Westerse man - Aziatische vrouw komt volgens mij wel vaker voor dan westerse vrouw - Aziatische man, maar dit terzijde.
 Westerse man - Aziatische vrouw komt volgens mij wel vaker voor dan westerse vrouw - Aziatische man, maar dit terzijde. sorry, maar dat is echt iets uit 1874 ofzo...
 sorry, maar dat is echt iets uit 1874 ofzo...

Ik begrijp je, maar weet je wat het is, het enige wat bij mij Aziatisch is, is mijn uiterlijk. Ik spreek zelf geen woord chinees, heb alleen maar westerse vrienden en voor zover ik weet ook alleen maar gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:41 schreef Sh0g het volgende:
Ten eerste moet ik zeggen dat ik, als jongen, wel een enorm zwak heb voor Aziatische meisjes. Vooral het 'schattige' type. Maarja, ik heb een lichte vorm van Japanofilie ofzo, mocht dat bestaan.Westerse man - Aziatische vrouw komt volgens mij wel vaker voor dan westerse vrouw - Aziatische man, maar dit terzijde.
Mijn vriendin (oer-hollands), en vooral haar broer, zijn al een jaartje of 12 goed bevriend met een Japanse jongen die ik inmiddels ook wel aardig ken. Hij is wel vrij populair bij westerse meiden, maar zelf juist weer vooral geinteresseerd in Japanse/Aziatische meiden. Mijn vriendin vindt hem ook zeker niet lelijk zei ze, maar hij is meer dan een kop kleiner dan haar. Dat is vaak wel een probleem: Aziatische mannen zijn relatief klein en onze lange westerse vrouwen vallen op nog langere mannen.
Maar verder weet die Japanse jongen zich altijd erg goed te kleden, bezit 'ie allemaal special skills die alleen Japanners kunnen hebben (zoals meteen goed zijn in games, ook al speelt 'ie ze voor het eerst), speelt hij prachtig piano, is hij supersportief, spreekt 'ie vloeiend Nederlands, Japans en Engels en is 'ie, niet onbelangrijk, gewoon een toffe gast. Hij heeft veel te bieden en dat maakt hem ook zeker interessant genoeg voor westerse vrouwen. Maar daar komen ze natuurlijk ook pas achter, nadat ze hem beter leren kennen en dan is de vraag natuurlijk: hoe krijg je die meiden zover dat ze interesse in je krijgen.
Eigenlijk denk ik dat je de meeste kans maakt bij meiden die toch al open staan voor of geinteresseerd zijn in andere (Aziatische) culturen. Met natuurlijk de kans dat ze dan eerst geinteresseerd zijn in je cultuur en achtergrond en dan pas in jou (zou je daarmee kunnen leven?). En waar vindt je die als je dan op zoek gaat? Sowieso niet in het uitgaansleven. Daar kun je beter niet op zoek gaan naar liefde. Je maakt meer kans op een vereniging of clubje wat aansluit bij je interesses, hobby's, etc. Of leg contacten op een forum voor Chinese / Japanse taal en cultuurstudie studenten. Het is maar een ideetje.
En gele baby'ssorry, maar dat is echt iets uit 1874 ofzo...

Aan je gezonde dosis zelfspot zal het in ieder geval niet liggenquote:ik zie er niet verschrikkelijk uit voor een Aziaat

ik beschouw dat maar als een compliment.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan je gezonde dosis zelfspot zal het in ieder geval niet liggen

Ik ben 1,71....dus niet mega kort, maar ik hou t op een ongelukkige emigratie van mn ouders naar het reuzenland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:37 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kort ben jij dan, TS? Want ik denk inderdaad dat dat ook vaak een probleem is.

quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:38 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik ben 1,71....dus niet mega kort, maar ik hou t op een ongelukkige emigratie van mn ouders naar het reuzenland.
 . Je bent maar 3 centimeter langer dan ik, dwerg.

Ach gossie...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]

Mag je vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:48 schreef Harajuku. het volgende:
Probleem ook gelijk duidelijk. TS lijkt 14

Ik meen het hoor. Pas als vrouwen oud zijn willen ze jongere mannen, als ze 20 zijn willen ze niet iemand die 14 lijktquote:
 Of je nu een Chinees of Nederlander bent
 Of je nu een Chinees of Nederlander bent  

Ik weet zelf dat ik wel iets jonger uitzie, maar 14 vind ik wel erg overdreven. Maargoed, ik begrijp wat je bedoel, maar er komt meer bij kijken dan alleen uiterlijk okee? Stel dat jij iemand leuk vind en eruitziet als 25, maar zich gedraagt als iemand van 10, wat dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Pas als vrouwen oud zijn willen ze jongere mannen, als ze 20 zijn willen ze niet iemand die 14 lijktOf je nu een Chinees of Nederlander bent

Ik vind dat jij er op die foto uitziet als 14/15. Eén foto zegt niet veel, maar dat is al wat ik heb. Iemand die zich gedraagt als een kind van 10 hoef ik natuurlijk ook niet. Maar ook niet iemand van 20 die eruit ziet als 14.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:11 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik weet zelf dat ik wel iets jonger uitzie, maar 14 vind ik wel erg overdreven. Maargoed, ik begrijp wat je bedoel, maar er komt meer bij kijken dan alleen uiterlijk okee? Stel dat jij iemand leuk vind en eruitziet als 25, maar zich gedraagt als iemand van 10, wat dan?
 , is natuurlijk al weer anders.
, is natuurlijk al weer anders.

Okee, dus ik moet 'ouder' uitzien, thnx voor de tip, ik zal ff onder het mes gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er op die foto uitziet als 14/15. Eén foto zegt niet veel, maar dat is al wat ik heb. Iemand die zich gedraagt als een kind van 10 hoef ik natuurlijk ook niet. Maar ook niet iemand van 20 die eruit ziet als 14.
En nee, uiterlijk is niet alles, maar fuck me with a baseball bat als uiterlijk niet meetelt. Uiterlijk is het eerste wat je ziet, of je dat nu leuk vindt of niet. Een 25 jarige die eruit ziet als 20,, is natuurlijk al weer anders.

te jong voor mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
En anders neem je een chickie van 15

Als het goed is gebeurt dat vanzelf wel, hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:19 schreef iPat het volgende:
[..]
Okee, dus ik moet 'ouder' uitzien, thnx voor de tip, ik zal ff onder het mes gaan

Ik snap je punt, maar dit is niet echt waar dit topic om draait. Ik wou wat meer weten over de westers-oosters kwestie, maar jij let op andere dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is gebeurt dat vanzelf wel, hoor.
Ik geef je mijn mening, als je het daar niet mee eens bent is het ook goed. Dit is hoe ík erover denk.

jij bent het voorbeeld daarvanquote:

Okay, dan niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:23 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dit is niet echt waar dit topic om draait.

quote:

) en ik durf te wedden dat je best wel aandacht krijgt van de westerse meiden.
) en ik durf te wedden dat je best wel aandacht krijgt van de westerse meiden.

.) Ze trekken gewoon niet zo vaak mijn aandacht. Het gebeurt heus wel eens dat ik een aantrekkelijke Aziatische man zie, maar gewoon niet zo vaak. Ik kan ook niet zo goed zeggen waarom mijn voorkeur daar niet echt naar uit gaat. Het is geen racisme oid
.) Ze trekken gewoon niet zo vaak mijn aandacht. Het gebeurt heus wel eens dat ik een aantrekkelijke Aziatische man zie, maar gewoon niet zo vaak. Ik kan ook niet zo goed zeggen waarom mijn voorkeur daar niet echt naar uit gaat. Het is geen racisme oid  .
.

Dus datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan je gezonde dosis zelfspot zal het in ieder geval niet liggen

. Volgens mij moet je zelf minder trippen op je uiterlijk
 . Volgens mij moet je zelf minder trippen op je uiterlijk   .
 .Over het algemeen val ik ook niet op Aziatische mannen. Maar er zit weleens een knappe uitzondering tussen. Verder denk ik wel dat je je uiterlijk kan verbeteren door middel van bijvoorbeeld verkooptechnieken (diederik kan je daar misschien wel mee helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Luxuria het volgende:
Het is maar waar je op valt.
Ik val persoonlijk niet op aziaten, chinezen, turken, marokkanen enz.
Die trekken me gewoonweg niet aan en zal ik het nooit warm of koud van krijgen.
Nouja koud misschien wel
 ). Ik bedoel je zal er niet opeens heel anders uitzien, maar misschien ga je je wat zekerder voelen om risico's te durven nemen. Als jij bij voorbaat al zo denkt, is de kans natuurlijk klein dat je iemand vindt die jou ook leuk vindt. Misschien moet je eerst maar eens tevreden worden over jezelf, anders kan het lastig worden (als jij jezelf constant minderwaardig ziet).
 ). Ik bedoel je zal er niet opeens heel anders uitzien, maar misschien ga je je wat zekerder voelen om risico's te durven nemen. Als jij bij voorbaat al zo denkt, is de kans natuurlijk klein dat je iemand vindt die jou ook leuk vindt. Misschien moet je eerst maar eens tevreden worden over jezelf, anders kan het lastig worden (als jij jezelf constant minderwaardig ziet). 

Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Koert het volgende:
*doet het hek terug op de dam*
Pfoe, net op tijd, topic nog kunnen redden!

Naar mening ziet het er meer naar uit dat je opzoek bent naar 'n slappe lach ..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 05:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het goed is gebeurt dat vanzelf wel, hoor.
Ik geef je mijn mening, als je het daar niet mee eens bent is het ook goed. Dit is hoe ík erover denk.

maar hypothetisch zou ik niet meer met een aziaat gaan flirten.
  maar hypothetisch zou ik niet meer met een aziaat gaan flirten.

.
. 

Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef VliegMoslim het volgende:
Misschien 'n hint voor de TS om z'n foto in dit topic te plaatsen zodat de dames die dit topic bekijken (en dat zijn er nogal wat) je kunnen beoordelen?

Been there, done that. Er zitten hier altijd mafkezen tussen die alles afkraken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef VliegMoslim het volgende:
Misschien 'n hint voor de TS om z'n foto in dit topic te plaatsen zodat de dames die dit topic bekijken (en dat zijn er nogal wat) je kunnen beoordelen?

.. /care?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef iPat het volgende:
[..]
Been there, done that. Er zitten hier altijd mafkezen tussen die alles afkraken.
 Dude wees 'n beetje trots op jezelf !
 Dude wees 'n beetje trots op jezelf ! 

Mensen die andere mensen op internet afkraken hebben sowieso iets te compenseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef iPat het volgende:
[..]
Been there, done that. Er zitten hier altijd mafkezen tussen die alles afkraken.

Maar goed, ik ken ze niet persoonlijk.
 Maar goed, ik ken ze niet persoonlijk.

(zingt ook nog eens heel erg goed !!)
  (zingt ook nog eens heel erg goed !!)  

Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.
 Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.

Evolutie enzo. Je kan net zo goed zeggen dat je niet snapt waarom mannen op borsten vallen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja.

vrouwen willen dat je haar met een hand optilt, op het bed gooit en woest van achteren neemtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja.Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.

Tenzij je Aaron Kwok heetquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen willen dat je haar met een hand optilt, op het bed gooit en woest van achteren neemt
als je een klein mannetje bent, gaat dat wat moeilijk...
 kijk die spieren eens
 kijk die spieren eens   

Dit meisje heeft naar mijn idee wel "westerse gelaatstrekken". Mischien dat je daarom weer weer wel voor dit meisje valt. Ziet er niet verkeerd uit moet ik toegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef iPat het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas komen schoonheden als deze minder vaak voor in NL

Zoals al is aangemerkt waaarschijnlijk de gelaatstrekken. Maar wat ikzelf denk > Media...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef Tristessa het volgende:
Interessant eigenlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo op Aziatische mannen let. Ik zie ze wel maar op een bepaalde manier kijk ik over ze heen (letterlijk en figuurlijk, ik ben zelf 1.81m..) Ze trekken gewoon niet zo vaak mijn aandacht. Het gebeurt heus wel eens dat ik een aantrekkelijke Aziatische man zie, maar gewoon niet zo vaak. Ik kan ook niet zo goed zeggen waarom mijn voorkeur daar niet echt naar uit gaat. Het is geen racisme oid
.

fok!kers zijn grappigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Koert het volgende:
*doet het hek terug op de dam*
Pfoe, net op tijd, topic nog kunnen redden!

Ga vaker uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef iPat het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas komen schoonheden als deze minder vaak voor in NL

Ik denk dat ze veel bij elkaar gaan klitten op zg AZN party's omdat ze niet gewild zijn. De jongens dan.. Ik denk dat de media flink aandacht aan ze moet besteden. Mischien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef releaze het volgende:
Ik denk dat we er vaak wel van uit gaan dat een aziaat toch wel met een andere aziaat gaat. In ieder geval, dat is wat ik veel zag toen ik er op lette. En ik kwam aziaten ook nergens tegen, kreeg daardoor het idee dat ze veel bij elkaar klitten. Maar ik kreeg zo ook niet de kans om ze beter te leren kennen.

Ik denk dat dat voor een aantal aziatische jongens inderdaad opgaat, hoewel ik het idee heb dat de meesten die naar asian party juist heel veel "asian pride" hebben en juist minder met dergelijke issues te maken hebben. Ik denk dat issues als de bovengestelde met name opgaat voor de banaantjes onder ons(Aziatisch aan de buitenkant, wit van binnen hahaha) Ben zelf chinees en weet wel een beetje waar iPat het over heeft, spreek zelf ook maar heel weinig chinees en ben minder bekend met de chinese cultuur dan de meeste kennissen/familieleden van mij. mijn ervaring is ook dat westerse vrouwen doorgaans niet op aziatische mannen vallen. Op de vraag waarom weten ze meestal echter geen specifiek antwoord...quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:41 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel bij elkaar gaan klitten op zg AZN party's omdat ze niet gewild zijn. De jongens dan.. Ik denk dat de media flink aandacht aan ze moet besteden. Mischien dat dat helpt.

Yes, weer een wijdverbreid misverstand van een cliché, zo gaat ie goed!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:56 schreef Valkire het volgende:
Het beste komt naar degene die er niet naar zoeken

mee eens(teminste...denkikquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Yes, weer een wijdverbreid misverstand van een cliché, zo gaat ie goed!
 ) iik denk dat dit veelal opgaat voor vrouwen omdat zij niet degene zijn die op jacht hoeven... wat mannen betreft: you don't start nothin' there won't be nothin'
 ) iik denk dat dit veelal opgaat voor vrouwen omdat zij niet degene zijn die op jacht hoeven... wat mannen betreft: you don't start nothin' there won't be nothin'

Valt denk ik wel mee. Mijn vader is ook 3 cm kleiner dan mijn moeder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja.Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |