eenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
nou Nico....Omdat je het moeilijk hebt met die rare stagiaire... Krijg je van mij eenwordt je daar blij van
?
Altijd ik houd van kusjes gevenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja toch!
Gefeliciteerd nog btw.Zat even op de Hyves van mash_ te kijken.
quote:
Dat treft. Ik houd van kusjes ontvangen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd ik houd van kusjes geven
Eenvoor OA
Hoe zie je dat vormgegeven dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een naamtopic. Een SMART one!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
met jou wil ik wel een naamtopic delen hoor
jacksonquote:
Brugklasachtig!quote:
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
Haiquote:
jij krijgt nog welleens een naamtopicquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
haiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai![]()
Goed je te zien hier! Drukke dag vandaag ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
met jou wil ik wel een naamtopic delen hoor
quote:
Zie je wel jacksonquote:
quote:
wat voor artikelen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hai
Opzich niet echt een drukke dag... maar ik wil eigenlijk minimaal 2 artikelen lezen dus daar ga ik zoveel mogelijk op (proberen) te focussen vandaag
Lang niet gezien? wat heb jij zoal gedaan
Dat krijg je als je het vorige topic sluit.quote:
Voornamelijk snoeihard werken en werken... Niet echt tof dus maargoed, soms is dat even nodig hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
hai
Opzich niet echt een drukke dag... maar ik wil eigenlijk minimaal 2 artikelen lezen dus daar ga ik zoveel mogelijk op (proberen) te focussen vandaag
Lang niet gezien? wat heb jij zoal gedaan
wetenschappelijkequote:
Cali mag datquote:
zie je wel OAquote:
klinkt interessant, maar ben blij dat ik dat niet hoef te lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wetenschappelijke
'long DNA palindromes cruciform structures, genetic instability and secondary structure repair' ben ik nu in bezigen daarna hmm.... ach ik zie wel welke daarna
He, oude beffertquote:
Soms moet dat gebeuren jahquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Voornamelijk snoeihard werken en werken... Niet echt tof dus maargoed, soms is dat even nodig heh. Ben hier inderdaad niet vaak meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
we moeten tenslotte we ontopic(titel) blijven
tis interessant, maar ben blij als ik erdoorheen benquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt interessant, maar ben blij dat ik dat niet hoef te lezen
Welk woord heb je niet begrepen ?quote:
wat doe je hier dan naast typen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
tis interessant, maar ben blij als ik erdoorheen benHij is niet zo moeilijk... maar heb geeeeen zin in lezen
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)quote:
Er is ook niets mis mee. Het was slechts een bevestiging van wat ik eerder zeiquote:
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat doe je hier dan naast typen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)
Ik heb zomaar het idee dat meer mensen op FOK daar last van hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappen
Zit jij OA nou te versieren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd ik houd van kusjes geven
Eenvoor OA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij OA nou te versieren?Zie sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nou, dat doet hij al jaren hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...
Dat idee kreeg ik al, maar het wordt erger en erger...quote:
Slechte zaak..... Ach, we houden hem in de gatenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al, maar het wordt erger en erger...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om intelligente dingen te lezen waar ik mijn kop erbij moet houden en het moet proberen te snappen
Gewone taart dan maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
Ik kan eventjes geen taartdiagram meer zien
Ik post hier. Sinds gisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?
Vanwege de nieuwe baan van OAdin?quote:
o.a.quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas iets te veel bij een full-time baan (als ik heb)
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ph draait de laatste tijd graag overal omheen...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?
Hetzelfde als jij gok ik zoquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij OA nou te versieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik versier iedereen
ik hou van vlaggetjes
en slingers
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En wat moet jij hier, gij limbo?quote:
Die komt zaterdagquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef OA het volgende:
Yesse, ik bestelde gisteren trouwens bij Piramide.
Waar kan ik een stuk komen halen?quote:
Meestal zijn ze wel vrij snel...quote:[..]Ik had het nog gelezen.. Ies altiet droek daar.
HOAX!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen. Zo goed?
Postpostpostenquote:
Cool!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ik versier iedereen
ik hou van vlaggetjes
en slingers
HFquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga nu even een frisse neus halen na de lunch. Daarna een vergadering.
Cya all later
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga nu even een frisse neus halen na de lunch. Daarna een vergadering.
Cya all later
Hier maar dan moet je wel even geld meenemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Waar kan ik een stuk komen halen?Kan nooit ver weg zijn...
![]()
Heel handig wel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gisteren een vergadering gemist. Ze dachten dat ik geen interesse had, maar ik was niet op de hoogte gebracht...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier maar dan moet je wel even geld meenemen
Ach ja, mensen die maar 2 of 3 dagen per week werken en dan denken alles te weten en overal bovenop te zitten...quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens nog steeds brugklas tafferelen in deze SC?
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..].
OA en Cali zitten handjes vast te houden op het muurtje van de fietsenstalling.
leukquote:
Eerder op het muurtje achter de fietsenstalling.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..].
OA en Cali zitten handjes vast te houden op het muurtje van de fietsenstalling.
Dan mail je alleen hostimeister, en stel je de rest verder uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk
Oja moet jou nog een mail sturenheb geen zin want moet mam, pap, zus ook nog mailen
dus stel het elke keer uit
Daar zitten de tweedeklassers alquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder op het muurtje achter de fietsenstalling.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten de tweedeklassers al![]()
Elkaar af te lebberen, echt keivies!
Fijn voor je!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:23 schreef PteV het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje opgevrolijkt na gisteravond
Nice. Hoop voor jou dat het een beetje mee is gevallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:23 schreef PteV het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje opgevrolijkt na gisteravond
quote:
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder gaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Hoop voor jou dat het een beetje mee is gevallen?
Waar is hier?quote:
ieuwwwwww.....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten de tweedeklassers al![]()
Elkaar af te lebberen, echt keivies!
Mja, duidelijkheid dus, maar niet zoals je het graag zou zien...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder ga
Stalk me is niet :Rquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja toch!
Gefeliciteerd nog btw.Zat even op de Hyves van mash_ te kijken.
Neem het er van... Het leven is te mooi om er moeilijk over te doen. Feest, drink bier, doe leuke dingen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zoverre dat we wel weten waar we aan toe zijn en ik nu als vrijgezel verder ga
Gelukkigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
zo weer een knoflookbrouwseltje op
Vandaag dus maar niet zoenen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
zo weer een knoflookbrouwseltje op
Vandaag dus maar niet zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |