's restaurants, eten en uitgaan
Probeer de gefrituurde mars
Ik vind ook blauwe ogen mooier..... maar meeste vriendinnen vinden van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind blauwe ogen mooier.
Misschien omdat ik zelf bruine heb.
Gelukkig heeft Muck blauwe ogen en vindt zij het omgekeerde.
vind ik ook..... maar hoor veel vaker dat ze bruin mooi vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? bruin vind ik juist saai. Bij blauwe ogen vind ik juist intrigerend..
When you smile, I melt insidequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef mash_ het volgende:
But you make everything alright
When you hold and you squeeze me tight
Even vanavond proberenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
dezelfde kleur gefool ik wel..maar de zwarte lijnen erin...
Maar nu ben ik benieuwd naar de pic![]()
Het was allemaal noodzakelijk!quote:
Valt wel mee.quote:
gefrituurde mars?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
edinburgh isIk kan je tegen die tijd wel tips geven voor cafe's restaurants, eten en uitgaan
Probeer de gefrituurde mars
Jaquote:
its mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef Californium het volgende:
mash_![]()
![]()
![]()
mooi oog, van wie is het ?
Het valt niet mee om in meerdere topics te lezen en te posten...quote:
rotzakken zijn het!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik ook..... maar hoor veel vaker dat ze bruin mooi vinden
welk liedje is dat?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
When you smile, I melt inside
I'm not worthy for a minute of your time
I really wish it was only me and you
I'm jealous of everybody in the room
please don't look at me with those eyes
please don't hint that you're capable of lies
I dread the thought of our very first kiss
a target that I'm probably gonna miss
een gefrituurde marsquote:
nicequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
its me
Alleen mijn ogen zijn vaagde 1en eer lijken ze blauw de anderen kreeg bruin achtig iets
Ik hoorde daar laatst iemand over dat ze dat bij BNN hadden geprobeerd aan de man te brengen. Maar dat bestaat dus gewoon echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
een gefrituurde marseen mars...In iets van paneelmeel o.i.d. en dan in de frituurpan...schijnt heel lekker te zijn...maar moet het nog proberen
![]()
ik heb blauwe ogen, daten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? bruin vind ik juist saai. Bij blauwe ogen vind ik juist intrigerend..
Vooral die vakanties en die auto hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Even vanavond proberen![]()
[..]
Het was allemaal noodzakelijk!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoorde daar laatst iemand over dat ze dat bij BNN hadden geprobeerd aan de man te brengen. Maar dat bestaat dus gewoon echt?
Ja. In Schotland (&rest van de UK??) redelijk algemeen verkrijgbaar bij de lokale frietboer, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoorde daar laatst iemand over dat ze dat bij BNN hadden geprobeerd aan de man te brengen. Maar dat bestaat dus gewoon echt?
niet...blauw is mooier maar die van jou zijn apart en dat spreek me ook weer aanquote:
die moet ik dan ook ooit eens proberen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. In Schotland (&rest van de UK??) redelijk algemeen verkrijgbaar bij de lokale frietboer, heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |