Je hebt er helemaal niks aan inderdaad. De handelaren geloven het niet en zijn blij dat ze hun troep aan het PPT kwijt kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef Liewec het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat het werkt, eigenlijk. Als je WEET dat het gewoon dik manipuleren is, dan denken alle 'normale' handelaren toch niet ineens dat aandelen meer waard zijn geworden op magische wijze? Hans Christiaan Andersen had het verhaaltje niet mooier kunnen verzinnen
Toch niet allemaal ineens tegelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
short covering, bargain hunting, enz.
tuurlijk wel, ze lopen achter elkaar aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch niet allemaal ineens tegelijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Working_Group_on_Financial_Marketsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef benzje het volgende:
Beste Fokkers , ik loop al een paar jaar mee in de handel. Maar waar staat PPT voor?
Ik volg de beurs pas sinds een maand op de voet... en bij dit soort uitspraken vraag ik me af of de koersen nu echt zo veel gekker verlopen dan normaal of dat de meesten hier net als mij het pas recent volgen en misschien dingen gek vinden die eigenlijk niet zo gek zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Echter zou een straf op dit soort manipulatie door de overheid moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |