a) snelle verbinding tussen ogen. hersenen en vingersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[..]
En deze twee posts hebben opeenvolgende nummers. Binnen dezelfde seconde ingevoerd dus.
Mag je uitleggen
a) hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt
b) waarom je geen error krijgt van dat je niet zo snel na je vorige post nog eens kan posten
De berichten zijn niet geëdit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dubbelpost en de tweede aanpassen?
a) freakquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
a) snelle verbinding tussen ogen. hersenen en vingers
b) ik werk met tab-bladen, waarschijnlijk omzeilt dat de error.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
b) ik werk met tab-bladen, waarschijnlijk omzeilt dat de error.
Edit zie je toch ook niet als je snel edit voordat een volgende heeft gepost.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De berichten zijn niet geëdit.
Ik kan de editgeschiedenis zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Edit zie je toch ook niet als je snel edit voordat een volgende heeft gepost.
modjes kunnen dat wel zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Edit zie je toch ook niet als je snel edit voordat een volgende heeft gepost.
ah ja natuurlijk...... sneaky bastards....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik kan de editgeschiedenis zien
Nee tuurlijk niet, maar we vragen ons gewoon af hóé je het voor elkaar krijgt, omdat het ons zeker niet lukt (ookal zouden we alles in 1 seconde weten) met dat langzame FOK!.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
modjes kunnen dat wel zien
is het een groot probleem? anders doe ik dat wel niet meer dan
hmm oke, k gebruik trouwens ook firefox, dus ook weer een tikkeltje sneller.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar we vragen ons gewoon af hóé je het voor elkaar krijgt, omdat het ons zeker niet lukt (ookal zouden we alles in 1 seconde weten) met dat langzame FOK!.
leuk gevonden, maar nee....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Rijpie het volgende:
SW: Koppijn?
(bezem tegen je hoofd krijg je koppijn van
van teveel bier ook koppijn
ogen, als je een bril nodig hebt maar die draag je niet (of andersom) krijg je koppijn
met een aspirien gaat je koppijn weg
alleen sperziebonen kan ik niet plaatsen)
quote:
precies, het is vaker voorgekomen dat zoiets onbenulligs toch goed blijkt te zijn (dan niet bij jou, die zijn dan wel wat pittiger). je weet maar nooit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Daarom een, had niet verwacht dat het goed zou zijn, maar je moet het proberen, het zal niet de eerste keer zijn
dat begrijp ik ook welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
precies, het is vaker voorgekomen dat zoiets onbenulligs toch goed blijkt te zijn (dan niet bij jou, die zijn dan wel wat pittiger). je weet maar nooit.
Hiermee bevind je je wel in het juiste domein.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef Rijpie het volgende:
SW: vasten?
dan het tegenovergestelde,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hiermee bevind je je wel in het juiste domein.
zo komen we ergensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
is de zwaluw een molen, lucifer of motor?
zwaluw - swallow/slikkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Zwaluw -> iig geen vogel
Sonja bakker -> Eten
Midas -> Goud
Nelly Furtado -> ???
Hulk -> iig niet groen
Heb je ge-pm'd. Dank je voor het controlerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je mag mij anders het antwoord wel pmen houd ik het wel in de gaten
Die had je uiteindelijk ook met die luiaard en jaloezie erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
Hadden we dan geen 7 plaatjes moeten hebben ?
Ja maar dan hadden we misschien niet zo lopen gissen in het wilde wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die had je uiteindelijk ook met die luiaard en jaloezie erbij
1. Kat (Briggy) -- Siberische katquote:
Klimaatclassificatie van Köppenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan snap ik dat plaatje over koppen niet?
opeens 7 plaatjes zou wel een erg grote hint zijn geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden we misschien niet zo lopen gissen in het wilde weg
Inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
opeens 7 plaatjes zou wel een erg grote hint zijn geweest
zwaluw was achteraf gezien iets te ver gezochtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Al stonden sommige plaatjes wel heel ver af van het sleutelwoordmaar dat vind ik wel eens leuk
had je gedacht dat ik 'm wel zou wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
neh ik niet dat je die #2 ooit raadtPhysicsRules is weg
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
had je gedacht dat ik 'm wel zou weten
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh Rijpie deed gelukkig niet mee
quote:
Ik ben blij met mijn 7 puntjes, ik moet nog een heleboel goedmaken van de afgelopen twee wekenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dan is het een hele simpele: houdt me wel, of houdt me niet
Het Sleutelwoord #29quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:58 schreef PhysicsRules het volgende:
geen galaxy of inkt. Wat is dat met galaxy trouwens ?
ik heb nog wel meer te doen dan naar sleutels te zoeknquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef PhysicsRules het volgende:
nou, kom op, kom eens met sleutelwoorden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:15 schreef Rijpie het volgende:
SW: Matrix
ik persoonlijk of iedereen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nope,
je zou het moeten kennen denk ik
hmm laat ik het anders zeggen, wil je achter het SW komen, dan moet je het wel kennen. maar ik denk wel dat iedereen uit de jaren 80 en 90 het toch wel kent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik persoonlijk of iedereen?
(ik durf trouwens geen SW Galaxy te zeggen)
Er komt es een nieweling die het woord gaat gebruiken. En dan zit je toch te brainstormen wat het SW isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hmm laat ik het anders zeggen, wil je achter het SW komen, dan moet je het wel kennen. maar ik denk wel dat iedereen uit de jaren 80 en 90 het toch wel kent.
En galaxy is het zeker niet
haha, of dat meteen iedereen het Sw geeft, en dat hij/zij zich dan afvraagt hoe we het op het zelfde moment allemaal wistenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er komt es een nieweling die het woord gaat gebruiken. En dan zit je toch te brainstormen wat het SW is
quote:
Er gaat zowiezo iemand zijn die zich iets heel hard gaat afvragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha, of dat meteen iedereen het Sw geeft, en dat hij/zij zich dan afvraagt hoe we het op het zelfde moment allemaal wisten
ah mooiquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ba stond toch voor bad attitude ?
Sergeant Bosco Albert ("Bad Attitude") Baracus kortweg B.A.
dat dus
he! die had ik al gepost en ik kreeg een foutmelding van fok!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef tomtomaat het volgende:
5. perenboom
omdat je al zoveel punten hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
he! die had ik al gepost en ik kreeg een foutmelding van fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |