abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:41:42 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62680604
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:40 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Idijohoooottttt ... Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen ! En de REST ! Stuk rascistisch triefel dat je er bent
lol. wat een bewonderingswaardige meuk komt er uit jouw haatvingers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62680605
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:

[..]

JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !

Jullie lopen in mijn valletje ...
Omdat ik het over zwerfarabieren heb om degenen te duiden die voor 1967 geen zelfgekozen nationaliteit hadden?
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:45:07 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62680624
nogmaals: voor alle moslims, linksen en anti-joden in dit topic. de palestijnen werden het meest uitgemoord, verkracht en opgesloten door moslims die het volkje ook een pariavolk vinden. maar nu het om joden gaat die hen zo humanistisch mogelijk afweren is het ineens not done. hypocriet hoor.
pi_62680646
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
nogmaals: voor alle moslims, linksen en anti-joden in dit topic. de palestijnen werden het meest uitgemoord, verkracht en opgesloten door moslims die het volkje ook een pariavolk vinden. maar nu het om joden gaat die hen zo humanistisch mogelijk afweren is het ineens not done. hypocriet hoor.
Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeens
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:49:38 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62680650
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef santax het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeens
afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.
pi_62680661
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.
Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodig

Ik ben tegen het onderdrukken van mensen dus ik ben een jodenhater, zo is het toch he, zoalshet is
(kom zeg nu maar weer iets dat ik dom ben ofzo of een andere sneer dan heb je het laatste woord gehad. Dat je dan nog steeds helemaal fout zit doet daar verder niets aan af en is niet van belang )
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:54:11 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62680673
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:51 schreef santax het volgende:

[..]

Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodig

Ik ben tegen het onderdrukken van mensen dus ik ben een jodenhater, zo is het toch he, zoalshet is
(kom zeg nu maar weer iets dat ik dom ben ofzo of een andere sneer dan heb je het laatste woord gehad. Dat je dan nog steeds helemaal fout zit doet daar verder niets aan af en is niet van belang )
zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.
pi_62680680
Interessante documentaires hoor, en gewoon mee te beleven.
pi_62680689
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.
De sneer
@carla, het is niet echt normaal om dan maar 50 jaar dat gebied als 'van jou' te beschouwen. Duitsland is ook weer Duitsland
pi_62680711
Er is anders nog een behoorlijk aanvankelijk duits gebied gebied pools. Gevolgen van de oorlog. Maar onze oosterburen maken minder misbaar dan de onderling ruziënde palestijnen. De oosterburen zijn gewoon hun eigen economie gaan opbouwen door aan het werk te gaan en uitstekende betrekkingen met hun buren aan te knopen.

De oogst van Israëlische werklust leidde soms tot afgunst. Sommigen kwamen daardoor zelfs zover om de eigen kinderen religieus gelegitimeerd van haat te voorzien.

Israël ligt in het hart van het islamitische 'wereldrijk'. Vergelijkbaar met de situatie van West-Berlijn destijds. En als de enige 'parlementaire democratie' in de regio valt dat natuurlijk op. Israël besteedt $ 110 per persoon per jaar aan wetenschappelijk onderzoek. In de Arabische wereld komt het neer op $ 2. De staat Israël heeft zes universiteiten die het op wereldschaal niet slecht doen. De Hebreeuwse Universiteit in Jeruzalem, het technologisch instituut Technion Israel, de Universiteit van Tel Aviv, het Weizmann Wetenschappelijk Instituut, de Bar Ilan Universiteit en de Ben Goerion Universiteit. De Arabische Liga heeft niet één universiteit in de top 400. Ik kan me dus voorstellen dat er in de regio frustratie bestaat over het zichtbare presteren van Israël.

[ Bericht 35% gewijzigd door Clara op 26-10-2008 02:05:50 ]
pi_62680782
Nouja laat ik het anders stellen, de 3 israelische vrienden die ik heb zijn het ermee eens dat Israel moet kappen met de onderdrukking van palastijnen. De 2 laatste israelische premiers ook... En jullie houden vol van niet

Ik hecht dan toch meer waarde aan de ervaringsdeskundigen. Overigens heb ik de eer gehad met een joodse dame te vrijen. Bij haar ouders was ik gewoon welkom, bij haar in bezet gebied woonachtige Joodse oom was ik dat niet. De rede: ik was niet Joods

Denk er eens over na... want dat is een hele kleine groep binnen Israel, die de huidige situatie wel in stand weten te houden. Iemand niet in je huis laten omdat hij een ander geloof aanhangt Rings a bell?
pi_62680839
Het doet wel wat denken aan handenschudincidenten en aan het trouwen binnen de eigen geloofskring door import van trouwlustigen. Sommigen maken daar zelfs een aardig 'handeltje' van. Maar dat is weer een andere discussie.

Zijn jouw drie israëlische vrienden woonachtig in het gebied waar aanslagen platsvinden? Of heb je het over ervaringsdeskundigen op afstand?
pi_62680919
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:09 schreef Clara het volgende:
Het doet wel wat denken aan handenschudincidenten en aan het trouwen binnen de eigen geloofskring door import van trouwlustigen. Sommigen maken daar zelfs een aardig 'handeltje' van. Maar dat is weer een andere discussie.

Zijn jouw drie israëlische vrienden woonachtig in het gebied waar aanslagen platsvinden? Of heb je het over ervaringsdeskundigen op afstand?
Ze zijn gevlucht vanwege 2 redenen: ze wilden niet aktief meewerken aan de onderdrukking van de Palastijnen wat in Israel elke inwoner moet doen: aktieve dienstplicht voor vrouwen en mannen en inderdaad vanwege hun veiligheid. 2 ervan woonden inderdaad in de gebieden waar zo heel afentoe weleens een Palastijn iets terug kon doen. Hoop dat dit je vragen beantwoord. Waar in Israel woon jezelf?
pi_62680929
Overigens heeft 1 ervan wel haar dienstplicht voldaan. Maar in een non-combat role die ze bij wijze van hoge uitzondering kreeg toegewezen.
pi_62681050
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef santax het volgende:

[..]

Ze zijn gevlucht vanwege 2 redenen: ze wilden niet aktief meewerken aan de onderdrukking van de Palastijnen wat in Israel elke inwoner moet doen: aktieve dienstplicht voor vrouwen en mannen en inderdaad vanwege hun veiligheid. 2 ervan woonden inderdaad in de gebieden waar zo heel afentoe weleens een Palastijn iets terug kon doen. Hoop dat dit je vragen beantwoord. Waar in Israel woon jezelf?
Ik eind vorig jaar en het eerste kwartaal dit jaar in Sderot dat heeft mijn waarneming van verschillende beschavingen en samenlevingsverbanden in de regio natuurlijk ingekleurd. Ik vond het bijvoorbeeld bijzonder dat er elke dag palestijnse cadeautjes werden verzonden naar de stad terwijl die mensen amper geld hadden.

Om te voorkomen dat er slechts een vriendelijk keuveling over koetjes en kalfjes blijft hangen nog even iets meer over de verdeling van land over 'de pallies'

Het britse mandaat gebied

Israël

Zoals zichtbaar is er behoorlijk wat land voor diverse zwerfarabieren en Balkanmoslims uit het Ottomaanse rijk en later het Britse protectoraat overgebleven. Een deel van hen zit dan ook al in Libanon, Jordanië en de West bank.

Sinds midden jaren zestig bestonden er ineens Palestijnen. De club van Yasser A. die zich als woordvoerder van zwerfarabieren in de regio opwierp, liet zich zo noemen omdat hij dacht dat dit wel goed uitkwam om aanspraak op land in Palestina te kunnen maken. Hij kwam nog met een vaag verhaal over afstamming van de Filistijnen maar dat volk was al eeuwenlang van de aarbodem verdwenen en had bovendien geen arabische maar griekse wortels. Wist Yasser veel... Kennelijk kreeg Sheik Ahmad Ismail Yassin van Hamas dat in 1987 als palestijnse afdeling van de moslimbroederschap was opgericht, hem dat niet ingefluisterd.

Overigens merk ik even op dat de joden niet altijd lievertjes waren, voor het geval dit ondergesneeuwd mocht raken...

[ Bericht 25% gewijzigd door Clara op 26-10-2008 02:51:14 ]
pi_62681111
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef Clara het volgende:
Sinds midden jaren zestig bestonden er ineens Palestijnen.
Begin je weer met je IDIOTE gezwets ... het slaat werkelijk NERGENS op. Je verkracht werkelijkheden en ook al zou je een oud wijf zijn, ik zou met plezier m'n paal in je 'donkere plek' rammen voor zulke onzin. Wat een enorme verkrachting van de geschiedenis.
pi_62681122
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:03 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Begin je weer met je IDIOTE gezwets ... het slaat werkelijk NERGENS op. Je verkracht werkelijkheden en ook al zou je een oud wijf zijn, ik zou met plezier m'n paal in je 'donkere plek' rammen voor zulke onzin. Wat een enorme verkrachting van de geschiedenis.
Kom nu eens met argumenten in plaats van de beschaving die jou bij dit postonderwerp enkele pagina's kenmerkt. Dat is toch niet teveel gevraagd?
pi_62681136
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:53 schreef Clara het volgende:
1967 de zesdaagse oorlog - Israel vecht voor haar leven en wint
Introductie tot een gecensureerd gedeelte van de geschiedenis :
Languages
Français
Bahasa Indonesia
עברית
日本語
‪Norsk (bokmål)‬
Türkçe

"The USS Liberty incident was an attack on a neutral U.S. Navy technical research ship, USS Liberty, by Israeli jet fighter planes and motor torpedo boats on June 8, 1967, during the Six-Day War. The combined air and sea attack killed 34 and wounded more than 170 crew members. " http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident Een smerige poging van de Israelies om Amerika bij die oorlog te betrekken. Hopen dat het schip zinkt en de Egyptenaren de schuld krijgen; gelukkig lukte het niet.
pi_62681150
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:07 schreef Clara het volgende:
Kom nu eens met argumenten in plaats van de beschaving die jou bij dit postonderwerp enkele pagina's kenmerkt. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Welke argumenten moet ik aanvoeren ? Jij blijft je stompzinnigheden over een Palestijns volk wat pas sinds 1967 bestaat maar herhalen; je bent een idioot [punt].
pi_62681382
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:15 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Welke argumenten moet ik aanvoeren ? Jij blijft je stompzinnigheden over een Palestijns volk wat pas sinds 1967 bestaat maar herhalen; je bent een idioot [punt].
Jij blijft maar op de persoon spelen en trollen. Misschien moet je gewoon eens inhoudelijk ingaan op de bijdragen van Clara?
pi_62681429
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:11 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Introductie tot een gecensureerd gedeelte van de geschiedenis :
Languages
Français
Bahasa Indonesia
עברית
日本語
‪Norsk (bokmål)‬
Türkçe

"The USS Liberty incident was an attack on a neutral U.S. Navy technical research ship, USS Liberty, by Israeli jet fighter planes and motor torpedo boats on June 8, 1967, during the Six-Day War. The combined air and sea attack killed 34 and wounded more than 170 crew members. " http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident Een smerige poging van de Israelies om Amerika bij die oorlog te betrekken. Hopen dat het schip zinkt en de Egyptenaren de schuld krijgen; gelukkig lukte het niet.
Een verdachtmaking op wikepedia (waaraan ieder kan toevoegen en afdoen) zonder sluitend bewijs van opzet waarbij Israël notabene met compensatie komt. 'Sterk argument' voer je aan.
pi_62681435
Wikipedia geeft nota bene zelf aan dat ze niet objectief zijn. Zo kun je een posting op Fok ook als bron gebruiken.
pi_62681468
Misschien komt dat nog

enkele cadeautjes uit Gaza

[ Bericht 10% gewijzigd door Clara op 26-10-2008 06:31:46 ]
pi_62681588
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:15 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ik wil best voor je herhalen dat er niet eerder van de eigennaam palestijnen gesproken werd voordat de Egyptenaar Yasser Arafat die naam in 1964 welbewust ging gebruiken. Tot de oprichting van de Joodse Staat op 14 mei 1948 werden alle inwoners van dat gebied; Palestijnen genoemd, christelijke Palestijnen, Joodse Palestijnen, moslim Palestijnen, enz. Allen droegen de "P" van Palestijnen in hun paspoort. Nadien werden alle inwoners van de Staat Israël: Israëli’s genoemd. Buiten Israël bleven de inwoners Palestijnen heten. De terreurbeweging PLO heeft de naam ‘Palestijnen’ onterecht naar zich toe getrokken, en vanaf die tijd gesuggereerd, dat ze al duizenden jaren als volk bestaan in dat gebied. Volkstellingen in dat gebied in 1931 verhelderden dat de geboorteplaatsen van de in 1931 aanwezige moslims waren: Albanië, Algerije, Australië, Midden-Amerika, Cyprus, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Irak, Marokka, Palestina, Iran, Zuid-Amerika, Spanje, Syrië, Transjordanië, Tripoli, Tunis, Turkije, Engeland, Noord-Amerika, Rusland, Jemen, enz. (Bron: From Time Immemorial, Joan Peters, New York, Harper & Row, 1984, p. 227) Het ging dus vooral om import,uitgezonderd de paar moslims, die daar als rondzwervende Bedoeïnen aanwezig waren.

Ik schrijf Egyptenaar Yasser Arafat want zijn geboorteakte meldt dat hij in Caïro (Egypte) geboren is op 4 augustus 1929 als vijfde kind van een Arabische koopman. Zijn naam is "Abd al Rachman abd al-Rauf Arafat al-Koed Al Hoesseini. Hajj Amin al-Husseini, de voormalige grootmoefti van Jeruzalem was een oom van hem. Yasser en zijn bende hebben geluk gehad dat de Isreli's er andere methoden op na houden dan de Jordaanse koning Hoessein in september 1970 gebruikte om de orde te handhaven.

Maar kom ook rustig met jouw aanname in deze zaak Apollyon. Dan wordt vanzelf duidelijk wat er van wiens beweringen klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')