Spamz0rquote:
Daar kan JortK nog een puntje aan zuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ook niet. Ik beland gewoon in de zee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
ik wil ook onweer
maar helaas, ik woon zo niet-westelijk dat je een paspoort nodig hebt als je tever doorloopt
En jullie maar denken dat dat een dagcijfer is...quote:
Ja. Je zei "gisteren".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat dat een dagcijfer is...
Ik heb toch niet gezegd wat... Misschien zat ik wel op 35.000 plastic bekertjes....quote:
JIj mag hier ook helemaal niet komen met je duitse paspoortquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
ik wil ook onweer
maar helaas, ik woon zo niet-westelijk dat je een paspoort nodig hebt als je tever doorloopt
Dat zit niet comfortabelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd wat... Misschien zat ik wel op 35.000 plastic bekertjes....
ben ik dik?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj mag hier ook helemaal niet komen met je duitse paspoort
Misschien, MPGquote:
neequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ben ik dik?
schreeuw ik?
graaf ik kuilen?
wat wil je lezen? het kookboek?quote:
Whehe. Ok, ik wacht (steeds iets minderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat wil je lezen? het kookboek?
oh dat...
wist ik het maar! Volgende week weten we hopelijk meer
Geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ben ik dik?
schreeuw ik?
graaf ik kuilen?
Waarom beweer jij dan dat MIJN muckie een verrekte pruus isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Dus waarom heb je een Duits paspoort dan
ik wil het ook wel inmiddelsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ok, ik wacht (steeds iets minder) geduldig af.
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Dus waarom heb je een Duits paspoort dan
Oeh, wacht ook nog steeds afquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat wil je lezen? het kookboek?
oh dat...
wist ik het maar! Volgende week weten we hopelijk meer
ja, nee, ging over iets heel anders dan heet doorgestreepte, maar ik ben lichtblond en toe aan koffie.quote:
Bis morgenquote:
Ook wel goed hierquote:
truste Martquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook wel goed hier.
Alleen nu even ongezellig doen, want ik wens jullie allemaal een goede nacht, ik ga nog even 5 uur slapen voordat de wekker me weer pest.
Ik weet nietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, nee, ging over iets heel anders dan heet doorgestreepte, maar ik ben lichtblond en toe aan koffie.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik...
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik...
Dan staat er ineens een koud biertje?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
En weer klaar voor de strijd vandaag
Klinkt erg.. tegenstrijdig allemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ben in Jakarta.. hier is het dagelijkse leven net een strijdveld.. te druk, te warm, te leuk, te vies, te stom voor woorden, te grappig... Maar al met al red ik me wel hier voor die paar dagen.
er is een filatelie-beurs waar ik naartoe ga zometeen.. en de komende vier dagen ook nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt erg.. tegenstrijdig allemaal
Nog een speciaal doel in Jakarta of gewoon op bezoek?
Ik ga weer ff verder schilderen![]()
[ afbeelding ]
Als ik haar in bed zou krijgen zou dat me niet tegenhouden hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 04:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is een filatelie-beurs waar ik naartoe ga zometeen.. en de komende vier dagen ook nog.
Ben je niet bang dat dat rood afgeeft? Nog erger als de lippenstift van de grietjes hier in het hotel
Straks het volledige overzichtquote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 360 JortK
003. 216 OA
004. 212 Pheno
ik zou me in ieder geval een beetje zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:49 schreef OA het volgende:
Kan het kwaad als een harde schijf krassende en piepende geluiden maakt en dat voorheen niet deed?
Ik zal het doorgeven aan mijn collega.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou me in ieder geval een beetje zorgen gaan maken
MB?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:53 schreef Klonk het volgende:
gevalletje leedvermaak dus
geef hem gelijk een usb stick van 64 mb kan ie backups maken
Hoe?quote:
ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
't Is maar wat je nuttig vind
Ik ben aan het werk
quote:
idemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
OogA
[..]
Ik sta er niet in, ondanks 30-40 posts gisteren...
quote:
Misschien toch ook wat meer buiten FC posten dusquote:
Is die avatar toevallig een reactie op de TT?quote:
Goedemorgen Frutselquote:
Daar nietquote:
Tis hier reeds 08.17quote:
Hehe, nee, niet eens. Ik let tegenwoordig bijna nooit meer op de TT...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
Is die avatar toevallig een reactie op de TT?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe, nee, niet eens. Ik let tegenwoordig bijna nooit meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |