quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hè. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Dan moet je natuurlijk wel met een stalen gezicht zeggen dat jullie '..hier al 15 jaar zitten. IKEA? Hier?'.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk in één van de winkels in het oude pand van de IKEA, en hoe vaak we wel niet geschrokken mensen in de winkel hebben die vragen waar de IKEA gebleven is..
ik wil hem best even sticky makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hè. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Zodat iedereen de weg kan vinden naar dit topicquote:
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef VonHinten het volgende:
Ze zeggen dat je doof wordt van rukken, kennelijk wordt je blind van vingeren
Argh en ik ben nog wel zo'n taalnaziquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.
M.
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]quote:
Anticlimaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]
Ik ga niet meer trouwens, want het is kutweer en ik zit net lekker binnen bij de kachel. Volgende week maar eens proberen
.
Jammer, ik kan vanmiddag niet...quote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jammer, ik kan vanmiddag niet...
Hoe kunnen we je herkennen?
We gaan alvast met spandoeken en wegwijzers klaar staan!
Hm, wel lastig te zien zo met die heg ervoor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb hem gevonden hoor. Gewoon even wat verder doorfietsen idd.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Niet zeuren. En je ziet de letters.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hm, wel lastig te zien zo met die heg ervoor...
Ik geloof je niet want je staat er zelf niet bij op de fotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Mijn schaduw welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof je niet want je staat er zelf niet bij op de foto
Haphap.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zeuren. En je ziet de letters.
dat zat er dik in hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zeuren. En je ziet de letters.
En die TT. En sticky
. Oh my God
.
iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoax! De zon komt van de andere kant!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
je bent naast doof ook nog blind?
zelfs ik kan 'm daar vinden, en ben 3 keer in Groningen geweest ofzo
Ja, nu ik de foto zie, snap ik dat je 'm over het hoofd hebt gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Bewijs:
[ afbeelding ].
Dan is het de schaduw van de boom. Maar ik heb die foto toch echt zelf genomen met m'n mobieltjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef glasbak het volgende:
[..]
iddFoto is tegen de zon in genomen dus dan kan nooit de schaduw van de fotograaf op de foto staan
Lijkt me sterk. De nieuw Ikea heeft 3 verdiepingen, de oude slechts 1. Nog altijd stom dat ze die eerste hadden neergezet, want binnen twee wisten ze al dat hij te klein was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En het pand van de Saturn (waar eerst de IKEA in zat) is toch echt hoger dan dat van de IKEA. Of dat lijkt maar zo, als je er vlak voor staat.
Dat topic was in no time op slot geloof ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het doet me een beetje denken aan dat topic van je waarin je klaagde over mensen die in hun msn-naam zetten wat ze op dat moment aan het doen zijn en waarin je het topic afsloot met : "zo, dit was mijn klacht en nu ga ik even boodschappen doen" of iets in die strekking. Hilarisch was dat
![]()
7 jaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef Susi het volgende:
Mooi topic.
Hoe lang woon je al in Groningen, Viking ?
Ik kon 'm na 2 dagen in Groningen wonen al vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |