Lekker prijsjequote:
Meer dan 10 keer zo goedkoop als in oktober 2007quote:
Ah, de Dow gaat de AEX omgekeerd mirroren vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Verticaal naar beneden
Gewoon op tv, CNBC.quote:
Fortis vertrouw ik niet, omdat het van de beurs gehaald gaat worden heb ik zo het vermoeden. Moet een beetje divers beleggen he, ik denk dat ik maar een baggerbedrijf neem volgende keer.quote:
Boskalisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Fortis vertrouw ik niet, omdat het van de beurs gehaald gaat worden heb ik zo het vermoeden. Moet een beetje divers beleggen he, ik denk dat ik maar een baggerbedrijf neem volgende keer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef star_gazer het volgende:
En de dow staat weer in de plus. Wat is dit voor zooitje
de NASDAQ en S&P futures staan anders leuk in de min, bijna 2%quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Het is P P Tquote:
quote:
quote:
Braun, Bernanke. Ik zie het verschil ook niet.quote:
Echt bizar hoe dat heen en weer schommelt.. Begin er bijna aan te wennen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoeveel van jullie blijven gokken met al die turbo's in de verwachting dat ze beter zijn dan de traders die op dit moment erin handelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt bizar hoe dat heen en weer schommelt.. Begin er bijna aan te wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |