ik persoonlijk of iedereen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nope,
je zou het moeten kennen denk ik
hmm laat ik het anders zeggen, wil je achter het SW komen, dan moet je het wel kennen. maar ik denk wel dat iedereen uit de jaren 80 en 90 het toch wel kent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik persoonlijk of iedereen?
(ik durf trouwens geen SW Galaxy te zeggen)
Er komt es een nieweling die het woord gaat gebruiken. En dan zit je toch te brainstormen wat het SW isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hmm laat ik het anders zeggen, wil je achter het SW komen, dan moet je het wel kennen. maar ik denk wel dat iedereen uit de jaren 80 en 90 het toch wel kent.
En galaxy is het zeker niet
haha, of dat meteen iedereen het Sw geeft, en dat hij/zij zich dan afvraagt hoe we het op het zelfde moment allemaal wistenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er komt es een nieweling die het woord gaat gebruiken. En dan zit je toch te brainstormen wat het SW is
quote:
Er gaat zowiezo iemand zijn die zich iets heel hard gaat afvragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha, of dat meteen iedereen het Sw geeft, en dat hij/zij zich dan afvraagt hoe we het op het zelfde moment allemaal wisten
ah mooiquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ba stond toch voor bad attitude ?
Sergeant Bosco Albert ("Bad Attitude") Baracus kortweg B.A.
dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |