en deze teringzooi laat je wel open?quote:
Stom van jou om een fooi te geven. Voedselprijzen zijn al te duur en ga je nog eens naar een allochtonen-kraam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Silver92 het volgende:
Ik ging gisteren dus met een vriend van me naar de lokale frietkraam. We bestelden beiden en ik had beloofd te trakteren dus dat deed ik. Ik moest 8.20 betalen en gaf de frietkraam-medewerker een tientje en zei dat ie het wisselgeld mocht houden.
Toen ik lekker aan mijn frietje was begonnen kwam ik erachter dat ze een klein kutbakje curry hadden gegeven, waar je misschien 5 frietjes in kan dippen voordat ie op was. Ik had het bakje curry leeg en vroeg of ik nog een bakje kon krijgen, vraagt hij er 40 cent voor! Ik zei dat ik hem al een fooi had gegeven en dat ik toch niet voor een sowieso al véél te klein bakje curry ga betalen. Maar hiermee stemde hij niet in en zei: "Ja nou en".
Klacht: Gierige frietkraam-medewerkers
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en deze teringzooi laat je wel open?
quote:
's Nachts de fik erin, wat een schrale honden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Silver92 het volgende:-Verhaal-
Klacht: Gierige frietkraam-medewerkers
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Stom van jou om een fooi te geveno|O
De friet (ja friet ja, niks patatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Stom van jou om een fooi te geven. Voedselprijzen zijn al te duur en ga je nog eens naar een allochtonen-kraam.
Neuh, 2 grote friet, 2 frikandellen, sito stick en 2 cola.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:30 schreef Florian_ het volgende:
toch niet 8.20 voor 2 patatjes mag ik hopen?
Ja, maar ik vind het bij een snackbar toch wel iets anders. Als ze kleine kutbakjes met saus geven terwijl er een emmer van 10 liter op de toonbank staatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Everett het volgende:
Met een fooi bouw je geen tegoed op. Als je iets nieuws wil dan moet je gewoon weer betalen.
Wat lul je, allochtonen zijn nooit gierig op de markt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Stom van jou om een fooi te geven. Voedselprijzen zijn al te duur en ga je nog eens naar een allochtonen-kraam.
zou ik ook gelijk doen, ik ben bekend om dat ik heetgebakerd benquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Sparqq het volgende:
ik zou al het vreten op de grond flikkeren, dat blikje naar zijn hoofd smijten en weg gaan.
Waren het allochtonen of gewone Nederlanders, TS?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat lul je, allochtonen zijn nooit gierig op de markt.
Was een vent van 30 en een wijf van dezelfde leeftijd. Van nederlandse komafquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Waren het allochtonen of gewone Nederlanders, TS?
Aha, allochtonen dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Was een vent van 30 en een wijf van dezelfde leeftijd. Van nederlandse komaf
Oke, ik geef toe dat ik een beetje fout zat mee, emokid, blij?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Zie je, je moet ook niet naar de sjonnies gaan. Allochtonen gaan niet moeilijk doen om fucking saus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Wel vreemd, want Nederlanders staan er bekend om dat ze nooit gierig zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik een beetje fout zat mee, emokid, blij?
Blij? Waarmee? Bji jou is zeker alles een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik een beetje fout zat mee, emokid, blij?
1 koekje, gratis het mooiste woord, eigen boodschappentas meenemen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Everett het volgende:
[..]
Wel vreemd, want Nederlanders staan er bekend om dat ze nooit gierig zijn.
Dat gerucht hoor ik ook wel eens ja, gek genoeg heb ik ze nog nooit zo meegemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Everett het volgende:
[..]
Wel vreemd, want Nederlanders staan er bekend om dat ze nooit gierig zijn.
bull, met zulke bedragen en zo'n fooi kan je toch verwachten dat de medewerker ook coulant tegen jou mag zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Everett het volgende:
Met een fooi bouw je geen tegoed op. Als je iets nieuws wil dan moet je gewoon weer betalen.
Bestel een broodje shoarma, en je krijgt er 10 bakjes saus gratis bijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Zie je, je moet ook niet naar de sjonnies gaan. Allochtonen gaan niet moeilijk doen om fucking saus.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bestel een broodje shoarma, en je krijgt er 10 bakjes saus gratis bij
kinder kanker stick??quote:
een kinder kanker stick? nou dat zal gretig aftrek vindenquote:
Ik werk bij de Mc, ik eet er nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef JackHerrer het volgende:
Wel een kutklacht van iemand die MacDonalds werkt, die bakjes frietsaus zijn daar ook niet echt van het formaat waar je een heel bakje friet mee kan bedruipen.
Nou en, het is nog steeds triest om over een andere zaak te zeiken terwijl jij ergens werkt waar het nog erger is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Ik werk bij de Mc, ik eet er niet
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen. Als je nou een grote big-ass friet krijgt met een pietleuterig beetje curry, dan weet je van te voren dat je bij moet bestellen. Dat vind ik zelf niet eens zo'n probleem, maar ik heb de persoon in kwestie van te voren 1,80 euro fooi gegeven. Ik vind dan wel dat je uit principe wel die saus gratis mag geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nou en, het is nog steeds triest om over een andere zaak te zeiken terwijl jij ergens werkt waar het nog erger is.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen. Als je nou een grote big-ass friet krijgt met een pietleuterig beetje curry, dan weet je van te voren dat je bij moet bestellen. Dat vind ik zelf niet eens zo'n probleem, maar ik heb de persoon in kwestie van te voren 1,80 euro fooi gegeven. Ik vind dan wel dat je uit principe wel die saus gratis mag geven.
En bij de McDonalds kun je ontslagen worden als je met saus/etenswaren gaat sjoemelen, en ik weet zeker dat het bij die frietkraam anders is, aangezien de eigenaar een kennis is van mijn vader.
Die gast wat achter de kassa stond kon ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahahahahaha je kent hem ook nog en nog krijg je het niet gratis en geef je hem fooi, wat een prutser ben je hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |