Spamz0rquote:
Daar kan JortK nog een puntje aan zuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ook niet. Ik beland gewoon in de zee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
ik wil ook onweer
maar helaas, ik woon zo niet-westelijk dat je een paspoort nodig hebt als je tever doorloopt
En jullie maar denken dat dat een dagcijfer is...quote:
Ja. Je zei "gisteren".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat dat een dagcijfer is...
Ik heb toch niet gezegd wat... Misschien zat ik wel op 35.000 plastic bekertjes....quote:
JIj mag hier ook helemaal niet komen met je duitse paspoortquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
ik wil ook onweer
maar helaas, ik woon zo niet-westelijk dat je een paspoort nodig hebt als je tever doorloopt
Dat zit niet comfortabelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd wat... Misschien zat ik wel op 35.000 plastic bekertjes....
ben ik dik?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj mag hier ook helemaal niet komen met je duitse paspoort
Misschien, MPGquote:
neequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ben ik dik?
schreeuw ik?
graaf ik kuilen?
wat wil je lezen? het kookboek?quote:
Whehe. Ok, ik wacht (steeds iets minderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat wil je lezen? het kookboek?
oh dat...
wist ik het maar! Volgende week weten we hopelijk meer
Geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ben ik dik?
schreeuw ik?
graaf ik kuilen?
Waarom beweer jij dan dat MIJN muckie een verrekte pruus isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Dus waarom heb je een Duits paspoort dan
ik wil het ook wel inmiddelsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ok, ik wacht (steeds iets minder) geduldig af.
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Dus waarom heb je een Duits paspoort dan
Oeh, wacht ook nog steeds afquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat wil je lezen? het kookboek?
oh dat...
wist ik het maar! Volgende week weten we hopelijk meer
ja, nee, ging over iets heel anders dan heet doorgestreepte, maar ik ben lichtblond en toe aan koffie.quote:
Bis morgenquote:
Ook wel goed hierquote:
truste Martquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook wel goed hier.
Alleen nu even ongezellig doen, want ik wens jullie allemaal een goede nacht, ik ga nog even 5 uur slapen voordat de wekker me weer pest.
Ik weet nietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, nee, ging over iets heel anders dan heet doorgestreepte, maar ik ben lichtblond en toe aan koffie.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik...
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |