lol. wat een bewonderingswaardige meuk komt er uit jouw haatvingers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:40 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Idijohoooottttt ... Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen ! En de REST ! Stuk rascistisch triefel dat je er bent
Omdat ik het over zwerfarabieren heb om degenen te duiden die voor 1967 geen zelfgekozen nationaliteit hadden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !
Jullie lopen in mijn valletje ...
Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeensquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
nogmaals: voor alle moslims, linksen en anti-joden in dit topic. de palestijnen werden het meest uitgemoord, verkracht en opgesloten door moslims die het volkje ook een pariavolk vinden. maar nu het om joden gaat die hen zo humanistisch mogelijk afweren is het ineens not done. hypocriet hoor.
afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef santax het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeens
Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodigquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.
zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:51 schreef santax het volgende:
[..]
Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodig
Ik ben tegen het onderdrukken van mensen dus ik ben een jodenhater, zo is het toch he, zoalshet is
(kom zeg nu maar weer iets dat ik dom ben ofzo of een andere sneer dan heb je het laatste woord gehad. Dat je dan nog steeds helemaal fout zit doet daar verder niets aan af en is niet van belang)
De sneerquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.
Ze zijn gevlucht vanwege 2 redenen: ze wilden niet aktief meewerken aan de onderdrukking van de Palastijnen wat in Israel elke inwoner moet doen: aktieve dienstplicht voor vrouwen en mannen en inderdaad vanwege hun veiligheid. 2 ervan woonden inderdaad in de gebieden waar zo heel afentoe weleens een Palastijn iets terug kon doen. Hoop dat dit je vragen beantwoord. Waar in Israel woon jezelf?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:09 schreef Clara het volgende:
Het doet wel wat denken aan handenschudincidenten en aan het trouwen binnen de eigen geloofskring door import van trouwlustigen. Sommigen maken daar zelfs een aardig 'handeltje' van. Maar dat is weer een andere discussie.
Zijn jouw drie israëlische vrienden woonachtig in het gebied waar aanslagen platsvinden? Of heb je het over ervaringsdeskundigen op afstand?
Ik eind vorig jaar en het eerste kwartaal dit jaar in Sderot dat heeft mijn waarneming van verschillende beschavingen en samenlevingsverbanden in de regio natuurlijk ingekleurd. Ik vond het bijvoorbeeld bijzonder dat er elke dag palestijnse cadeautjes werden verzonden naar de stad terwijl die mensen amper geld hadden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef santax het volgende:
[..]
Ze zijn gevlucht vanwege 2 redenen: ze wilden niet aktief meewerken aan de onderdrukking van de Palastijnen wat in Israel elke inwoner moet doen: aktieve dienstplicht voor vrouwen en mannen en inderdaad vanwege hun veiligheid. 2 ervan woonden inderdaad in de gebieden waar zo heel afentoe weleens een Palastijn iets terug kon doen. Hoop dat dit je vragen beantwoord. Waar in Israel woon jezelf?
Begin je weer met je IDIOTE gezwets ... het slaat werkelijk NERGENS op. Je verkracht werkelijkheden en ook al zou je een oud wijf zijn, ik zou met plezier m'n paal in je 'donkere plek' rammen voor zulke onzin. Wat een enorme verkrachting van de geschiedenis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef Clara het volgende:
Sinds midden jaren zestig bestonden er ineens Palestijnen.
Kom nu eens met argumenten in plaats van de beschaving die jou bij dit postonderwerp enkele pagina's kenmerkt. Dat is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:03 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Begin je weer met je IDIOTE gezwets ... het slaat werkelijk NERGENS op. Je verkracht werkelijkheden en ook al zou je een oud wijf zijn, ik zou met plezier m'n paal in je 'donkere plek' rammen voor zulke onzin. Wat een enorme verkrachting van de geschiedenis.
Introductie tot een gecensureerd gedeelte van de geschiedenis :quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:53 schreef Clara het volgende:
1967 de zesdaagse oorlog - Israel vecht voor haar leven en wint
Welke argumenten moet ik aanvoeren ? Jij blijft je stompzinnigheden over een Palestijns volk wat pas sinds 1967 bestaat maar herhalen; je bent een idioot [punt].quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:07 schreef Clara het volgende:
Kom nu eens met argumenten in plaats van de beschaving die jou bij dit postonderwerp enkele pagina's kenmerkt. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Jij blijft maar op de persoon spelen en trollen. Misschien moet je gewoon eens inhoudelijk ingaan op de bijdragen van Clara?quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:15 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Welke argumenten moet ik aanvoeren ? Jij blijft je stompzinnigheden over een Palestijns volk wat pas sinds 1967 bestaat maar herhalen; je bent een idioot [punt].
Een verdachtmaking op wikepedia (waaraan ieder kan toevoegen en afdoen) zonder sluitend bewijs van opzet waarbij Israël notabene met compensatie komt. 'Sterk argument' voer je aan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:11 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Introductie tot een gecensureerd gedeelte van de geschiedenis :
Languages
Français
Bahasa Indonesia
עברית
日本語
Norsk (bokmål)
Türkçe
"The USS Liberty incident was an attack on a neutral U.S. Navy technical research ship, USS Liberty, by Israeli jet fighter planes and motor torpedo boats on June 8, 1967, during the Six-Day War. The combined air and sea attack killed 34 and wounded more than 170 crew members. " http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident Een smerige poging van de Israelies om Amerika bij die oorlog te betrekken. Hopen dat het schip zinkt en de Egyptenaren de schuld krijgen; gelukkig lukte het niet.
Ik wil best voor je herhalen dat er niet eerder van de eigennaam palestijnen gesproken werd voordat de Egyptenaar Yasser Arafat die naam in 1964 welbewust ging gebruiken. Tot de oprichting van de Joodse Staat op 14 mei 1948 werden alle inwoners van dat gebied; Palestijnen genoemd, christelijke Palestijnen, Joodse Palestijnen, moslim Palestijnen, enz. Allen droegen de "P" van Palestijnen in hun paspoort. Nadien werden alle inwoners van de Staat Israël: Israëli’s genoemd. Buiten Israël bleven de inwoners Palestijnen heten. De terreurbeweging PLO heeft de naam ‘Palestijnen’ onterecht naar zich toe getrokken, en vanaf die tijd gesuggereerd, dat ze al duizenden jaren als volk bestaan in dat gebied. Volkstellingen in dat gebied in 1931 verhelderden dat de geboorteplaatsen van de in 1931 aanwezige moslims waren: Albanië, Algerije, Australië, Midden-Amerika, Cyprus, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Irak, Marokka, Palestina, Iran, Zuid-Amerika, Spanje, Syrië, Transjordanië, Tripoli, Tunis, Turkije, Engeland, Noord-Amerika, Rusland, Jemen, enz. (Bron: From Time Immemorial, Joan Peters, New York, Harper & Row, 1984, p. 227) Het ging dus vooral om import,uitgezonderd de paar moslims, die daar als rondzwervende Bedoeïnen aanwezig waren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 03:15 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Welke argumenten moet ik aanvoeren ? Jij blijft je stompzinnigheden over een Palestijns volk wat pas sinds 1967 bestaat maar herhalen; je bent een idioot [punt].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |