Nee hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:06 schreef Klonk het volgende:
die zit nog gewoon op de plek waar ze eerst zitten
Lol. Nu ik erover nadenk vond ik het parkeerterrein wel erg kleinquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:08 schreef daReaper het volgende:
Ja, de ikea is ook zo klein, je fietst er zo voorbij
Laat me raden, je werkt op Ekkersrijt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:06 schreef -moppie- het volgende:
Geen idee, maar laat Ikea Eindhoven alsjeblieft ook verdwijnen of verhuizen!
ah ok, thanksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef MaxC het volgende:
Achter de Saturn zit die IKEA. Dus even linksomheen
Opgelost, slotje!
Was moeilijk he.....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Laat me raden, je werkt op Ekkersrijt?
met gele letters, van die kleine, onopvallendequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal zijn IKEA's te herkennen aan hun huisvesting in ENORME blauwe pandenMisschien een tip
Euh, ga nog eens heen; stop voor de Saturn (te voet) en loop dan als je naar Saturn kijkt naar links langs de Leen Bakker en KFC. Voorbij de KFC sla je af; om het gebouw heen, dan loop je door en kijk je naar rechts, et voila, le Ikeaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde vanmiddag even naar de IKEA en pas toen ik voor de deur stond van het pand dat ooit de IKEA was, merkte ik dat Saturn er nu in gehuisvest is. Volgens de website van de IKEA zijn ze niet verhuisd, dus ik snap er nu helemaal niks meer van. Dus weet iemand waar de IKEA in Groningen gebleven is?
Ja, dus de IKEA zát daar ooit wel hč?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk in één van de winkels in het oude pand van de IKEA, en hoe vaak we wel niet geschrokken mensen in de winkel hebben die vragen waar de IKEA gebleven is..
Ja, tot een jaar of 3, 4 geleden wel ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dus de IKEA zát daar ooit wel hč?. Ha! Zie je, jongens, zo blond ben ik ook weer niet
.
Naja, goed, als je vlak voor die Saturn staat zie je de Ikea idd niet meer...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Oh mijn god...hoe kun je de IKEA missen
Geef het maar toe; je hebt een Ikea Family kaart maar je bent er al 5 jaar niet geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dus de IKEA zát daar ooit wel hč?. Ha! Zie je, jongens, zo blond ben ik ook weer niet
.
En ik ben volgens mij maar 1 keer in de nieuwe IKEA geweest en meerdere keren in de oude.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef erkel het volgende:
Als je van het kruispunt komt bij de Rabobank, dan moet je gewoon nog even doorfietsen en dus niet afslaan daar bij de Satrun.
Maar ach maakt verder niet uit hoor, hij zit daar nog maar enkele jaren
Ik ook, hoor. Het is gewoon stom! Ik zie zo'n paal met allemaal borden, levensgroot 'IKEA' erop en ik zie de Mac, de KFC, de Leen Bakker, de Saturn, maar heul geen IKEA hoorquote:
En dan ook niet een rondje rijden ofzo, maar gewoon denken 'hmmm, die paal zal er wel voor niets staan'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Het is gewoon stom! Ik zie zo'n paal met allemaal borden, levensgroot 'IKEA' erop en ik zie de Mac, de KFC, de Leen Bakker, de Saturn, maar heul geen IKEA hoor![]()
.
Ik dacht: "Oh, de IKEA is blijkbaar verhuisd, maar ze moeten het bord nog van de paal halen"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan ook niet een rondje rijden ofzo, maar gewoon denken 'hmmm, die paal zal er wel voor niets staan'.
Mja, maar als je het aan één iemand had gevraagd had je één keer voor lul gestaan. Nu lacht half fok je uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht: "Oh, de IKEA is blijkbaar verhuisd, maar ze moeten het bord nog van de paal halen".
En ik voelde me al zo mutserig dat ik 't niet eens meer aan iemand durfde te vragen![]()
.
Ja maar het hier vragen is minder eng, want jullie kennen mij toch niet irlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar als je het aan één iemand had gevraagd had je één keer voor lul gestaan. Nu lacht half fok je uit.
Hij zit verstopt achter een ander groot blauw gebouw waarin IKEA eerst zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:43 schreef BlixaBargeld het volgende:hoe kun je dat gebouw nou missen
Dus jij was het "meisje"die zo verbaasd zat te kijken naar de Saturnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar het hier vragen is minder eng, want jullie kennen mij toch niet irl.
Wat dat betreft is Groningen zeker geen uitzonderingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal zijn IKEA's te herkennen aan hun huisvesting in ENORME blauwe pandenMisschien een tip
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Nu ik erover nadenk vond ik het parkeerterrein wel erg klein. God, wat voel ik me stom nu.
* Viking84 kruipt in een hoekje.
Tuurlijk niet, ze gaat met mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:52 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Dus jij was het "meisje"die zo verbaasd zat te kijken naar de Saturn![]()
Gaan we vrijdag naar de IKEA??
Intercity en Groningen in één topic klinkt wel vaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef Ici-Paris het volgende:
whaahaha... die is gewoon achter de KFC waar die pakeerplaats zit van de intercity
Vrij normaal hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Intercity en Groningen in één topic klinkt wel vaag.
Naja, sinds er een grote Ikea is hebben ze stadsrechten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor
Treinentopic #128 - Waar de HSL nog lang niet open gaat
En dit is waar IKEA vroeger zat en waar TS dus stond:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:02 schreef glasbak het volgende:
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=53.216711~6.589501&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=10770850&encType=1
Zo groot is het nou toch ook weer niet?
Lees nog eens wat ik zeg en kijk dan waar het topic over gaatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:02 schreef glasbak het volgende:
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=53.216711~6.589501&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=10770850&encType=1
Zo groot is het nou toch ook weer niet?
Uren rond slenteren in de Ikea.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:35 schreef Djeez het volgende:
De nieuwe Ikea isOok leuk om uren rond te slenteren en thuis te komen met een lullig bloempotje of een messenset ofzo. Wel klote is het parkeren, aangezien iedereen daar ook de auto neerzet om met de citybus naar de stad te gaan. En ja, dat doe ik zelf ook wel eens...
Ja baasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik zeg en kijk dan waar het topic over gaat
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ah ok, thanks. Ik zag hem echt niet
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hč. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Dan moet je natuurlijk wel met een stalen gezicht zeggen dat jullie '..hier al 15 jaar zitten. IKEA? Hier?'.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk in één van de winkels in het oude pand van de IKEA, en hoe vaak we wel niet geschrokken mensen in de winkel hebben die vragen waar de IKEA gebleven is..
ik wil hem best even sticky makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hč. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Zodat iedereen de weg kan vinden naar dit topicquote:
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef VonHinten het volgende:
Ze zeggen dat je doof wordt van rukken, kennelijk wordt je blind van vingeren
Argh en ik ben nog wel zo'n taalnaziquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.
M.
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]quote:
Anticlimaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]
Ik ga niet meer trouwens, want het is kutweer en ik zit net lekker binnen bij de kachel. Volgende week maar eens proberen
.
Jammer, ik kan vanmiddag niet...quote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jammer, ik kan vanmiddag niet...
Hoe kunnen we je herkennen?
We gaan alvast met spandoeken en wegwijzers klaar staan!
Hm, wel lastig te zien zo met die heg ervoor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb hem gevonden hoor. Gewoon even wat verder doorfietsen idd.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Niet zeuren. En je ziet de letters.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hm, wel lastig te zien zo met die heg ervoor...
Ik geloof je niet want je staat er zelf niet bij op de fotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Mijn schaduw welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof je niet want je staat er zelf niet bij op de foto
Haphap.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zeuren. En je ziet de letters.
dat zat er dik in hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zeuren. En je ziet de letters.
En die TT. En sticky
. Oh my God
.
iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoax! De zon komt van de andere kant!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
je bent naast doof ook nog blind?
zelfs ik kan 'm daar vinden, en ben 3 keer in Groningen geweest ofzo
Ja, nu ik de foto zie, snap ik dat je 'm over het hoofd hebt gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Dan is het de schaduw van de boom. Maar ik heb die foto toch echt zelf genomen met m'n mobieltjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef glasbak het volgende:
[..]
iddFoto is tegen de zon in genomen dus dan kan nooit de schaduw van de fotograaf op de foto staan
Lijkt me sterk. De nieuw Ikea heeft 3 verdiepingen, de oude slechts 1. Nog altijd stom dat ze die eerste hadden neergezet, want binnen twee wisten ze al dat hij te klein was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En het pand van de Saturn (waar eerst de IKEA in zat) is toch echt hoger dan dat van de IKEA. Of dat lijkt maar zo, als je er vlak voor staat.
Dat topic was in no time op slot geloof ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het doet me een beetje denken aan dat topic van je waarin je klaagde over mensen die in hun msn-naam zetten wat ze op dat moment aan het doen zijn en waarin je het topic afsloot met : "zo, dit was mijn klacht en nu ga ik even boodschappen doen" of iets in die strekking. Hilarisch was dat
![]()
7 jaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef Susi het volgende:
Mooi topic.
Hoe lang woon je al in Groningen, Viking ?
Ik kon 'm na 2 dagen in Groningen wonen al vinden
Ah nee, nu ik die foto zie snap ik wel dat je die toko de eerste keer niet hebt gezien inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Bewijs:
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:54 schreef nietzman het volgende:
We zien de TS nooit meer terug, iemand heeft d'r muis een halve meter verschoven.
*KUCH*burgerlijk*KUCH*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:35 schreef Djeez het volgende:
De nieuwe Ikea isOok leuk om uren rond te slenteren en thuis te komen met een lullig bloempotje of een messenset ofzo. Wel klote is het parkeren, aangezien iedereen daar ook de auto neerzet om met de citybus naar de stad te gaan. En ja, dat doe ik zelf ook wel eens...
Twee wat? Weken, dagen, koeien, sloten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De nieuw Ikea heeft 3 verdiepingen, de oude slechts 1. Nog altijd stom dat ze die eerste hadden neergezet, want binnen twee wisten ze al dat hij te klein was.
Klanten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Twee wat? Weken, dagen, koeien, sloten?
dat dusquote:
Houd je niet van kinderen ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus
uren rondslenteren in de IKEA![]()
wij hebben hier ook alles van IKEA, ja, want het is goedkoop, maar we zoeken op internet uit wat we ongeveer willen, lopen dan snel door de winkel met zijn krijsende kutklotetyfuskinderen + dito ouders heen om te kijken of het er ook écht leuk uitziet, schrijven op waar het staat en rennen door naar het magazijn
Misschien dat TS 't dan kan vinden.:')quote:Ikea Groningen straks op een na grootste vestiging in Europa
Het Zweedse woonwarenhuis Ikea aan de Sontweg gaat fors uitbreiden. Het bedrijf wil aan de noordelijke vestiging die drie jaar geleden is geopend nog eens 12.500 vierkante meter bedrijfsruimte toevoegen.
Naast de feitelijke uitbreiding van het pand gaat ook de werkgelegenheid van het landelijke callcenter van Ikea in Groningen groeien met tachtig arbeidsplaatsen. Callcenters vestigen zich graag in Groningen vanwege het enorme potentieel jonge mensen dat graag part time werkt.
Wethouder Jaap Dijkstra maakte de plannen van Ikea wereldkundig bij de opening van de Promotiedagen voor het bedrijfsleven in Martiniplaza. "Dankzij de uitbreiding aan de Sontweg heeft Groningen straks de op een na grootste vestiging in Europa. Alleen in het thuisland Zweden heeft het bedrijf een nog grotere vestiging", zei de wethouder niet zonder trots.
In het slanktopic was ook al iemand die dat berichtje plaatste. En ze zei dat ik blij moest zijn dat ze het niet in dit topic zette... Doe jij het wel!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien dat TS 't dan kan vinden.:')
"het enorme potentieel jonge mensen"?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien dat TS 't dan kan vinden.:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |