Ik was nog aan 't bijlezen.quote:
In de nrc next van vandaag een artikel over een promovendus pedagogiek aan de RU, over hoogbegaafde kiddo's (de effecten van 't al dan niet overslaan van een klas).quote:
Hmmm, ik ben niet echt van de hoogbegaafdheidskant, maar op zich wel geinig om te lezen aangezien ik zelf een klas heb overgeslagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de nrc next van vandaag een artikel over een promovendus pedagogiek aan de RU, over hoogbegaafde kiddo's (de effecten van 't al dan niet overslaan van een klas).
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studiebol, heb je een hoog IQ (keiharde cijfers willen we
)?
Die heb ik ook overgeslagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Ik heb groep 2 overgeslagen, dus zo bijzonder is het niet
. Ben overigens niet echt dom ofzo, maar een officiële IQ-test heb ik nooit gedaan. En om nou te gaan pimpen met de uitslag van m'n BNN IQ-test, dat gaat me toch wat ver
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Nu mag 't, ik vroeg er expliciet naar dus dan is 't geen pimpen meerquote:En om nou te gaan pimpen met de uitslag van m'n BNN IQ-test, dat gaat me toch wat ver.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook overgeslagenlotgenoot
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Eindelijk iemand die mijn superieure gevoelens kan delen
.
Bij de BNN IQ-test jaren geleden, voor wat het waard is, het maximum van 150 gescoord, maar die test was dan ook enorm easy. Daar werd bij de uitslag, aan de hand van een test van 45 min, meteen gezegd dat ik hoogbegaafd was. Lekker etiketje om iemand op te plakken na zo'n korte tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu mag 't, ik vroeg er expliciet naar dus dan is 't geen pimpen meer.
![]()
.
Bij andere online tests hangt het, afhankelijk van de test en het moment van afname (overdag in fitte staat of 's avonds na twaalf uur half gaar), meestal tussen de 130 en de 145.
Wat je je echter goed moet bedenken is dat IQ maar een getalletje is en een globale indicatie van je capaciteiten. Het is geen vaststaand feit. Bovendien: het meet je intelligentie. Maar wat de fuck is 'intelligentie'?
Wat doet de rest hier zo'n beetje qua IQ eigenlijk?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |