quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ah ok, thanks. Ik zag hem echt niet
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hè. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Dan moet je natuurlijk wel met een stalen gezicht zeggen dat jullie '..hier al 15 jaar zitten. IKEA? Hier?'.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk in één van de winkels in het oude pand van de IKEA, en hoe vaak we wel niet geschrokken mensen in de winkel hebben die vragen waar de IKEA gebleven is..
ik wil hem best even sticky makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu hebben we wel weer genoeg gelachen hè. Ik ben benieuwd hoe lang dit mij nog gaat achtervolgen hier
.
Zodat iedereen de weg kan vinden naar dit topicquote:
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef VonHinten het volgende:
Ze zeggen dat je doof wordt van rukken, kennelijk wordt je blind van vingeren
Argh en ik ben nog wel zo'n taalnaziquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Spellen gaat iig 'n stuk minder goed van al dat rukken.
M.
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]quote:
Anticlimaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boeiend! [/Hans Teeuwenstijl]
Ik ga niet meer trouwens, want het is kutweer en ik zit net lekker binnen bij de kachel. Volgende week maar eens proberen
.
Jammer, ik kan vanmiddag niet...quote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jammer, ik kan vanmiddag niet...
Hoe kunnen we je herkennen?
We gaan alvast met spandoeken en wegwijzers klaar staan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |