abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63777631
Goede kick. Ik val als zo veel blanke mannen op Aziatische vrouwen.
Volgens mij hebben sommigen vrouwen toch ook een probleem dat het van een ander ras.
TS misschien moet je een halfbloedje zoeken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_63782539
Neh vrouwen hebben het denk' dorgaans een stuk makkelijker. Buitenlandse vrouwen vallen eerder in de smaak bij mannen dan buitenlandse mannen (en vooral aziatisch) dat doen bij vrouwen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63783043
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 04:56 schreef Valkire het volgende:
Het beste komt naar degene die er niet naar zoeken

Yes, weer een wijdverbreid misverstand van een cliché, zo gaat ie goed!
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_63795874
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Yes, weer een wijdverbreid misverstand van een cliché, zo gaat ie goed!
mee eens(teminste...denkik ) iik denk dat dit veelal opgaat voor vrouwen omdat zij niet degene zijn die op jacht hoeven... wat mannen betreft: you don't start nothin' there won't be nothin'
somebody get this freakin duck away from me!!!
pi_63805682
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja. Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.
Valt denk ik wel mee. Mijn vader is ook 3 cm kleiner dan mijn moeder.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')