Ik werk bij de Mc, ik eet er nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef JackHerrer het volgende:
Wel een kutklacht van iemand die MacDonalds werkt, die bakjes frietsaus zijn daar ook niet echt van het formaat waar je een heel bakje friet mee kan bedruipen.
Nou en, het is nog steeds triest om over een andere zaak te zeiken terwijl jij ergens werkt waar het nog erger is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Ik werk bij de Mc, ik eet er niet
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen. Als je nou een grote big-ass friet krijgt met een pietleuterig beetje curry, dan weet je van te voren dat je bij moet bestellen. Dat vind ik zelf niet eens zo'n probleem, maar ik heb de persoon in kwestie van te voren 1,80 euro fooi gegeven. Ik vind dan wel dat je uit principe wel die saus gratis mag geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nou en, het is nog steeds triest om over een andere zaak te zeiken terwijl jij ergens werkt waar het nog erger is.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de verhouding frietjes-aantal saus bij de McDonalds kloppen. Als je nou een grote big-ass friet krijgt met een pietleuterig beetje curry, dan weet je van te voren dat je bij moet bestellen. Dat vind ik zelf niet eens zo'n probleem, maar ik heb de persoon in kwestie van te voren 1,80 euro fooi gegeven. Ik vind dan wel dat je uit principe wel die saus gratis mag geven.
En bij de McDonalds kun je ontslagen worden als je met saus/etenswaren gaat sjoemelen, en ik weet zeker dat het bij die frietkraam anders is, aangezien de eigenaar een kennis is van mijn vader.
Die gast wat achter de kassa stond kon ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahahahahaha je kent hem ook nog en nog krijg je het niet gratis en geef je hem fooi, wat een prutser ben je hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |