nais .... i likequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
rambo, moet ik je vanmiddag weer ophalen? moet toch nog langs de appie
mjaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan moet je gewoon zelf naar het ziekenhuis gaan naar de neuroloog.
Ik had 3 jaar terug in de zomer last van nystagmus (zoek maar op wikipedia) en ik kon al vrij gauw terecht voor een MRI.
Annoying Devilquote:
klopt ik ken ze ze zijn geniaalquote:
Ligt eraan voor wat. Omdat je nog rondloopt en doet en gaat dat je een doktersverwijzing nodig heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja
tegenwoordig moet je eerst een doktersverwijzing hebben
lekkerquote:
klopt maar dat moet je je huistarts duidelijk maken , hij vondt het ook bij kij niet nodig , maar ik wou het wel hebben dus kreeg ik het , als je iets niet vertrouwd en je loopt er al 6 jaar mee heb je daar recht op , ook al vindt hij het niet nodig , huisartsen zijn echt slecht .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja
tegenwoordig moet je eerst een doktersverwijzing hebben
hijs nog nie goed hoor xDquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ZIE JE, iK KAN HET WEL![]()
![]()
de OP gewoon in 1x goed
mocht ook wel na vorige keer![]()
Ja, balls of steelquote:
Fail de foto's doen het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ZIE JE, iK KAN HET WEL![]()
![]()
de OP gewoon in 1x goed
mocht ook wel na vorige keer![]()
heb al colaquote:
lol, wat dan? Ik zie die plaatjes niet, omdat ik heir achter proxy zit.quote:
doe ik volgende keer ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar dat moet je je huistarts duidelijk maken , hij vondt het ook bij kij niet nodig , maar ik wou het wel hebben dus kreeg ik het , als je iets niet vertrouwd en je loopt er al 6 jaar mee heb je daar recht op , ook al vindt hij het niet nodig , huisartsen zijn echt slecht .
Understatement.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goood fucking morning!
heeey logiquote:
ik alweer 3 weken nu non-stopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Logician het volgende:
[zeurmodus] Ik heb serieus al 2dgn knallende koppijn[/zeurmodus]
je hebt waarschijnlijk AFBEELDING staan en dan [/img] je moet afbeelding weg halen achter de code van de foto's . snappie , dus jij hebt dit [img]ikbenlekker]afbeelding[/img*] (zonder * natuurlijk ) je moet dus afbeelding weg halen .(het vet gedrukte .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, wat dan? Ik zie die plaatjes niet, omdat ik heir achter proxy zit.
maar wat doet het niet dan?
[insert] ibuprofen [/insert]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Logician het volgende:
[zeurmodus] Ik heb serieus al 2dgn knallende koppijn[/zeurmodus]
mooiquote:
Jep heb tot middennacht met mysql lopen stoeienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
Logi nog genoten van je avondje alleen?
owja die is gisteren uitgekomen hequote:
goedemorgen sensai Barraquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goood fucking morning!
gezellig.. hoop dat je gewonnen hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep heb tot middennacht met mysql lopen stoeien
Mja tot vanochtend waren ze best liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ze moordlustig waren
dat sowiesoquote:
die is al paar dagen op het net alleen zonder crackquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
owja die is gisteren uitgekomen he
vnaaf ff dowloaden
weinig te programmeren aan die site hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mooi
mocht je nog programmeur-hulp nodig hebben
geef maar een SCHREEEEEEEEEEEEEEEUW
welke beveiliging ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
die is al paar dagen op het net alleen zonder crackhopelijk komt die vanf .
haha okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
weinig te programmeren aan die site hoor![]()
Maar heb nog wel een nieuw projectje lopen, ik weet je te vinden ieg.
quote:
mogge barraquote:
heb ze helaas in mn andere jas zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Als je die hebt, en het kauwbare tabletten zijn kom ik er straks eentje ophalen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha oke
gebruik je bij MySQL wel PhpMyAdmin of niet ?
het gaat hardquote:aantal posts: 1269 (gemiddeld 15 per dag)
quote:
normaal is het energydrinkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Cola in de vroege ochtend, ik moet er niet aan denken
weet ik veel ik kijk wel op je , ik doenload via torrentleech een van de beste closed torrent sitesquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
nee die is nog niet te downloaden. althans geen werkendequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
owja die is gisteren uitgekomen he
vnaaf ff dowloaden
quote:
Ik eet/drink alles op welk tijdstip dan ook...Regroup lan-party...aan de gehaktballen met pindasaus om 7 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
morgen, barra, logi, p00p.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik eet/drink alles op welk tijdstip dan ook...Regroup lan-party...aan de gehaktballen met pindasaus om 7 uur 's ochtends
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen, barra, logi, p00p.
wie mis ik nu nog?
Ik heb de hoop daar ook maar een beetje mee opgegeven...bang dat ik anders mensen vergeet enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen, barra, logi, p00p.
wie mis ik nu nog?
staat er niet bij , maar de map editor is wel gebruiken , en alle andere talen zijn er uit gehaald , alleen engels .quote:
lekker getraind gisteren?quote:
die zie ik idd ook regelmatig..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
ps: Krijg ik ineens dit op mijn scherm.![]()
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Index / Error #64
Je vond het verbranden met 1 pizza niet genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
normaal is het energydrink
maar gisteravond m`n gehemelte verbrand met 2 pizza's
Je moet ook maar 1 keer klikkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
ps: Krijg ik ineens dit op mijn scherm.![]()
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Index / Error #64
hoe ver ben je met PES?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daar ook maar een beetje mee opgegeven...bang dat ik anders mensen vergeet enzo
wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.quote:
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel ik kijk wel op je , ik doenload via torrentleech een van de beste closed torrent sites
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet ook maar 1 keer klikken
torrentleech en demonoid zijn DE shitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijk
ja ben nu verrotquote:
je kan daar alleen op komen via een uitnodiging . (registeren)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijk
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe ver ben je met PES?
ik heb nu mijn eigen muziek in de menu's. echt vet relaxed
Dan moet je je ogen open doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.
ik ook, heb spiertje verrekt met trainingquote:
mja bij demonoid kan je wel virussen tegen komenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
torrentleech en demonoid zijn DE shit
de link wat ik al zei in de foto's zijn niet goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.
kunnen wel paar keer normale potjes tegen elkaar doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...
als je die van mij zou kopen zou die 2e hands zijn, maja die verkoop ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
hee.. ik wil trouwens een PS3 gaan kopen.. iemand nog een 2ehands liggen?
heb ik nog nooit mee gemaakt bij hun. wel af en toe van die bullshit uploadsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bij demonoid kan je wel virussen tegen komen
die van mij is gejatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
hee.. ik wil trouwens een PS3 gaan kopen.. iemand nog een 2ehands liggen?
ik heb exact zelfde gedaan als vorige keer (TOEN DIE GOED WAS), de link zelf niet? zijn het niet de juiste plaatjes..of zie je ze gewoon nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
de link wat ik al zei in de foto's zijn niet goed
Moet ik wel eerst oefenen enzo...ben nog niet zo proquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kunnen wel paar keer normale potjes tegen elkaar doen
bij torrentleech heb ik dat ook nooit meegemaakt , daar komt ook meestal alles wat op nieuwsgroepen komt . en als er virussen zijn worden ze verwijderd , en ik lees altijd de commentsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
[..]
heb ik nog nooit mee gemaakt bij hun. wel af en toe van die bullshit uploads
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb het zo:de plaatjes staan niet meer op photobucketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je die van mij zou kopen zou die 2e hands zijn, maja die verkoop ik niet
ps3 of pc ? en heb je lagg online ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
verkopen die handel.. wat moet je nou met een PS3? komop, ik zou hem verkopen aan mij hoor.
nee, nieuwe pes heeft bijna geen laggquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ps3 of pc ? en heb je lagg online ?
inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Je vond het verbranden met 1 pizza niet genoeg?
en dat is het bovenste plaatje?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
De link hoort zo , alleen zonder dit * natuurlijk .
[img*]http://i6.photobucket.com/albums/y246/DrMarten/grtdojw2.jpg[*/img]
ook goede morgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:44 schreef Crazy-p het volgende:
F5F5F5 op de verkeerde pagina.. wakker worden stom mens!
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat is het bovenste plaatje?
PS3 (hoewel ik die voor de PC gewoon kan downloaden ofc) en lag valt me nog mee...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ps3 of pc ? en heb je lagg online ?
das altijd handigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
Anders stopt mijn stem er gewoon even mee midden in een telefoon gesprek
ja player,quote:
rook er nog 1quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
wij 1tjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:46 schreef Crazy-p het volgende:
heb al wel 2 telefoontjes gehad vandaag!
maar niet zoal ik heb had gepost want nu doet die hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja player,
die link had ik er al in
Ik ook..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:46 schreef Crazy-p het volgende:
heb al wel 2 telefoontjes gehad vandaag!
hoezo? was je spraakwater op?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
orgy'squote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wij 1tje
weet iemand trouwens nog leuke dingetjes voor in m`n webbased RPG
het mooie is, dat ik jouwe niet erin heb gezet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
maar niet zoal ik heb had gepost want nu doet die hetnu die andere nog
over de telefoon wel , maar in het echtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ook.. klant zei "oh wat klink je schattig"}:| en wenste me verder nog heel veel succes de rest van de dag met zo'n stem![]()
na-aperquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
[..]
.. klant zei "oh wat klink je schattig"}:|
ja de pc versie heb ik ook gedownloadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PS3 (hoewel ik die voor de PC gewoon kan downloaden ofc) en lag valt me nog mee...
je hebt toch wat veranderd dat die het doetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het mooie is, dat ik jouwe niet erin heb gezet.
had ik kunnen verwachtenquote:
Nee mijn stem valt gewoon weg, en ben schor, als ik heel zacht praat heb ik er minder last van, maar dan heb je dus meteen van die minukels die dat ook direct even moeten benoemenquote:
lol.. handig zulke klaten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ook..
klant zei "oh wat klink je schattig"en wenste me verder nog heel veel succes de rest van de dag met zo'n stem
![]()
nou chopchop nu die tweede plaatjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het mooie is, dat ik jouwe niet erin heb gezet.
dit hek als 2equote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
je hebt toch wat veranderd dat die het doet
heb je d'r wel eens in 't echt gehoord danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
over de telefoon wel , maar in het echt![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. handig zulke klanten!
3 telefoontjes nu trouwens..
hehe,quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een idee, misschien helpt het wel![]()
tzzo
ja maar het lijkt erop alsof alle plaatjes van dat photobucket account zijn weggehaald, dus worden ze ook niet weergegevenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit hek als 2e
[*img]http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/fok/posters10okt.png[/img*]
zonder de * uiteraard
hahaa okee. ik heb ook last van mijn keel! kan je geen andere werkzaamheden doen dan? of werk je @ callcenter oid?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee mijn stem valt gewoon weg, en ben schor, als ik heel zacht praat heb ik er minder last van, maar dan heb je dus meteen van die minukels die dat ook direct even moeten benoemen
nee , maar jij kan ons daar alles over vertellen , of thomas die daar 6x per week parkeertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
heb je d'r wel eens in 't echt gehoord dan
dus eigenlijk is dit mijn fout niet ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja maar het lijkt erop alsof alle plaatjes van dat photobucket account zijn weggehaald, dus worden ze ook niet weergegeven
dat zou kunnen , de eertse plaatje doet het nu , fix die tweede ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is dit mijn fout niet ?
echt een allochtone actie..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , maar jij kan ons daar alles over vertellen , of thomas die daar 6x per week parkeert
Guio en CP hebben meer ervaringquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , maar jij kan ons daar alles over vertellen , of thomas die daar 6x per week parkeert
op wat voor gebiedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Guio en CP hebben meer ervaring
we zitten al op pagina 6 wousjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zou kunnen , de eertse plaatje doet het nu , fix die tweede ook
voor dat we naar pagina 4 gaan
BTW Renedis, ik las die actie van de cops in het vorige topic.. dat flikte ze ook altijd bij mij toen ik me cupra nog had!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa okee. ik heb ook last van mijn keel! kan je geen andere werkzaamheden doen dan? of werk je @ callcenter oid?
huhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we zitten al op pagina 6 wousje
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is dit mijn fout niet ?
bedankt p00pquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik die anders en photoshop Renedis en alle anderen die er nog op willen bij
Ik zat gisteren achter een mooie Supra, wat een bak is dat zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
BTW Renedis, ik las die actie van de cops in het vorige topic.. dat flikte ze ook altijd bij mij toen ik me cupra nog had!
Ik zie een aantal mensen op dat plaatje die ik hier nog nooit heb gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gebruik die anders en photoshop Renedis en alle anderen die er nog op willen bij
My lips are sealedquote:
Moozie op 4!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
001. 161 Runx
001. 161 -Madskillz28TH
003. 149 BarraCupraCuda
Grtdojw Rullllleeed
Callcenter.. als het vaker gebeurd zal ik eens moeten gaan vragen of er nog andere dingen zijn die ik kan doen idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa okee. ik heb ook last van mijn keel! kan je geen andere werkzaamheden doen dan? of werk je @ callcenter oid?
yup staat er bijquote:
is Madskillz28THquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Callcenter.. als het vaker gebeurd zal ik eens moeten gaan vragen of er nog andere dingen zijn die ik kan doen idd.![]()
..
ps: WTF is thomas??
ga met pepernoten gooien danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
wtf er gaat hier iemand naast me zitten!![]()
quote:
checked achter zich.. ziet niemand zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
supra is nog mooierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:57 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik zat gisteren achter een mooie Supra, wat een bak is dat zeg!![]()
(zit net te denken, ik haal die supra en cupra altijd door elkaar)
haha, vetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
wooow Thomas we staan samen op numer 1Dagcijfers #167
heey moozziequote:
hihihi wij zijn Proquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, vet
maandag ook al 173
ik had gehoord van iemand vakantie , luie aapquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is die gekke aap eigenlijk
Nog bezig om tienermeisjes tevreden te stellenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is die gekke aap eigenlijk
En als je nou eens een keer koffie voor me haalt ga ik wel ergens anders zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef Logician het volgende:
ik voel me wel een beetje beledigdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Callcenter.. als het vaker gebeurd zal ik eens moeten gaan vragen of er nog andere dingen zijn die ik kan doen idd.![]()
..
ps: WTF is thomas??
smokez laat dr met rustquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En als je nou eens een keer koffie voor me haalt ga ik wel ergens anders zitten
Ik denk niet dat ik jou bij kan houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
everything i can do you can do better mate!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nog bezig om tienermeisjes tevreden te stellen
Lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef crazy987 het volgende:
lol
volgens mij programmeer ik veel
functielijst van nu al 700 regels php code
dat worden er dus ruim 8000 als ik klaar ben
hoe je moet verzenden ?quote:
veel plezierquote:
Wil je een nieuw bericht schrijven druk dan op Compose Messagequote:
tuurlijk wel... ik doe niet eens mijn best!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou bij kan houden![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
En dus loopt ie naar p00p om de tempplates te vragen
Wanneer krijg ik een sample?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg jij bent niet mijn buurman he
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
En dus loopt ie naar p00p om de tempplates te vragen
voor de 3e keer, 15 november is op ZATERDAGquote:
Ahh toequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. je wilt het niet weten.. geloof mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |