JA DAAROM ERGER IK ME ER OOK ZO AAN VANDAAGquote:
VANDAAG IS CAPS LOCK DAG DUS DAT MAG !!!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
oF MENSEN DIE HUN CAPS LOCK AAN LATEN STAAN, GEK WORD JE ERVAN
Geen idee, ik ben de interesse in mijn eigen verhaal verlorenquote:
Ik ga binnenkort ook even een hypotheek enzo regelenquote:
Begrijpelijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben de interesse in mijn eigen verhaal verloren
Nja, als je een goed contract hebt is dat ook prima te doen natuurlijk... en dan heb je sneller een plekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
ja ik wilde eerst gaan huren, maar waar ik wil gaan wonen is de gemiddelde wachttijd zo'n 86 maanden ofzo, dus dat is klote.
Dan maar meteen gaan kopen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:35 schreef Californium het volgende:
nieuw topicen klopt mensen zonder intonatie.... Als je wilt dat mensen geboeit blijven....vertel dan leuk
Wat wel grappig was....Ze ging vertellen over zwangere mensen en veiligheid
'Pregnant people, and then especially woman....'
idd.. dat duurt me echt te lang!quote:
Wees blij dat het geen capslockweek isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook overal een dag voor
nieuw topicen klopt mensen zonder intonatie.... Als je wilt dat mensen geboeit blijven....vertel dan leuk
Wat wel grappig was....Ze ging vertellen over zwangere mensen en veiligheid
Nekschot zeg ik!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:44 schreef eer-ik het volgende:
capslockdag
welke strontmongool heeft dat bedacht.
Veertienpuntgifquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Nog niet binnen alleen
Maar 't zit er wel op
Ding kan me niet snel genoeg binnenkomen.quote:
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stagequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:37 schreef Puala het volgende:
CAPSLOK IS HIP n_n
maar ik geloof dat het hier 's avons best wel dood is
Lmdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ding kan me niet snel genoeg binnenkomen.
Ik ben op spamtoer vandaag, dus misschien post ik hier nog wel wat vanavond. postpostpostquote:[..]
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stage
Soms is het wel knetterdruk 's avonds maar dat is meer een uitzondering.
Ik ben nog op stage hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stage
Soms is het wel knetterdruk 's avonds maar dat is meer een uitzondering.
Dat krijg je met die tijdzones enzoquote:
Nou nou nou...scheelt maar 1 uur hoor.... Tis kwart voor 6 hiero....maar nu lekker op huis aanquote:
Metroseksueelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef Puala het volgende:
enige reden waarom ik hier zit is dat mijn pa eeuwen onder die douche blijft
blijkbaar mis ik dus een hoop..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:37 schreef Puala het volgende:
CAPSLOK IS HIP n_n
maar ik geloof dat het hier 's avons best wel dood is
whehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Lmd![]()
[..]
Ik ben op spamtoer vandaag, dus misschien post ik hier nog wel wat vanavond. postpostpost
Ja, enorm.quote:
ik zou het gewoon niet accepteren, dat voer.quote:
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het gewoon niet accepteren, dat voer.
is nou toch al knetterkoud.
terecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!![]()
Heb nu Chinees gehaald
je hebt gelogen!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!![]()
Heb nu Chinees gehaald
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
terecht.
opbokken met dat soort figuren.
Hoe krijgen ze het voor elkaar dan, verkeerde stad
quote:
Door de telefoon wil het natuurlijk nog wel op elkaar lijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkeren niet gezond.
![]()
Die hufters zitten in Vlaardingen... ze vragen altijd eerst welke straat, maar sommige straatnamen komen hier in de omgeving tig keer voor, dus dan vraagt dat mens ook een stad... Vlaardingen klinkt toch heel anders dan Maassluis...![]()
Wel als je zelf als volgt praat: "3 kwartiertje mieneer. Ies droek. Ja, droek"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de telefoon wil het natuurlijk nog wel op elkaar lijken
Maassluis, daar woon ik in de buurt... nou ja.. rij er meestal hard langsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkeren niet gezond.
![]()
Die hufters zitten in Vlaardingen... ze vragen altijd eerst welke straat, maar sommige straatnamen komen hier in de omgeving tig keer voor, dus dan vraagt dat mens ook een stad... Vlaardingen klinkt toch heel anders dan Maassluis...![]()
[..]
Langs de A20... Hoek van Holland - Rotterdam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Ik kan niet voor me halen waar Maassluis bij in de buurt ligt?
En dat terwijl het niet eens zo bar ver bij je vandaan ligtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
http://maps.google.nl/maps?q=maassluis&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2PBFA_nlNL267&um=1&sa=N&tab=wlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Bij wie was dat danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je zelf als volgt praat: "3 kwartiertje mieneer. Ies droek. Ja, droek"
Piramide.quote:
*kuch* *kuch*quote:
Enkelt blad aan de gevel...quote:
Nee, jaren niet meer in een kas geweest... en dat plat-Westlands is niet om aan te horen...quote:
quote:
Zo is hetquote:
eenst!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enkelt.
Goed woord.
Sowieso goed om achter een hoop woorden een "t" te rammen.
Idd niet omaan te horen....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, jaren niet meer in een kas geweest... en dat plat-Westlands is niet om aan te horen...![]()
anders had ik wel JAAAAA BLADDDDDD geroepen...
Goudtquote:
Nee, Aerdams is mooi wou je zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Idd niet omaan te horen....![]()
Bij welke tuinder heb je gewerkt?
Ik vind Amsterdams altijd wel mooi... nou ja, niet mooi, maar mooi, jeweet wel...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, Aerdams is mooi wou je zeggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Idd niet omaan te horen....![]()
Bij welke tuinder heb je gewerkt?
Amsterdams vind ik ook wel geinig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams altijd wel mooi... nou ja, niet mooi, maar mooi, jeweet wel...![]()
Whehe, precies waar ik jaren heb rondgelopen. Hier: http://www.cherrytomaten.nl/quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ooit bij 2 rozenkwekerijen, maar vond het al snel heel saai.
Ik kan me vaak ergeren aan het platte woordgebruik en stoor ik me sowieso aan het gat Maasdijk..
Het is redelijk goed leidsch wat ie spreekt, maar het is niet echt perfect leidsch.quote:
En weet je wat nog het erge is, die zinnen gebruik ik dagelijksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo is het maar net
"Ga aan de kant"
Teer op juh.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Amsterdams vind ik ook wel geinig.
Utregs ook.
Maar wat ze in Ter Aar spreken (Aardams) is echt bagger.
Hettik net dat schut bij zain op de wurft gelegen, zeetie tegen main: failek, hejjem aans op me haining getieft!
Heb ik net dat stuk schutting bij hem op de werf gelegd, zegt hij tegen mij: feitelijk, heb je hem bijna op m'n omheining neergelegd.
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En weet je wat nog het erge is, die zinnen gebruik ik dagelijks
Je kan dat gewoon ontcijferen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Vertaling was niet nodig geweest hoor..
Heerlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:28 schreef JortK het volgende:
Utrechts is ook goed ja, daar zitten er veel van op me werk
Ging gister pils zuipen in de kroeg, weet je niet
Ik spreek Leidsch, Utrechts, Amsterdams, klein beetje haags, en dat brakke aardams.quote:
Nja, zo ken ik meerdere Friese dialectenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik spreek Leidsch, Utrechts, Amsterdams, klein beetje haags, en dat brakke aardams.
Rotterdams en Haags spreek ik ook redelijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Ik spreek nootdorps, amsterdams,utrechts,westlaaaaaaaaaaaaands,haags (echt heel errug zeg maar), rotterdams, leids
Dat ken ik dus nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef OA het volgende:
Ik spreek tegenwoordig ook een aardig woordje abn
Rotjeknor zoals ze daar zelf zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag was ik in Rotterdam, blijft ook apart, dat taaltje daar
Of kan je dat niet?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef OA het volgende:
Zo, nu even douchen en daarna koffie met gevulde speculaas!
Da's altijd mooi idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, zo ken ik meerdere Friese dialecten
Altijd lachen mensen onverwachts in hun eigen dialect te antwoorden
Dat zullen ze ook van het Fries vindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag was ik in Rotterdam, blijft ook apart, dat taaltje daar
Vind ik ook maar daar kan ik dan ook echt geen touw aan vastknopen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook van het Fries vinden
Ik zou ze bellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Hoelang duurt het in godsnaam voordat de status "Under Review" eens weggaat bij m'n bestelling.
Heb vandaag betaald, weet dat het niet zó snel gaat doorgaans maar ik wil dat ding hebben
KAn nog net 9 minuten.quote:
ik volg het via de radio en als ze weer een misser voor open doel hebben, zap ik ff naar de tv.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat niet te kijken
welterustenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu ff scheren en dan naar bed
Zoals net zeg maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik volg het via de radio en als ze weer een misser voor open doel hebben, zap ik ff naar de tv.
quote:
Zeker, het ging erin als koek!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je 'n lekker stuk koek op jong?
quote:
quote:
quote:
Eensquote:
J a, j i j h e b t n i k s t e v e r t e l l e n . . .quote:
School manquote:
Wie?quote:
ik dacht dus dat ik op het terras zat te bierdrinken maar stiekem lig ik in mijn bed!!!11§1§±1onequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
J a, j i j h e b t n i k s t e v e r t e l l e n . . .
"Ja, miljonair man, je weet wel!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"Ja, miljonair man, je weet wel!"OMG wat een classic was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze nieuwe toetsenbord binnen isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
eer-ik wanneer gaan we je nieuwe hd scherm ophangen dan?
15 nov, dan krijg ik sleutel en ga ik 'm ophangenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
eer-ik wanneer gaan we je nieuwe hd scherm ophangen dan?
Ik heb geen teotsenbord gekocht...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ze nieuwe toetsenbord binnen is
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
15 nov, dan krijg ik sleutel en ga ik 'm ophangen
Moet alleen nog regelen dat het snoer in de muur verdwijnt, want zo'n snoer over je muur hangen is ook vooor polen.
snoeren
Wel, dit is nu mijn nieuwe uurloon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, je vermogen is niet gestegen sinds vorige keer
Da's een mooi bedrag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wel, dit is nu mijn nieuwe uurloon.
Hoenjee, kerel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:01 schreef Houniet het volgende:
[..]oké dan
!
Miljjoeenair!!!!!!!!!!
Held.
In Utreg?quote:
uhuh.quote:
1 maar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een mooi bedrag.
Kan ik een euro lenen?
Ook primaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef Miljonair het volgende:
[..]
1 maar?
Ik maak wel een dagloon naar je over.
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
zou eerst kopen maar in overleg met m'n ouders toch maar niet.
Nu huren, 125 vierkante meter, 5 minuten lopen vanaf stad, plafond in woonkamer 4 meter hoog
Ziek appartement, wel koning.
Zo istie, altijd met geld strooien!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook prima
Daar hettik nogges wat an!
Bij Frits duurt het lang!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ASAP als het aan mij ligt
15 nov. kan ik erin
Goeie gast idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Zo istie, altijd met geld strooien!Puike kerel
Er gaan geruchten in den wandelgangen dat hij het loodje heeft gelegd onder een brug...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie gast idd.
Tijd niet gezien trouwens
Net als armoedzaaiert trouwens, vraag me af of die nog leeft...
You gosta be kiddin' me!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:08 schreef OA het volgende:
[..]
Er gaan geruchten in den wandelgangen dat hij het loodje heeft gelegd onder een brug...
Dat scheelt. Klussen kost veel tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die moet allemaal klussen enzo.
Ik kan er gewoon direct in.
Yes, I am.quote:
Ah okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef OA het volgende:
Goed, druk baasje tegenwoordig. Nieuwe job, studeren, huisje...
wou 't net zeggen :quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef OA het volgende:
Goed, druk baasje tegenwoordig. Nieuwe job, studeren, huisje...
Goed bezig geweest hoor Cali...quote:
quote:
Studenten moeten lerenquote:
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:07 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik ben goeoed
![]()
8 uur scherp btwen wezen joggen vanmorgen
goedemorgen mensen
Je mag mijn tuinman wordenquote:
In mijn schoenen joggen is veel prettigerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen hoor!
Heb jij zúlke grote schoenen dan?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
In mijn schoenen joggen is veel prettiger![]()
Welke had je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:31 schreef Puala het volgende:
Ik moet stagedoelstellingen verzinnen (5 maarliefst) en werkelijk, ik heb geen idee wat ik er in moet gooien. Ik had er 5 en die zijn allemaal afgekeurd
Jahquote:
1. Leren beslissen wanneer ik iets moet uitvoeren en het dan ook daadwerkelijk uivoeren op dat moment.quote:
Beide. Het moet een mengeling er van zijn. Heb er nu al 1 die is goedgekeurd;quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
Persoonlijke doelstellingen of voor het werk?
Hier werken we SMART. Het moet:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
Beide. Het moet een mengeling er van zijn. Heb er nu al 1 die is goedgekeurd;
1. Leren mijn vaardigheid bij communicatie beter uit te laten komen. Dit door vaker te laten weten waar ik mee bezig ben en ook om feedback vragen.
Stephan Boeder begeleid mij hierbij door vaker dingen te vragen. Eens in de tweemaal een gesprek voeren met Stephan Boeder over de gang van zaken. Hierin worden activiteiten en knelpunten besproken. De verantwoording voor dit gesprek ligt bij mij.
Vond die originele niet eens zo slecht klinken. het lijkt er gewoon op alsof je het wat uitgebreider moet vertellen. En het dikgedrukte stukje klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
1. Leren beslissen wanneer ik iets moet uitvoeren en het dan ook daadwerkelijk uivoeren op dat moment.
2. Flexibel omgaan met veranderingen, maar tijdig aangeven als ik ergens geen verantwoordelijkheid voor kan dragen.
3. samenwerken in een collegiale werksfeer en handelen volgens bedrijfsnormen zoals kleding, omgang met collega’s en derden.
4. een passende beroepshouding vervaardigen.
5. Mijn kennis uitbereiden met de doelen die ik mijzelf heb gesteld en die het bedrijf aan mij heeft gesteld.
[..]
Beide. Het moet een mengeling er van zijn. Heb er nu al 1 die is goedgekeurd;
1. Leren mijn vaardigheid bij communicatie beter uit te laten komen. Dit door vaker te laten weten waar ik mee bezig ben en ook om feedback vragen.
Stephan Boeder begeleid mij hierbij door vaker dingen te vragen. Eens in de tweemaal een gesprek voeren met Stephan Boeder over de gang van zaken. Hierin worden activiteiten en knelpunten besproken. De verantwoording voor dit gesprek ligt bij mij.
brrr.. van dat woord krijg ik spontaan weer uitslagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier werken we SMART. Het moet:
[..]
Pubertjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef OA het volgende:
Ik weet wel een goede TT voor het volgende topic: Stage SC: terug naar de brugklas....
Dat smart ken ik, maar alles wat we gewoon doen word ook goedgekeurd, dus waarom zou ik de moeite doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier werken we SMART. Het moet:
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdgebonden
Oke dat stukje zal ik nog maar eens veranderen. Vond die eerste ook niet slecht, als je keek naar wat de rest heeft ingeleverd moest het perfect zijn.. Heb zo overleg met mijn stagebegeleider dus dan leg ik wel een paar dingen voorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vond die originele niet eens zo slecht klinken. het lijkt er gewoon op alsof je het wat uitgebreider moet vertellen. En het dikgedrukte stukje klopt niet helemaal.
Ik vind SMART wel wat handiger met doelstellingen, er kunnen geen vragen ontstaan. Bij KISS zou je iets zeggen als: Ik moet me professioneel opstellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
brrr.. van dat woord krijg ik spontaan weer uitslag
Ik ben meer van KISS: Keep It Simple Stupid
Nou ja, ik geef je een tipquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat smart ken ik, maar alles wat we gewoon doen word ook goedgekeurd, dus waarom zou ik de moeite doenMaar dat van dat smart.. volgens mij zou die laatste dan ook niet goedgekeurd moeten worden
Zo bedoelde ik het ook.. Ik krijg gewoon uitslag van SMARTquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind SMART wel wat handiger met doelstellingen, er kunnen geen vragen ontstaan. Bij KISS zou je iets zeggen als: Ik moet me professioneel opstellen.
Dit is subjectief, dus je kunt hier op het einde van de stage (or whatever) discussie gaan krijgen.
KISS is mooi bij bv het werk zelf, daar ben ik met je eens
Om ze te maken is geen leuke klus nee, maar wel sjiek hendig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook.. Ik krijg gewoon uitslag van SMART
KISS is inderdaad niet zo handig voor realistische doelstellingen
Ik ook, maar ja, 1x per jaar moet ik er ook zelf aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
eensch.. dan laat ik ze liever maken
Ook aan een harde schijf?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef OA het volgende:
SMART.. dat doet me weer denken aan competentiemanagement, verandermanagement, etc..74556464
Ja maar ik ga er ook wel wat mee doen, stel hoge eisen aan mezelf dus het is alleen maar een uitdagingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef je een tip
Het kost even wat werk, je moet er inderdaad even voor gaan zitten. Maar als het eenmaal goedgekeurd is kun je bij je evaluatie prima zien of je het gehaald hebt of niet. En je kunt ondertussen de voortgang bewaken
Klinkt alsof de stagebegeleider weet wat hij doet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er ook wel wat mee doen, stel hoge eisen aan mezelf dus het is alleen maar een uitdaging![]()
En evaluatie? Dat kennen we hier nietDe stagebegeleiders vullen een papiertje in, dat word goedgekeurd en een beetje besproken en klaar zijn we
Idd. Nadeel van ROC's vind ik. Al kloot je maar wat aan, het is altijd voldoende. Denk dat op een fatsoenlijke school 70% van mijn klas niet over gegaan was, maar hier kan het allemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt alsof de stagebegeleider weet wat hij doet.
Nou ja, dan is het gemakkelijk scoren
dat heb ik ook gedaan ja op zo'n ROC. Stelde echt weinig voor, je moet het echt voor jezelf doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. Nadeel van ROC's vind ik. Al kloot je maar wat aan, het is altijd voldoende. Denk dat op een fatsoenlijke school 70% van mijn klas niet over gegaan was, maar hier kan het allemaal
Nee.quote:
medestanders!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.
Dat SMART is trouwens best handig hoor, maar ik krijg er net als Nico uitslag van...
Dat is helemaal te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan ja op zo'n ROC. Stelde echt weinig voor, je moet het echt voor jezelf doen.
Zelfs diploma ophalen was slecht geregeld. Stonden we daar, ja we komen ons diploma ophalen. Oh maar jullie moeten nog 25 euro excursiegeld betalen. Maar we waren nog nooit op excursie geweest, maar anders kregen we het diploma niet.
Toen dus maar even pinnen en toen kregen we ons diploma..
Komt ook door de docent die ik had. Elk vak waar management in voorkwam, werd door dezelfde overenthousiaste vrouw gegeven...quote:
koste dat het kotst inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Komt ook door de docent die ik had. Elk vak waar management in voorkwam, werd door dezelfde overenthousiaste vrouw gegeven...![]()
Ze had altijd d'r mond vol van concrete doelen en iets in kaders plaatsen, SMART gebruiken, etc...
Dat zijn dus woorden die ik altijd koste wat het kost probeer te vermijden...![]()
Dat zeker. Maar dat is met meer dingen. Ik zit in ce ICT, men vindt ontwerpen een rotklus, gewoon meteen beginnen. Maar ja, als je een goed ontwerp hebt dan trap je niet in alle valkuilen die je gaat vinden als je gewoon lukraak begint.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef Puala het volgende:
Heb je gelijk in. Maar het feit dat het een kutklus is ontmoedigd al veel mensen denk ik
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
op zich geen problemen met kutklussen sorry.. anders wordt G weer boos
Pff... ik heb nu echt moordneigingen. Er zit hier een stagaire, maar die is vervelend!!! Houdt geen 2 tellen dr bek dicht en als je begint over bijvoorbeeld een computerscherm, dan begint ze te vertellen welke schermen al haar familieleden en vrienden hebben en als je geluk hebt verteld ze ook nog hoe lang per dag ze ernaar kijken...
En als ze nou gewoon een zwoele fijne stem had, maar het klinkt als of er een varken wordt gecastreerd.. Dus nee daar wordt ik niet blij van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ten eerste : wordt ik? Foeiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
op zich geen problemen met kutklussen sorry.. anders wordt G weer boos
Pff... ik heb nu echt moordneigingen. Er zit hier een stagaire, maar die is vervelend!!! Houdt geen 2 tellen dr bek dicht en als je begint over bijvoorbeeld een computerscherm, dan begint ze te vertellen welke schermen al haar familieleden en vrienden hebben en als je geluk hebt verteld ze ook nog hoe lang per dag ze ernaar kijken...
En als ze nou gewoon een zwoele fijne stem had, maar het klinkt als of er een varken wordt gecastreerd.. Dus nee daar wordt ik niet blij van
Ten eerste, sub B: ze verteldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ten eerste : wordt ik? Foei![]()
ten tweede, zeg dat gecastreerde varkens niet meer in de HEMA worst komen, maar dat je anders graga in de pauze met haar naar de HEMA was gegaan.
Heb je gelijk in, maar als jij dat zo verteld denk ik ook ja.. wat een onzin. Je moet het eerst zelf een keer of 10 ondervinden en dan ga je ook zo denkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar dat is met meer dingen. Ik zit in ce ICT, men vindt ontwerpen een rotklus, gewoon meteen beginnen. Maar ja, als je een goed ontwerp hebt dan trap je niet in alle valkuilen die je gaat vinden als je gewoon lukraak begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde geen spellingnazi zijn, dus de ergste pikte ik er uitquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
arme Nicoja, ik heb het nu zo'n 3 maanden wel uit kunnen houden, maar ze begint regelmatig uit het niets de meest oninteressante verhalen af te steken. Dat haar vader zwaar gokverslaafd is, haar vriend gister een scheet liet op de bank en dat morgen de televisie wordt aangesloten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En subtiel de andere kant opkijken als ze gaat praten of heel ongeïnteresseerd reageren, blijkt niet te werken.
En ik ben te lief om te zeggen dat ze nou gewoon eens dr muil moet houden...ten eerst: word.. excuusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ten eerste : wordt ik? Foei![]()
ten tweede, zeg dat gecastreerde varkens niet meer in de HEMA worst komen, maar dat je anders graga in de pauze met haar naar de HEMA was gegaan.![]()
ten tweede: daar ben ik dus te lief voor![]()
doe alsjeblieft welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde geen spellingnazi zijn, dus de ergste pikte ik er uit
Als jij dat wilt, dan wel. Anders nietquote:
Dat heb ik nou ook hier met een collega.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, ik heb het nu zo'n 3 maanden wel uit kunnen houden, maar ze begint regelmatig uit het niets de meest oninteressante verhalen af te steken. Dat haar vader zwaar gokverslaafd is, haar vriend gister een scheet liet op de bank en dat morgen de televisie wordt aangesloten..
En subtiel de andere kant opkijken als ze gaat praten of heel ongeïnteresseerd reageren, blijkt niet te werken.
En ik ben te lief om te zeggen dat ze nou gewoon eens dr muil moet houden...
Nou, als je voor mij zingt mag je wel ophoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan wel. Anders niet.
Ik word gepestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:52 schreef PteV het volgende:
[..]
Nou, als je voor mij zingt mag je wel ophouden![]()
Probleem is dat zij tegenover me zit..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook hier met een collega.
Zij heeft autistische kinderen. Dat is natuurlijk vervelend, maar ik hoef daar niet elke dag iets over te horen. Meestal ga ik dan gewoon zitten werken en verdwijnt ze weer snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details graag!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel. Escalaties ftw
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Puala het volgende:
Zo stageleerdoelen (galgjewoord) voltooid
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Probleem is dat zij tegenover me zit..
en ook tegen zichzelf praat..
Ja.. tenminste, nog nooit gezien natuurlijk. Maar als het over een computerprogramma gaat, is ze er als de kippen bij dat haar vriend dat programma ook gebruikt en daar workshops in geeft enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt moeilijk negeren
![]()
O en heeft ze een vriend jahgrappig
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:25 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 22 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 360 JortK
003. 216 OA
004. 212 Pheno
019. 114 Californium
046. 077 nicomart
057. 065 eer-ik
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
aaaaah.. of dat gekke mens niet in mijn line of sight even dr onderbroek onder dr jurk wil recht trekken
Weer een top50 plekjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef OA het volgende:
Even een lijstje met mensen die gisteren in deze SC hebben gepost:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
aaaaah.. of dat gekke mens niet in mijn line of sight even dr onderbroek onder dr jurk wil recht trekken
Ah, daarom heb je er 4 meer, jij post die lijstjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef OA het volgende:
Even een lijstje met mensen die gisteren in deze SC hebben gepost:
[..]
Heeft ze wel een echt vriend, of is het een imaginaire vriend...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. tenminste, nog nooit gezien natuurlijk. Maar als het over een computerprogramma gaat, is ze er als de kippen bij dat haar vriend dat programma ook gebruikt en daar workshops in geeft enzo.
Heb soms het idee dat we hier meer over haar vriend weten dan haar vriend zelf....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je er 4 meer, jij post die lijstjes
Oke... Volgens mij is zij best een apart persoonquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. tenminste, nog nooit gezien natuurlijk. Maar als het over een computerprogramma gaat, is ze er als de kippen bij dat haar vriend dat programma ook gebruikt en daar workshops in geeft enzo.
Heb soms het idee dat we hier meer over haar vriend weten dan haar vriend zelf....
Ik moet toch wat trouwens... Jij post in 4 SC's...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je er 4 meer, jij post die lijstjes
nog niet gezien vandaagquote:
Onder het mom kwalitietposts ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Weer een top50 plekje
JortK is wel eecht met afstand de grootste spammer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft ze wel een echt vriend, of is het een imaginaire vriend...
O ja, zo noemt hij dat...quote:
dat vragen wij ons dus ook af..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft ze wel een echt vriend, of is het een imaginaire vriend...
zo zou je het ook kunnen stellen ja..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke... Volgens mij is zij best een apart persoon
jawel.. ik heb m 1 post zien doen hier een uur geleden ofzoquote:
Zo snel gaat dat niet hierquote:
Ik heb mijn post dan ook aangepast.quote:
gezellig...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik blijf wel even mee lezen, misschien komt ie nog.
Hoe is het hier?
Succes iig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet hier![]()
Moet eerst naar mijn stagebegeleider vanmiddag, dan nog naar mijn andere stagebegeleider en dan hoor ik of het goedgekeurd is. Maar ik verwacht van wel want een A4tje vol met goede voornemens en data en alles moeten ze wel goedkeuren bij een 2e jaars MBO-er
Jij kunt niet tellenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet toch wat trouwens... Jij post in 4 SC's....
Daar was hij dus heeeeel evenquote:
hmm.. ok, even afwachten dus. Maar in ieder geval goed dat het klaar isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet hier![]()
Moet eerst naar mijn stagebegeleider vanmiddag, dan nog naar mijn andere stagebegeleider en dan hoor ik of het goedgekeurd is. Maar ik verwacht van wel want een A4tje vol met goede voornemens en data en alles moeten ze wel goedkeuren bij een 2e jaars MBO-er
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij kunt niet tellen
Het zijn er 5.
En ik kan het allemaal wel aanquote:
Word jíj daar blij van?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
nou Nico....Omdat je het moeilijk hebt met die rare stagiaire... Krijg je van mij eenwordt je daar blij van
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |