abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 05:26:27 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62602759
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 05:23 schreef iPat het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar dit is niet echt waar dit topic om draait.
Okay, dan niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 05:26:54 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62602760
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 05:25 schreef Valkire het volgende:
ipat, het komt wel goed
Wanneer hij uitgegroeid is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 05:35:51 #28
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_62602768
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 05:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wanneer hij uitgegroeid is

tihi beetje lullig

al is het een beetje offtopic, je heb wel een punt hoor. hoe ... tja .. lullig het ook is.
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_62602916
Hier op kantoor werkte een hartstikke leuke blonde meid met een voorkeur voor Aziatische jongens.
Lengte 1.56 m goed geproportioneerd, en de lengte buiten betrekking gelaten eigenlijk best een lekker ding. Ik heb foto's van haar in bikini gezien waarbij je niet zou zeggen dat ze zo klein was.
Daarbij vergeleken ben jij bijna een reus.

En nee, ik weet haar adres niet...
pi_62602998
Vriendin van me heeft iets met een Aziaat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_62603574
Is het niet zo dat Aziaten bijna altijd wat jonger lijken dan ze werkelijk zijn?
Als je 20 bent misschien wat vervelend maar als je straks 30 bent dan word iedereen er jaloers op.
En voor de rest is er veel te doen met kleding en kapsel. Dat is toch iets waar veel vrouwen op letten. Kleed je vlot en neem een hip en vlot kapsel (en niet zo'n egeltjes kapsel zoals op de foto ) en ik durf te wedden dat je best wel aandacht krijgt van de westerse meiden.
pi_62603763
Laat je haar groeien, neem een aziatisch kapsel, neem de aziatische kledingstijl dat in combinatie met een gespierd lichaam dan kom je er wel
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62604298
iig kan ik je wel vertellen dat aziatische vrouwen wél in de markt liggen bij westerse mannen

of dat andersom zo is weet ik niet.
Lambo of Rekt
pi_62606326
Als je het op een andere toer wil gooien dan lengte en jeugdig uiterlijk. Vrouwen vallen denk ik eerder voor mannelijke facial features dan vrouwelijke. Heb je foto niet gezien maar aziaten hebben denk ik wat sneller een vrouwelijk type gezicht (ronder).

pi_62606552
Ik zou eens met HamsterSlayer over dit onderwerp gaan praten.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_62607257
eeey ipat
eerst viel ik op Nederlandse meiden en werd ik vaak afgewezen.
Wat ik weleens te horen kreeg, was dat ze niks van buitenlanders moesten hebben.
"Ga weg Chinees!!" hahaha en dan ging ze half uur later bekken met een Nederlandse vent.
maar goed er zijn wel meiden die minder oppervlakkig zijn en die interesse hebben in aziatische cultuur!!

go for it
pi_62607363
Interessant eigenlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo op Aziatische mannen let. Ik zie ze wel maar op een bepaalde manier kijk ik over ze heen (letterlijk en figuurlijk, ik ben zelf 1.81m. .) Ze trekken gewoon niet zo vaak mijn aandacht. Het gebeurt heus wel eens dat ik een aantrekkelijke Aziatische man zie, maar gewoon niet zo vaak. Ik kan ook niet zo goed zeggen waarom mijn voorkeur daar niet echt naar uit gaat. Het is geen racisme oid .
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:02:58 #38
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62607515
Het is maar waar je op valt.
Ik val persoonlijk niet op aziaten, chinezen, turken, marokkanen enz.
Die trekken me gewoonweg niet aan en zal ik het nooit warm of koud van krijgen.
Nouja koud misschien wel
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62607569
@Tris: natuurlijk heeft ieder zijn eigen smaak, het hoeft geen racisme te zijn.

@ipat: laatste tijd trek ik toch meer naar chinese meiden dan nederlandse, puur meer om de gezamenlijke interesses, cultuur etc. heb jij echt helemaal niks gemeen met de chinezen, behalve je uiterlijk zoals je zegt?
pi_62607595
Het is doodnormaal dat mensen altijd zich richtten op bepaalde visuele kenmerken die specifiek gericht zijn op het vinden van een partner die visueel 'dichtbij' hun eigen omgeving blijft.... dat geld bij vrouwen nog ietsjes sterker, doordat deze sociaal-cultureel gezien, maar evengoed biologisch meestal wat afhankelijker zijn van de 'betrouwbaarheid' van hun beoogde partner...

heel simpel: 'wat men kent, vertrouwd men eerder... gezichten of visuele kernmerken die afwijken of 'vreemd' uitzien, wekken meestal eerder wantrouwen.
Dat is verder geen bewuste negativiteit, maar een vorm van normaal menselijk gedrag dat vooral gericht is op het beschermen van de eigen persoonlijke belangen.

tevens kun je dat prima omgaan door zelf je wel open naar mensen toe te gedragen en uiteindelijk gewoon de moeite doen net wat meer te doen om duidelijk te maken dat je geen vreemde bent.... zodra je dat initiele nadeel kunt overwinnen kun je juist een groot voordeel hebben:
Omdat het 'afwijkend' zijn van een gezicht uiteindelijk als het vertrouwen eenmaal gewonnen is juist een voordeel heeft van meer opmerkzaamheid, maar je moet er dan wel eerst wat voor doen.

Oplossing is dus om op te houden met het 'wachten' totdat anderen (meisjes) opeens 'aandacht' voor jou hebben (dat gebeurt sowieso niet zo snel, dat meisjes in vb uitgaangsleven de contactnemers zijn bij het opzoeken van contact), maar zelf die aandacht opzoeken en de durf hebben jezelf pro-actiever te profileren naar meisjes toe.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_62607726
Er woont hier een paar straten verderop een Vietnamees en die mag mij alle hoeken van de kamer laten zien, als ie geen vriendin zou hebben.

pi_62607817
Bij mij in het studentenhuis woont ook een Aziaat, een Koreaan. Ik dacht altijd dat ie een jaar of 25 was, maar zelf zegt hij in de 30 te zijn. Maar zijn echte leeftijd wil hij niet zeggen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:46:26 #43
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62608695
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 04:26 schreef flipsen het volgende:

[..]

Aan je gezonde dosis zelfspot zal het in ieder geval niet liggen
Dus dat . Volgens mij moet je zelf minder trippen op je uiterlijk .
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Luxuria het volgende:
Het is maar waar je op valt.
Ik val persoonlijk niet op aziaten, chinezen, turken, marokkanen enz.
Die trekken me gewoonweg niet aan en zal ik het nooit warm of koud van krijgen.
Nouja koud misschien wel
Over het algemeen val ik ook niet op Aziatische mannen. Maar er zit weleens een knappe uitzondering tussen. Verder denk ik wel dat je je uiterlijk kan verbeteren door middel van bijvoorbeeld verkooptechnieken (diederik kan je daar misschien wel mee helpen ). Ik bedoel je zal er niet opeens heel anders uitzien, maar misschien ga je je wat zekerder voelen om risico's te durven nemen. Als jij bij voorbaat al zo denkt, is de kans natuurlijk klein dat je iemand vindt die jou ook leuk vindt. Misschien moet je eerst maar eens tevreden worden over jezelf, anders kan het lastig worden (als jij jezelf constant minderwaardig ziet).

Verder vind ik wel dat er mooie Aziatische vrouwen zijn. Ik val niet op vrouwen ofzo hoor, maar vindt het wel leuk om vrouwen te beoordelen (naar mijn smaak) op uiterlijk, voor de lol.

Nou is Jet Li niet mijn persoonlijke smaak, maar zo verschrikkelijk is hij toch niet.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62613691
Alleen doelt TS enkel op Chinezen en Japanners...Hell, als we moeten beginnen over Lekkere Bollywoodsterren is het hek van de dam natuurlijk
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62615671
*doet het hek terug op de dam*

Pfoe, net op tijd, topic nog kunnen redden!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:01:52 #46
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62617262
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Koert het volgende:
*doet het hek terug op de dam*

Pfoe, net op tijd, topic nog kunnen redden!
Gelukkig maar
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:18:24 #47
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62617549
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 05:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als het goed is gebeurt dat vanzelf wel, hoor.

Ik geef je mijn mening, als je het daar niet mee eens bent is het ook goed. Dit is hoe ík erover denk.
Naar mening ziet het er meer naar uit dat je opzoek bent naar 'n slappe lach ..
O.A. Media Producties
pi_62618453
Ik val niet (meer) op aziatische mannen nee. Qua uiterlijk zitten er zeker leuke mannen bij, maar er is iets met de persoonlijkheid wat denk ik een cultuurinvloed is (collectivisme?) wat me tegenstaat en ik vind de lengte vaak jammer. De lengte waar het telt, zeg maar. Ik zal vast net de extremen getroffen hebben, maar dat is voor mij waarom ik er tegenwoordig niets meer in zie dan eye candy. En dat ik een vriend heb natuurlijk maar hypothetisch zou ik niet meer met een aziaat gaan flirten.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:08:47 #49
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62618673
Ik heb een halve Aziaat
My mama didn't raise no fool
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:24:10 #50
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_62620895
Geen ervaring mee. Maar ik heb zeker een zwak voor Aziatische meiden of meiden met Aziatische trekjes. Helaas kom ik ze maar zelden tegen .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')