Nee gedekt short gaan is lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:21 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Zeker als je Naked short gaat ja!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Short_gaan
Speculeren dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:21 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Zeker als je Naked short gaat ja!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Short_gaan
Net zo iets als speculaas, maar dan anders.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee gedekt short gaan is lekker
Om hiereven op in te gaan:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:35 schreef JaZekerZ het volgende:
Wat een AEX dagje zeg.. ik was vrij zeker van een conistente daling maar de DOW heeft me verrast. Ik zou niet uit willen sluiten dat we morgen lafjes omhoog gaan en maandag, zucht, weer een sprintje te hebben.
Denk dat niemand dit aan zag komen. Ik ben benieuwd of de Dow dit kan volhouden, want zoals eerder gezegd, de cijfers zijn niet best.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:35 schreef JaZekerZ het volgende:
Wat een AEX dagje zeg.. ik was vrij zeker van een conistente daling maar de DOW heeft me verrast. Ik zou niet uit willen sluiten dat we morgen lafjes omhoog gaan en maandag, zucht, weer een sprintje te hebben.
Ik weet het uiteraard niet zeker maar ik heb er meer vertrouwen in dan vanmorgen. Ik vond het verdacht dat de AEX vanmiddag maar niet onder die 247 wilde gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk dat niemand dit aan zag komen. Ik ben benieuwd of de Dow dit kan volhouden, want zoals eerder gezegd, de cijfers zijn niet best.
Ik hoop dat je daarnaast ook gewerkt hebt in plaats van naar je beeldscherm staren, want 36 euro per dag verdienen is minder dan 8 uur werken bij Burger Kingquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:46 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarnaast ook gewerkt hebt in plaats van naar je beeldscherm staren, want 36 euro per dag verdienen is minder dan 8 uur werken bij Burger King
Wordt een gezellige opening morgenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig de down ging in de plus vervolgens stopt europa.. en daar gaat de down weer naar beneden..
Ik denk dat invloed van wallstreet groter is op europa dan de beurzen uit europa op wallstreet hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig de down ging in de plus vervolgens stopt europa.. en daar gaat de down weer naar beneden..
De AEX gaat morgen in de min openen als je hier naar kijkt... (wat goed is voor mijquote:AMSTERDAM (Dow Jones)-- Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er rond 19.10 uur Nederlandse tijd 0 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 7 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 3,86 punten (-1,5%). De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage): Aegon 3,825 (-3,04); Arcelor mittal 17,87 (-3,30); ASML 11,72 (-1,43); ING 7,869 (-2,84); Kon. Olie 19,21 (-1,49); Philips 13,93 (-1,49); Unilever 18,72 (-1,27) Bron: Wallstreetweb.nl
De één z'n dood...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef ijsblokjes het volgende:
[..]
De AEX gaat morgen in de min openen als je hier naar kijkt... (wat goed is voor mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |