Wordt een gezellige opening morgenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig de down ging in de plus vervolgens stopt europa.. en daar gaat de down weer naar beneden..
 Ben benieuwd of de DJI de 8400 nog gaat zien vandaag.
 Ben benieuwd of de DJI de 8400 nog gaat zien vandaag.

Ik denk dat invloed van wallstreet groter is op europa dan de beurzen uit europa op wallstreet hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig de down ging in de plus vervolgens stopt europa.. en daar gaat de down weer naar beneden..

De AEX gaat morgen in de min openen als je hier naar kijkt... (wat goed is voor mijquote:AMSTERDAM (Dow Jones)-- Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er rond 19.10 uur Nederlandse tijd 0 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 7 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 3,86 punten (-1,5%). De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage): Aegon 3,825 (-3,04); Arcelor mittal 17,87 (-3,30); ASML 11,72 (-1,43); ING 7,869 (-2,84); Kon. Olie 19,21 (-1,49); Philips 13,93 (-1,49); Unilever 18,72 (-1,27) Bron: Wallstreetweb.nl
 )
 )

De één z'n dood...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef ijsblokjes het volgende:
[..]
De AEX gaat morgen in de min openen als je hier naar kijkt... (wat goed is voor mij)

Daar ga je, Pberends
 Daar ga je, Pberends  

Je hebt er helemaal niks aan inderdaad. De handelaren geloven het niet en zijn blij dat ze hun troep aan het PPT kwijt kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef Liewec het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat het werkt, eigenlijk. Als je WEET dat het gewoon dik manipuleren is, dan denken alle 'normale' handelaren toch niet ineens dat aandelen meer waard zijn geworden op magische wijze? Hans Christiaan Andersen had het verhaaltje niet mooier kunnen verzinnen

Toch niet allemaal ineens tegelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
short covering, bargain hunting, enz.

tuurlijk wel, ze lopen achter elkaar aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch niet allemaal ineens tegelijk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Working_Group_on_Financial_Marketsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef benzje het volgende:
Beste Fokkers , ik loop al een paar jaar mee in de handel. Maar waar staat PPT voor?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |