abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62705849
Hallo!

Naam: Suus
Leeftijd: 31
Lengte: 1.62
Gewicht: 66 kg
Streefgewicht: 58 kg

Betekend dus dat ik 8 kg. ga afvallen en wel met een of ander SHE dieet wat ik van mijn zus kreeg.

ik ben 4 jaar geleden van 75 naar 57 kg gegaan. Dat was erg goed van mezelf, ik ga het nu weer proberen omdat ik na die afvalrace van toen, toch weer wat ben aangekomen in de afgelopen 4 jaren...

Is er iemand die al wat positieve verhalen kan vertellen mbt tot dit dieet? Ik doe het nu sinds 4 dagen en het bevalt prima. Ik sport 2 á 3 keer per week. (incl. sauna en zonnebank...heerijk!)
I'm on a seafood diet... when I see food, I eat it
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:14:29 #127
85962 ioko
I Appear Missing
pi_62710029
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zuip als jaren aspartaam houdende frisdrank...

niets aant handje..
ben ik nog steeds de enige gast hier?
Als je ff terugleest, ik zit hier ook .
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:28:06 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62710290
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Als je ff terugleest, ik zit hier ook .
thank you!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62710495
Oke oke, ik doe ook mee...

Naam: Raantje
Leeftijd: 28
Lengte: 1.58
Gewicht: 50
Streef: 50

Doel: Ik ben nu na een maandje of twee op mn streefgewicht (hoefde niet veel af hoor, 6 kilo...). Ik wil dit graag zo houden en liever iets strakker nog (als in gespierder).
Ben sinds een tijdje bezig met fitness, twee keer in de week, en daarnaast wil ik het sportschema van SHE gaan volgen thuis.
pi_62710594
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef Soholero het volgende:
Hallo!

Naam: Suus
Leeftijd: 31
Lengte: 1.62
Gewicht: 66 kg
Streefgewicht: 58 kg

Betekend dus dat ik 8 kg. ga afvallen en wel met een of ander SHE dieet wat ik van mijn zus kreeg.

ik ben 4 jaar geleden van 75 naar 57 kg gegaan. Dat was erg goed van mezelf, ik ga het nu weer proberen omdat ik na die afvalrace van toen, toch weer wat ben aangekomen in de afgelopen 4 jaren...

Is er iemand die al wat positieve verhalen kan vertellen mbt tot dit dieet? Ik doe het nu sinds 4 dagen en het bevalt prima. Ik sport 2 á 3 keer per week. (incl. sauna en zonnebank...heerijk!)
Hey sis!!
pi_62711890
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef Raantje het volgende:

[..]

Hey sis!!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In dit topic is het alleen de bedoeling om tips te geven! De hoi/doei/lekker weertje he-post doe je maar ergens anders!
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:01:55 #132
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_62712611
Ik check net wat ik normaal eet op dat Caloriechecker.

Ik kom uit op 857 kcal per dag. .

Ik eet 's ochtends een bakje cornflakes met halfvolle melk, en een glas vruchtensap, 's middags 2 boterhammen met random vleeswaren, en 's avond meestal een bord Hollandse pot.

Dus kom ik uit op ongeveer 800 tot 1000 kcal per dag, maar ik heb nooit last van duizelingen ofzo.
Ben ook al 15 kilo afgevallen op deze manier.

Wat is hier nou precies slecht aan?

.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_62712898
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef Birra het volgende:

.
Niet alle functies in je lichaam kunnen naar behoren worden uitgevoerd. Reparaties aan beschadigde cellen (volkomen normaal bij sporten) gebeuren niet of gebrekkig. Je lichaam gaat in de spaarstand waardoor het zoveel mogelijk (energie) probeert te conserveren. Indien je niet aan krachttraining doet zal het lichaam ook spieren gaan afbreken omdat de aminozuren nodig zijn voor eerdergenoemde reparaties en andere processen. Onder de juiste omstandigheden kunnen je vetlagen bovendien buiten schot blijven en val je enkel (of vooral) spieren af.

Hoeveel zit je precies onder je onderhoud? Als je normaal 1500kcal nodig hebt is het nog te doen, maar als je 2500kcal nodig hebt lijkt het mij niet helemaal verantwoord.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:30:09 #134
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_62713394
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef waht het volgende:

[..]

Niet alle functies in je lichaam kunnen naar behoren worden uitgevoerd. Reparaties aan beschadigde cellen (volkomen normaal bij sporten) gebeuren niet of gebrekkig. Je lichaam gaat in de spaarstand waardoor het zoveel mogelijk (energie) probeert te conserveren. Indien je niet aan krachttraining doet zal het lichaam ook spieren gaan afbreken omdat de aminozuren nodig zijn voor eerdergenoemde reparaties en andere processen. Onder de juiste omstandigheden kunnen je vetlagen bovendien buiten schot blijven en val je enkel (of vooral) spieren af.

Hoeveel zit je precies onder je onderhoud? Als je normaal 1500kcal nodig hebt is het nog te doen, maar als je 2500kcal nodig hebt lijkt het mij niet helemaal verantwoord.
Ik doe ook krachttraining, maar wel thuis.
Ik weet niet wat mijn onderhoud is?
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_62713674
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef Birra het volgende:

[..]

Ik doe ook krachttraining, maar wel thuis.
Ik weet niet wat mijn onderhoud is?
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp

Is niet precies goed maar is een richtlijn. Er zou eigenlijk onderscheid moeten worden gemaakt tussen vetmassa, wat weinig calorieën in rust verbruikt en vet vrije massa, wat veel calorieën in rust verbruikt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:17:16 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62714695
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef waht het volgende:

[..]

idd starvation is niet een mannier om af te vallen... wanneer je nu weer normaal gaat eten vliegen de kilo's er weer bij aan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:04:59 #137
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62716106
als je "een bord hollandse pot" as avond eten eet zit je toch al gauw een stuk hoger in je calorieën hoor!

weet je hoeveel gram vlees en aardappel je eet? en hoeveel bereidingsvet gebruik je? heb je jus op je aardappels?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62716154
quote:

.
zie hierboven:

je eet te weinig
dus je lichaam gaat in spaarstand

je bent goed op weg naar een jojo-weg
Ja doei.
pi_62716689
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:04 schreef kwakveense het volgende:
als je "een bord hollandse pot" as avond eten eet zit je toch al gauw een stuk hoger in je calorieën hoor!
Hoe weet je wat er bij hun thuis als hollandse pot wordt gezien?
En iets hoger in de kcal zou zeker niet erg zijn
pi_62717655
quote:
--

.
Eet je ook fruit? In fruit & groenten zitten allerlei vitaminen en mineralen die noodzakelijk zijn voor het goed functioneren van je lichaam. Fruit maakt niet vet...
gewoon omdat het kan
pi_62725635
Teveel fruit is ook weer niet goed
pi_62725856
-edit-
pi_62726750
Vandaag weer echt gebruik gemaakt van mijn privesportschool
Ik heb het volgende gedaan:
Hometrainer
Steppen
Loopband
Crosstrainer
Roeien

Morgen misschien nog een rondje maar sowieso buikdansen
pi_62728082
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef waht het volgende:

[..]

http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp

Is niet precies goed maar is een richtlijn. Er zou eigenlijk onderscheid moeten worden gemaakt tussen vetmassa, wat weinig calorieën in rust verbruikt en vet vrije massa, wat veel calorieën in rust verbruikt.
Weet er niet veel vanaf, maar is deze niet beter?

http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html

ps. klopt het dat je je eiwit-inname altijd gelijk moet houden? Dus bij afvallen alleen minder koolhydraten en vet moet eten?
pi_62733084
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:43 schreef Raantje het volgende:

[..]

Hey sis!!

Jaa dúúúh!

Raantje??? En dan die foto erbij? Ik had echt géén idee...... ;-)

Phoeweej als ik 50 weeg kun je me wegdragen. Dat haal ik nooit van min leven!
Ik ga me morgen weer wegen : op de sportschool Ben benieuwd of er al een ietsiepietsie af is!!!

dzoewieee
pi_62735287
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:25 schreef runaway het volgende:

[..]

Weet er niet veel vanaf, maar is deze niet beter?

Ja die is ook prima, ik heb gewoon de eerste de beste link gekopieerd die ik met google kon vinden.
quote:
ps. klopt het dat je je eiwit-inname altijd gelijk moet houden? Dus bij afvallen alleen minder koolhydraten en vet moet eten?
Daar zit wel waarheid in ja. Eigenlijk is zowel eiwit als (gezond) vet is belangrijker tijdens het afvallen dan koolhydraten. Je kan uit eiwitten en vet koolhydraten maken, andersom is echter niet mogelijk. Uit vet worden onder andere essentiële delen van lichaamscellen gemaakt en daarnaast ook hormonen, eiwit heeft eenzelfde essentiële functie. Koolhydraten zijn over het algemeen alleen nuttig voor energie. Maar dat betekent niet dat een koolhydraat-vrij dieet het beste zou zijn. Afgezien van het feit dat het vrijwel onmogelijk is om geen enkel koolhydraat binnen te krijgen, vervullen koolhydraten ook andere functies naast energie.

Hier nog een tip voor de afvallers;
Want to lose weight? Blend your protein shakes for longer
Is van toepassing op alle soort shakes en het komt erop neer dat hoe langer je deze mixed, hoe meer volume ze hebben in de vorm van lucht, hoe verzadigder je je voelt, hoe minder trek je erna hebt.

En hier nog een lijst met allerlei onderzoeken/artikelen met betrekking tot afvallen & afslankmiddelen;
Afvallen & Afslankmiddelen
pi_62735736

Goh, met deze berekening zou ik maar 6 kilo af hoeven te vallen.
Mijn eigen idee zegt dat er minstens 8 af moeten.

Het gaat natuurlijk over het gezond gewicht en ik ga uit van mijn ideale figuur ...
pi_62750341
Let er ook op dat spieren meer wegen dan vet! Ik weeg bijvoorbeeld 68 kilo bij 1,75
en ik zie er vrij slank uit, er zijn mensen die veel minder wegen en er net zo uitzien als ik.
Er zijn mensen die het zelfde wegen en er veel voller uitzien
pi_62798719
In het kader van een goddelijk lichaam ga ik volgende week deze sporten uitproberen:
yoga/pilates fusion, dance & shape, krachttraining, streetdance, latin aerobics, gogo dance, hardlopen.

En dan de leukste daar uit kiezen !!
pi_62802632
Latin aerobics en gogo dance klinkt wel leuk veel plezier en hopelijk vind je iets dat bij je past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')