heeey logiquote:
ik alweer 3 weken nu non-stopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Logician het volgende:
[zeurmodus] Ik heb serieus al 2dgn knallende koppijn[/zeurmodus]
je hebt waarschijnlijk AFBEELDING staan en dan [/img] je moet afbeelding weg halen achter de code van de foto's . snappie , dus jij hebt dit [img]ikbenlekker]afbeelding[/img*] (zonder * natuurlijk ) je moet dus afbeelding weg halen .(het vet gedrukte .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, wat dan? Ik zie die plaatjes niet, omdat ik heir achter proxy zit.
maar wat doet het niet dan?
[insert] ibuprofen [/insert]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Logician het volgende:
[zeurmodus] Ik heb serieus al 2dgn knallende koppijn[/zeurmodus]
mooiquote:
Jep heb tot middennacht met mysql lopen stoeienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
Logi nog genoten van je avondje alleen?
owja die is gisteren uitgekomen hequote:
goedemorgen sensai Barraquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goood fucking morning!
gezellig.. hoop dat je gewonnen hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep heb tot middennacht met mysql lopen stoeien
Mja tot vanochtend waren ze best liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ze moordlustig waren
dat sowiesoquote:
die is al paar dagen op het net alleen zonder crackquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
owja die is gisteren uitgekomen he
vnaaf ff dowloaden
weinig te programmeren aan die site hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mooi
mocht je nog programmeur-hulp nodig hebben
geef maar een SCHREEEEEEEEEEEEEEEUW
welke beveiliging ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
die is al paar dagen op het net alleen zonder crackhopelijk komt die vanf .
haha okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
weinig te programmeren aan die site hoor![]()
Maar heb nog wel een nieuw projectje lopen, ik weet je te vinden ieg.
quote:
mogge barraquote:
heb ze helaas in mn andere jas zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Als je die hebt, en het kauwbare tabletten zijn kom ik er straks eentje ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |