abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62599564
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:23 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Goh, wat denk je, even snel mijn 1e post editten zodat het net lijkt alsof ik niet Larry-Laffer maar iemand anders bedoelde?
Waar heb je het over? Ik heb niets aangepast. Je hebt ze zelf niet helemaal op een rijtje geloof ik, je bent wat in de war, ouwe. Heb je je pilletjes wel gehad vanavond?
pi_62599604
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.
Shit, kap eens die gast z'n aars te likken man. Het enige wat jij gemeen hebt met hem is dat je nogal veel waarde hecht aan opleidingsniveau, voor de rest heeft hij wél een vriendin, komt hij wél buiten en gaat hij volgens mij wél eens uit. En dat is geen profiel dat ik zo maar even opmaak, dat maak ik uit op jullie woorden.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62599605
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het grauw dient zijn plaats te kennen.
Als je werkelijk zo intellectueel bent als je doet voorkomen dan had je een onderbouwd antwoord op m'n vraag gehad.
pi_62599634
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Shit, kap eens die gast z'n aars te likken man. Het enige wat jij gemeen hebt met hem is dat je nogal veel waarde hecht aan opleidingsniveau, voor de rest heeft hij wél een vriendin, komt hij wél buiten en gaat hij volgens mij wél eens uit. En dat is geen profiel dat ik zo maar even opmaak, dat maak ik uit op jullie woorden.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62599665
En voor de rest laat ik dit topic links liggen, nutteloze kut-'discussie' die toch nooit door iemand gewonnen zou worden. Veel plezier.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:29:53 #156
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62599678
Crane has arrived Ik voel een deel 2 aankomen

* Koepert pakt popcorn
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62599702
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Ik heb niets aangepast. Je hebt ze zelf niet helemaal op een rijtje geloof ik, je bent wat in de war, ouwe. Heb je je pilletjes wel gehad vanavond?
Nee, nu je het zo zegt. Ik ga ze maar gauw innemen en naar bed.
pi_62599721
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Je bent ook weer zo lekker doorzichtig, hè Crane. Je probeert nu een kloof te scheppen tussen de TS en mij om mij zwak te maken. Dat is zo'n doorzichtige tactiek. Man, je moet bij mij niet aankomen met dat soort elementaire psychologie, want ik heb je direct door. Natuurlijk zijn de TS en ik niet hetzelfde. Ieder mens is uniek. Maar er zijn verschillende lagen in de bevolking en binnen iedere laag heb je veel diversiteit. De TS en ik behoren toevallig tot de bovenste laag, terwijl we niet precies hetzelfde zijn.
pi_62599742
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef Crane het volgende:
En voor de rest laat ik dit topic links liggen, nutteloze kut-'discussie' die toch nooit door iemand gewonnen zou worden. Veel plezier.
Inderdaad, sluit ik me bij aan. Snap überhaupt al niet dat ik me hier ooit ingemengd heb.
pi_62599756
waarom kunnen we niet gewoon HBO'ers gaan bashen
pi_62599771
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:17 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik begrijp dat een nitwit het als zodanig interpreteert. Maar in werkelijkheid kom ik gewoon op voor de intellectueel die hier weer eens door het rapaille door het slijk wordt gehaald. Althans, dat denkt het rapaille want in werkelijkheid haalt het rapaille zichzelf door het slijk.
Ik hou je niet tegen. Ik zou het alleen iets minder doen lijken alsof je TS z'n sluitspier aflebbert, het valt zo op.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Laat me niet langer in spanning, echt. Vol verwachting klopt mijn hart.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62599784
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:32 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Inderdaad, sluit ik me bij aan. Snap überhaupt al niet dat ik me hier ooit ingemengd heb.
Je bent onder de tafel geluld en nu peer je hem snel en probeer je je eer nog een beetje te redden door te doen alsof je eigenlijk boven deze topic staat. Yeah right, geef dan gewoon toe dat je verloren hebt. Dat verdient altijd respect.
pi_62599827
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:27 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Als je werkelijk zo intellectueel bent als je doet voorkomen dan had je een onderbouwd antwoord op m'n vraag gehad.
Dat jij de mores en opvattingen van de elite niet ken is mij niet aan te rekenen.
pi_62599836
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef Crane het volgende:
Even snel binnenwippen en naar mij uithalen en dan vliegensvlug weer vertrekken uit angst om onderuit te gaan? Je laat je weer eens goed kennen, Kraan.
pi_62599858
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:33 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je bent onder de tafel geluld en nu peer je hem snel en probeer je je eer nog een beetje te redden door te doen alsof je eigenlijk boven deze topic staat. Yeah right, geef dan gewoon toe dat je verloren hebt. Dat verdient altijd respect.
Het enige wat ik wil toegeven is dat Crane er beter in geslaagd is mijn punt duidelijk te maken dan dat het mijzelf gelukt is.
pi_62599886
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat jij de mores en opvattingen van de elite niet ken is mij niet aan te rekenen.
Echter wel begrijpelijk, als elitair zijnde zou je moeten begrijpen dat het volk daar niet van op de hoogte is
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:38:04 #167
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62599910
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Even snel binnenwippen en naar mij uithalen en dan vliegensvlug weer vertrekken uit angst om onderuit te gaan? Je laat je weer eens goed kennen, Kraan.
Ik had er ook meer van verwacht idd

Verder is dit weer een vermakelijk topic heren, schenen schoppen en intellectueel superieure lieden, my cup of tea
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:38:04 #168
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62599911
Aan de hand van OP maak ik op dat TS een autist is.

Was deze grap al gemaakt?
><(({°>
pi_62599926
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Het enige wat ik wil toegeven is dat Crane er beter in geslaagd is mijn punt duidelijk te maken dan dat het mijzelf gelukt is.
Crane heeft helemaal geen punt gemaakt. Al was het alleen maar omdat hij zijn feitenkennis niet op orde heeft. Hij baseert zijn zogenaamde punt namelijk voor een groot deel op zijn idee van mij dat ik nooit uit ga. En dat terwijl ik doorgaans wekelijks in het uitgaansleven te vinden ben. Ik bedoel, dan ben je toch volkomen stupide? Om een onwaarheid te beweren en daar je punt op te baseren?
pi_62599932
- Verwijderd op verzoek -

[ Bericht 86% gewijzigd door Diederik_Duck op 22-10-2008 23:44:12 (edit) ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:39:03 #171
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62599937
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Niet te moeilijke zinnen gaan gebruiken, dan krijg je dit soort misbaksels..
pi_62599953
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:

[..]

OSM?
Online Sokker Manager. http://www.onlinesoccermanager.nl. Geen dank.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:40:20 #173
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62599972
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

aah waarom verklap je dat nu? Het was veel leuker om een ieder die het niet wist te laten nadenken over wat het betekende

[ Bericht 7% gewijzigd door Koepert op 22-10-2008 23:46:25 ]
pi_62599986
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:38 schreef Koepert het volgende:
Verder is dit weer een vermakelijk topic heren, schenen schoppen en intellectueel superieure lieden, my cup of tea
Het garandeert altijd weer een geslaagde topic .
pi_62599991
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:37 schreef zquing het volgende:

[..]

Echter wel begrijpelijk, als elitair zijnde zou je moeten begrijpen dat het volk daar niet van op de hoogte is
Dat weet ik wel, maar ik blijf niet aan het uitleggen. Het janhagel mag ook weleens gewoon iets aannemen van de boven hen gestelden, dat altijd maar om een onderbouwing vragen beschouw ik eerlijk gezegd als een affront.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:41:46 #176
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62600005
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:40 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het garandeert altijd weer een geslaagde topic .
Waarom dacht je dat ik weer aanwezig was en af en toe een houtje op het vuur gooi
pi_62600012
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:40 schreef Koepert het volgende:

[..]

aah waarom verklap je dat nu? Het was veel leuker om een ieder die het niet wist te laten nadenken over wat het betekende
dat dus
pi_62600045
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:40 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ja, ik wilde het er even inwrijven. Maar ik zal de post editten.
pi_62600180
Jammer vriend, ik had het venster nog openstaan.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Voor het gepeupel: OSM is Ons Soort Mensen. Al wie dat niet wist behoort duidelijk niet tot OSM.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62600221
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
Jammer vriend, ik had het venster nog openstaan.
[..]

wil je nu een sticker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')