abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:29:19 #51
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_62623042

Helaas komen schoonheden als deze minder vaak voor in NL
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:30:04 #52
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_62625539
Ik vind Aziatische mannen zeker wel aantrekkelijk, met name dan Chinezen. Niet per se als ik ze op een foto zie of iets dergelijks, maar wel in real life.

Mja, heb nu een hele lieve (Nederlandse) vriend, dus voorlopig houd ik het daarbij
Toeval is toeval
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:35:10 #53
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62625763
Misschien 'n hint voor de TS om z'n foto in dit topic te plaatsen zodat de dames die dit topic bekijken (en dat zijn er nogal wat) je kunnen beoordelen?
O.A. Media Producties
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:41:13 #54
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_62626035
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef VliegMoslim het volgende:
Misschien 'n hint voor de TS om z'n foto in dit topic te plaatsen zodat de dames die dit topic bekijken (en dat zijn er nogal wat) je kunnen beoordelen?
Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is...
Toeval is toeval
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:50:10 #55
215192 iPat
pi_62626443
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef VliegMoslim het volgende:
Been there, done that. Er zitten hier altijd mafkezen tussen die alles afkraken.
It's never over..
It's never over..
pi_62627920
Ik ben Nederlands en mijn mannetje is van Indonesische afkomst, ik zie wel heel vaak westers-aziatisch om mij heen hoor
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 05:19:04 #57
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62631838
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef iPat het volgende:

[..]

Been there, done that. Er zitten hier altijd mafkezen tussen die alles afkraken.
.. /care? Dude wees 'n beetje trots op jezelf !
Aan dat soort mensen moet je écht serieus scheit hebben.
O.A. Media Producties
pi_62634461
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef iPat het volgende:

[..]

Mensen die andere mensen op internet afkraken hebben sowieso iets te compenseren.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:28:59 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_62636801
Ik denk dat we er vaak wel van uit gaan dat een aziaat toch wel met een andere aziaat gaat. In ieder geval, dat is wat ik veel zag toen ik er op lette. En ik kwam aziaten ook nergens tegen, kreeg daardoor het idee dat ze veel bij elkaar klitten. Maar ik kreeg zo ook niet de kans om ze beter te leren kennen.

Maar, ik had zo wat met een leuke aziatische jongen begonnen hoor. Ik vind ze (sommigen, not all) nogsteeds bloedmooi Maar goed, ik ken ze niet persoonlijk.
pi_62647551
genoeg Aziaten die ik met een Nl vriendin zie...

staar je niet blind op de reuzen van 1,8 m en kijk eens naar de kleinere NL exemplaren
en ook, kijk ook in je "eigen" bevolkingsgroep rond

succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:40:39 #61
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_62656891
Hier dan een paar heerlijke chinese hapjes

Nicholas Tse (zingt ook nog eens heel erg goed !!)

Aaron Kwok

*kwijl kwijl*
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:37:49 #62
215192 iPat
pi_62672513
Aaron Kwok is 1,65 lang als ik t goed heb
It's never over..
It's never over..
pi_62672954
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja. Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.
pi_62673481
Aziatische mannen! .
pi_62675248
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja.
Evolutie enzo. Je kan net zo goed zeggen dat je niet snapt waarom mannen op borsten vallen.
pi_62680666
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Xeanor het volgende:
Om een of andere reden vinden vrouwen het helemaaaaaaaaaaaaal niet leuk als een man minder lang is dan zij zelf. De meesten vinden volgens mij zelfs een man die precies even lang is niet fijn. Snap ik eigenlijk niets van, maarja. Ik ben zelf 1,76 dus zo erg is het niet gesteld met mij, maar ik vind langere vrouwen toch wel aantrekkelijk. Helaas zal ik weinig scoren op dat vlak dus.
vrouwen willen dat je haar met een hand optilt, op het bed gooit en woest van achteren neemt

als je een klein mannetje bent, gaat dat wat moeilijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:05:39 #67
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_62680795
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

vrouwen willen dat je haar met een hand optilt, op het bed gooit en woest van achteren neemt

als je een klein mannetje bent, gaat dat wat moeilijk...
Tenzij je Aaron Kwok heet kijk die spieren eens
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_62681036
Ik ben wel benieuwd naar zijn hyves/foto maar ben te laat. Ik heb geen intenties om mensen belachelijk te gaan maken ofzo. Dus..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62681055
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef iPat het volgende:
[ afbeelding ]

Dit meisje heeft naar mijn idee wel "westerse gelaatstrekken". Mischien dat je daarom weer weer wel voor dit meisje valt. Ziet er niet verkeerd uit moet ik toegeven.
pi_62681134
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef Tristessa het volgende:
Interessant eigenlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo op Aziatische mannen let. Ik zie ze wel maar op een bepaalde manier kijk ik over ze heen (letterlijk en figuurlijk, ik ben zelf 1.81m. .) Ze trekken gewoon niet zo vaak mijn aandacht. Het gebeurt heus wel eens dat ik een aantrekkelijke Aziatische man zie, maar gewoon niet zo vaak. Ik kan ook niet zo goed zeggen waarom mijn voorkeur daar niet echt naar uit gaat. Het is geen racisme oid .
Zoals al is aangemerkt waaarschijnlijk de gelaatstrekken. Maar wat ikzelf denk > Media...
pi_62681148
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Koert het volgende:
*doet het hek terug op de dam*

Pfoe, net op tijd, topic nog kunnen redden!
fok!kers zijn grappig
pi_62681359
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef iPat het volgende:
[ afbeelding ]

Ga vaker uit
Ik support gevallen topclubs!
pi_62708118
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef releaze het volgende:
Ik denk dat we er vaak wel van uit gaan dat een aziaat toch wel met een andere aziaat gaat. In ieder geval, dat is wat ik veel zag toen ik er op lette. En ik kwam aziaten ook nergens tegen, kreeg daardoor het idee dat ze veel bij elkaar klitten. Maar ik kreeg zo ook niet de kans om ze beter te leren kennen.
Ik denk dat ze veel bij elkaar gaan klitten op zg AZN party's omdat ze niet gewild zijn. De jongens dan.. Ik denk dat de media flink aandacht aan ze moet besteden. Mischien dat dat helpt.
pi_62714069
User Harajuku. voorgedragen voor meest stompzinnige usericon

Ik val zelf absoluut niet op "allochtonen" maar gek genoeg maak ik wel een uitzondering voor meisjes met licht aziatische (japanse) trekken. Nu ben ik een typische Japanoise dus dat kan er ook mee te maken hebben.

Ik denk dat je je niet echt zorgen moet maken, er zijn genoeg meisjes die wel op aziaten vallen (eerste indruk) net zoals er genoeg blanke blonde meisjes zijn die je met een negert ziet lopen.

En misschien steekt het je een beetje een hart onder de riem, ik ken ook genoeg (blanke) jongens die van jouw leeftijd zijn maar óók geen relatie hebben.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_63773422
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:41 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik denk dat ze veel bij elkaar gaan klitten op zg AZN party's omdat ze niet gewild zijn. De jongens dan.. Ik denk dat de media flink aandacht aan ze moet besteden. Mischien dat dat helpt.
Ik denk dat dat voor een aantal aziatische jongens inderdaad opgaat, hoewel ik het idee heb dat de meesten die naar asian party juist heel veel "asian pride" hebben en juist minder met dergelijke issues te maken hebben. Ik denk dat issues als de bovengestelde met name opgaat voor de banaantjes onder ons(Aziatisch aan de buitenkant, wit van binnen hahaha) Ben zelf chinees en weet wel een beetje waar iPat het over heeft, spreek zelf ook maar heel weinig chinees en ben minder bekend met de chinese cultuur dan de meeste kennissen/familieleden van mij. mijn ervaring is ook dat westerse vrouwen doorgaans niet op aziatische mannen vallen. Op de vraag waarom weten ze meestal echter geen specifiek antwoord...

Wat mij overigens ook opvalt is dat de meeste aziatische mannen - westerse vrouwen voorbeelden japanse of koreaanse mannen betreft. Op de een of andere manier zit die klik daar sneller. ik denk dat dat ook een beetje cultuur(geschiedenis) gebonden is. japan en korea staan naar mijn idee als land zijnde sowieso al wat opener naar de westerse cultuur dan de chinezen. een heleboel chinezen hebben veelal ook nooit echt geleerd om open te zijn ofzoiets....

ik zou het bijna een sociale achterstand noemen maarja misschien is dat iets TE; maar toch denk ik dat daar nog wel eens een deel van het probleem zou kunnen zitten. Ik Kwam laatst een kennis van mij tegen (ook chinees en nee ik ga niet alleen met chinezen om) en ik zei m gedag, wilde een gesprek met hem beginnen maar vervolgens zei hij dat ie boodschappen ging halen(als een soort tot ziens) en zei hij verder niet zoveel terwijl we nog een hele tijd dezelfde kant op liepen . Er kwam nog niet eens een "hoe gaat het?" uit. nou is het niet zo dat ie me niet mocht of dat ie nou boos op me was ofzo, maar het is voor veel chinezen niet vanzelfsprekend dat je heel spontaan een open gesprek met iemand aangaat.

Maar toch denk ik dat vooroordeel van beide kanten (kreupele aziatische mannetjes, sociaal geisoleerd enzo, maar aan de andere kant het feit dat we dan automatisch denken dat westerse meisjes vanuit dat perspectief denken) een kloof veroorzaakt. Als Aziatische man(lees: banaan) ga je dan dus minder gemakkelijk op zo iemand af en als westerse vrouw krijg zie alleen maar chinezen die met chinezen omgaan
een vicieuze cirkel dus.

Ik vind het mediavoorstel zo slecht nog niet eigenlijk. Ik vind dat aziatische mannen in de media verkeerd worden neergezet. sowieso worden ze niet vaak in beeld gebracht en als het wel zo is dan hebben ze of een chinees restaurant, zijn het nerds, slechterik(bijv. vietcong army, die op de een of andere manier toch altijd verliest van amerika) of aseksuele martial artist met een overweldigend gevoel voor eer en respect. Zo krijgt jet li in bijna geen enkele film behalve the one de chick op het einde; hij sloopt een paar gasten riskeert z'n leven voor die vrouw, en die vrouw werpt zich bijna voor hem maar hij loopt gewoon weg alsof hij dit dagelijks doet
Ik las ooit een stuk op internet dat ook over dit onderwerp ging en daar werd ook de media veelal aangehaald, alleen ging het daar specifiek over de amerikaanse media.(kon de site alleen niet zo snel meer terug vinden) zo schijnt er nooit een aziatische man in the real world gespeeld te hebben, terwlijl zo'n beetje alle andere etnische groepen wel aan bod zijn geweest(of dit echt zo is geen idee ik heb het nooit gekeken)
ook al lijkt het vaak niet zo, we worden veel meer beinvloed door de media dan we denken.

nou dat was dan mijn essay
ik hoor graag jullie mening

edit: waar staat Ipat z'n hyves trouwens? ik weet niet ofik niet goed gekeken heb, maar het is nu dan ook al half 3
somebody get this freakin duck away from me!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')