JA DAAROM ERGER IK ME ER OOK ZO AAN VANDAAGquote:
VANDAAG IS CAPS LOCK DAG DUS DAT MAG !!!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
oF MENSEN DIE HUN CAPS LOCK AAN LATEN STAAN, GEK WORD JE ERVAN
Geen idee, ik ben de interesse in mijn eigen verhaal verlorenquote:
Ik ga binnenkort ook even een hypotheek enzo regelenquote:
Begrijpelijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben de interesse in mijn eigen verhaal verloren
Nja, als je een goed contract hebt is dat ook prima te doen natuurlijk... en dan heb je sneller een plekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
ja ik wilde eerst gaan huren, maar waar ik wil gaan wonen is de gemiddelde wachttijd zo'n 86 maanden ofzo, dus dat is klote.
Dan maar meteen gaan kopen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:35 schreef Californium het volgende:
nieuw topicen klopt mensen zonder intonatie.... Als je wilt dat mensen geboeit blijven....vertel dan leuk
Wat wel grappig was....Ze ging vertellen over zwangere mensen en veiligheid
'Pregnant people, and then especially woman....'
idd.. dat duurt me echt te lang!quote:
Wees blij dat het geen capslockweek isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook overal een dag voor
nieuw topicen klopt mensen zonder intonatie.... Als je wilt dat mensen geboeit blijven....vertel dan leuk
Wat wel grappig was....Ze ging vertellen over zwangere mensen en veiligheid
Nekschot zeg ik!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:44 schreef eer-ik het volgende:
capslockdag
welke strontmongool heeft dat bedacht.
Veertienpuntgifquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Nog niet binnen alleen
Maar 't zit er wel op
Ding kan me niet snel genoeg binnenkomen.quote:
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stagequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:37 schreef Puala het volgende:
CAPSLOK IS HIP n_n
maar ik geloof dat het hier 's avons best wel dood is
Lmdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ding kan me niet snel genoeg binnenkomen.
Ik ben op spamtoer vandaag, dus misschien post ik hier nog wel wat vanavond. postpostpostquote:[..]
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stage
Soms is het wel knetterdruk 's avonds maar dat is meer een uitzondering.
Ik ben nog op stage hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er lopen 's avonds niet echt veel mensen stage
Soms is het wel knetterdruk 's avonds maar dat is meer een uitzondering.
Dat krijg je met die tijdzones enzoquote:
Nou nou nou...scheelt maar 1 uur hoor.... Tis kwart voor 6 hiero....maar nu lekker op huis aanquote:
Metroseksueelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef Puala het volgende:
enige reden waarom ik hier zit is dat mijn pa eeuwen onder die douche blijft
blijkbaar mis ik dus een hoop..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:37 schreef Puala het volgende:
CAPSLOK IS HIP n_n
maar ik geloof dat het hier 's avons best wel dood is
whehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Lmd![]()
[..]
Ik ben op spamtoer vandaag, dus misschien post ik hier nog wel wat vanavond. postpostpost
Ja, enorm.quote:
ik zou het gewoon niet accepteren, dat voer.quote:
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het gewoon niet accepteren, dat voer.
is nou toch al knetterkoud.
terecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!![]()
Heb nu Chinees gehaald
je hebt gelogen!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik zijn vreten niet meer hoef en dat ik wel een boterham eet!![]()
Heb nu Chinees gehaald
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
terecht.
opbokken met dat soort figuren.
Hoe krijgen ze het voor elkaar dan, verkeerde stad
quote:
Door de telefoon wil het natuurlijk nog wel op elkaar lijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkeren niet gezond.
![]()
Die hufters zitten in Vlaardingen... ze vragen altijd eerst welke straat, maar sommige straatnamen komen hier in de omgeving tig keer voor, dus dan vraagt dat mens ook een stad... Vlaardingen klinkt toch heel anders dan Maassluis...![]()
Wel als je zelf als volgt praat: "3 kwartiertje mieneer. Ies droek. Ja, droek"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de telefoon wil het natuurlijk nog wel op elkaar lijken
Maassluis, daar woon ik in de buurt... nou ja.. rij er meestal hard langsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben er vaker eten besteld en het was er altijd zo en het is altijd lekkeren niet gezond.
![]()
Die hufters zitten in Vlaardingen... ze vragen altijd eerst welke straat, maar sommige straatnamen komen hier in de omgeving tig keer voor, dus dan vraagt dat mens ook een stad... Vlaardingen klinkt toch heel anders dan Maassluis...![]()
[..]
Langs de A20... Hoek van Holland - Rotterdam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Ik kan niet voor me halen waar Maassluis bij in de buurt ligt?
En dat terwijl het niet eens zo bar ver bij je vandaan ligtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
http://maps.google.nl/maps?q=maassluis&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2PBFA_nlNL267&um=1&sa=N&tab=wlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Bij wie was dat danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wel als je zelf als volgt praat: "3 kwartiertje mieneer. Ies droek. Ja, droek"
Piramide.quote:
*kuch* *kuch*quote:
Enkelt blad aan de gevel...quote:
Nee, jaren niet meer in een kas geweest... en dat plat-Westlands is niet om aan te horen...quote:
quote:
Zo is hetquote:
eenst!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enkelt.
Goed woord.
Sowieso goed om achter een hoop woorden een "t" te rammen.
Idd niet omaan te horen....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, jaren niet meer in een kas geweest... en dat plat-Westlands is niet om aan te horen...![]()
anders had ik wel JAAAAA BLADDDDDD geroepen...
Goudtquote:
Nee, Aerdams is mooi wou je zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Idd niet omaan te horen....![]()
Bij welke tuinder heb je gewerkt?
Ik vind Amsterdams altijd wel mooi... nou ja, niet mooi, maar mooi, jeweet wel...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, Aerdams is mooi wou je zeggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Idd niet omaan te horen....![]()
Bij welke tuinder heb je gewerkt?
Amsterdams vind ik ook wel geinig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams altijd wel mooi... nou ja, niet mooi, maar mooi, jeweet wel...![]()
Whehe, precies waar ik jaren heb rondgelopen. Hier: http://www.cherrytomaten.nl/quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ooit bij 2 rozenkwekerijen, maar vond het al snel heel saai.
Ik kan me vaak ergeren aan het platte woordgebruik en stoor ik me sowieso aan het gat Maasdijk..
Het is redelijk goed leidsch wat ie spreekt, maar het is niet echt perfect leidsch.quote:
En weet je wat nog het erge is, die zinnen gebruik ik dagelijksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo is het maar net
"Ga aan de kant"
Teer op juh.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Amsterdams vind ik ook wel geinig.
Utregs ook.
Maar wat ze in Ter Aar spreken (Aardams) is echt bagger.
Hettik net dat schut bij zain op de wurft gelegen, zeetie tegen main: failek, hejjem aans op me haining getieft!
Heb ik net dat stuk schutting bij hem op de werf gelegd, zegt hij tegen mij: feitelijk, heb je hem bijna op m'n omheining neergelegd.
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En weet je wat nog het erge is, die zinnen gebruik ik dagelijks
Je kan dat gewoon ontcijferen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Vertaling was niet nodig geweest hoor..
Heerlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:28 schreef JortK het volgende:
Utrechts is ook goed ja, daar zitten er veel van op me werk
Ging gister pils zuipen in de kroeg, weet je niet
Ik spreek Leidsch, Utrechts, Amsterdams, klein beetje haags, en dat brakke aardams.quote:
Nja, zo ken ik meerdere Friese dialectenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik spreek Leidsch, Utrechts, Amsterdams, klein beetje haags, en dat brakke aardams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |