Heb je ge-pm'd. Dank je voor het controlerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je mag mij anders het antwoord wel pmen houd ik het wel in de gaten
Die had je uiteindelijk ook met die luiaard en jaloezie erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
Hadden we dan geen 7 plaatjes moeten hebben ?
Ja maar dan hadden we misschien niet zo lopen gissen in het wilde wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die had je uiteindelijk ook met die luiaard en jaloezie erbij
1. Kat (Briggy) -- Siberische katquote:
Klimaatclassificatie van Köppenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan snap ik dat plaatje over koppen niet?
opeens 7 plaatjes zou wel een erg grote hint zijn geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden we misschien niet zo lopen gissen in het wilde weg
Inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
opeens 7 plaatjes zou wel een erg grote hint zijn geweest
zwaluw was achteraf gezien iets te ver gezochtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Al stonden sommige plaatjes wel heel ver af van het sleutelwoordmaar dat vind ik wel eens leuk
had je gedacht dat ik 'm wel zou wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
neh ik niet dat je die #2 ooit raadtPhysicsRules is weg
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
had je gedacht dat ik 'm wel zou weten
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh Rijpie deed gelukkig niet mee
quote:
Ik ben blij met mijn 7 puntjes, ik moet nog een heleboel goedmaken van de afgelopen twee wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |