wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.quote:
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel ik kijk wel op je , ik doenload via torrentleech een van de beste closed torrent sites
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet ook maar 1 keer klikken
torrentleech en demonoid zijn DE shitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijk
ja ben nu verrotquote:
je kan daar alleen op komen via een uitnodiging . (registeren)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DRM. en torrentleech is aardig publiekelijk
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe ver ben je met PES?
ik heb nu mijn eigen muziek in de menu's. echt vet relaxed
Dan moet je je ogen open doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.
ik ook, heb spiertje verrekt met trainingquote:
mja bij demonoid kan je wel virussen tegen komenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
torrentleech en demonoid zijn DE shit
de link wat ik al zei in de foto's zijn niet goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan? ik kan het zelf niet zien, dat is zo verrot.
kunnen wel paar keer normale potjes tegen elkaar doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...
als je die van mij zou kopen zou die 2e hands zijn, maja die verkoop ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
hee.. ik wil trouwens een PS3 gaan kopen.. iemand nog een 2ehands liggen?
heb ik nog nooit mee gemaakt bij hun. wel af en toe van die bullshit uploadsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bij demonoid kan je wel virussen tegen komen
die van mij is gejatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
hee.. ik wil trouwens een PS3 gaan kopen.. iemand nog een 2ehands liggen?
ik heb exact zelfde gedaan als vorige keer (TOEN DIE GOED WAS), de link zelf niet? zijn het niet de juiste plaatjes..of zie je ze gewoon nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
de link wat ik al zei in de foto's zijn niet goed
Moet ik wel eerst oefenen enzo...ben nog niet zo proquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kunnen wel paar keer normale potjes tegen elkaar doen
bij torrentleech heb ik dat ook nooit meegemaakt , daar komt ook meestal alles wat op nieuwsgroepen komt . en als er virussen zijn worden ze verwijderd , en ik lees altijd de commentsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
[..]
heb ik nog nooit mee gemaakt bij hun. wel af en toe van die bullshit uploads
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb het zo:de plaatjes staan niet meer op photobucketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je die van mij zou kopen zou die 2e hands zijn, maja die verkoop ik niet
ps3 of pc ? en heb je lagg online ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Erm gister begonnen aan de Champions League...de gedachte van de "Become a Legend" mode is op zich wel ok...maar aan de andere kant, mis ik gewoon om controle te hebben over de andere spelers...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
verkopen die handel.. wat moet je nou met een PS3? komop, ik zou hem verkopen aan mij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |