Wacht maar tot wall street open gaat. Er zijn wat slechte cijfers naar buiten gekomen over de reële economie. Het aantal uitkeringen is hard gestegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef Xenwolfie het volgende:
Pfff, maar 1.79% omlaag. Wat saai zeg!.
Een calloptie mittal dec '09 @ 20 kost 4,50quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Opties Arcelor Mittal zijn veel te duur
Ik ben eerst een beetje aan 't prutsen, bijleren, schaduwportefeuilles bijhouden, etc. voordat ik m'n geld ga weggooienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey Piet heb je nu al een portefeuille of wacht je nog tot goed koopmoment?
Wel zo slim, ik wacht zelf nog even af tot de koersen nog wat verder dalen, DJ gaat denk ik nog wel weer onder de 8000 en AEX richting 220 zit er ook nog zeker in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben eerst een beetje aan 't prutsen, bijleren, schaduwportefeuilles bijhouden, etc. voordat ik m'n geld ga weggooien. Die live streams met orderboek e.d. zijn wel cool
![]()
.
Kijk eens hoe de auto industrie er voor staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef pberends het volgende:
Mittal heeft dus last van lagere grondstofprijzen, maar waarom is die koers dan geimplodeerd het afgelopen jaar? het is toch een supergezond bedrijf?
Welke auto industriequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de auto industrie er voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |