Ga een ander voor de gek houden, je bent veels te doorzichtig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee het gaat om bewijzen voor de dubieuze theorie van de 19 arabieren..
Ik hoop echt dat je dat niet werkelijk geloofdquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
En toch leven we steeds langer, worden we steeds rijker en zijn we een van de gelukkigste landen ter wereld...
ja wel samen met Houtworm geloven zij stellig in het verhaal van de 19 Arabieren en de Praxis-uitschuifmesjes. (want dat zijn boxcutters en geen stanleymessen) onder leiding van OBL.quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:00 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dat niet werkelijk geloofd
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef Orwell het volgende:
ik had het over bewijzen voor de theorie van de 19 kamikaze-arabieren...
ik neem aan dat jij me er wel een paar kan geven..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:29 schreef Houtworm het volgende:
Ja hoor. Maar ik heb niet de illusie dat jij daar in wilt geloven dus ik ga daar ook geen moeite voor doen.
Doe eens niet zo naïef joh. Jij weet toch ook wel dat de 9/11 al jaren loopt en dat fervente complotgelovers nooit zullen toegeven dat er goede bewijzen bestaan voor het officiele verhaal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij vraagt steeds om keiharde bewijzen ivm 911 ... wel, die hebben we hoor !
Maar vermits jij daar toch niet in gelooft gaan we die niet geven.
Ben je nou echt zo dom of speel je het alleen maar uit onmacht?quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja wel samen met Houtworm geloven zij stellig in het verhaal van de 19 Arabieren en de Praxis-uitschuifmesjes. (want dat zijn boxcutters en geen stanleymessen) onder leiding van OBL.
Zo kinderlijk naief ...
Pffffquote:Op maandag 27 oktober 2008 02:00 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dat niet werkelijk geloofd
Ze moeten wel. Door bewust zo vaag te blijven creeeren ze een positie waarin ze constant de 'goalposts' kunnen verschuiven en er een onherleidbare tautologie van kunnen maken. Ze hebben maw altijd 'gelijk' en daar draait het om: het egootje moet gevoed worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, dit is niet het topic om over 9/11 te praten. Maar het gaat over mensen die in een complot geloven en wat er "mis" is met die mensen. Wat wel duidelijk "mis" blijkt te zijn is dat complotgelovers NOOIT concreet worden, alleen maar verdachtmakingen kunnen uiten en dan gaan zeuren op de anderen dat hun maar moeten bewijzen dat het officiele verhaal klopt.
Net alsof ik moet bewijzen dat 1 en 1 2 is.
Er is niets mis mee met die mensen ... dit is een gewoon een verkapt flame-topicquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Houtworm het volgende:
Maar het gaat over mensen die in een complot geloven en wat er "mis" is met die mensen.
Weer doe je een compleet misplaatste aanname.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is niets mis mee met die mensen ... dit is een gewoon een verkapt flame-topic![]()
En als jullie vinden dat er toch iets mis is met die mensen ... dan is er zeker iets mis met mensen die er niet in geloven en toch dagelijks erover posten in topics die ze belachelijk vinden ... get a life 2.
Hoe vaak is er al niet geroepen dat aliens ons zouden bezoeken? Dat de aarde zou vergaan? Dat er oorlogen uit zouden breken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:32 schreef jogy het volgende:
Mwoah, kijkend naar de openingspost en de titel. Ik vermoed eerder dat mensen die er totaal niet aan willen geloven dat we massaal in het ootje worden genomen dat doen uit psychische zelfbescherming. Geef ze eens ongelijk. Op zich zullen veel van die theoriëen het komende jaar uitkomen in de westerse wereld maar dan nog zal de meerderheid het afdoen als onzin en zien ze het als iets goed dat alles gecentraliseerd wordt.
Dus ik zeg niet dat mensen die niet willen geloven dat er mensen het plan én de mogelijkheid hebben om via de financiele macht de totale macht te grijpen een psychische aandoening hebben, eerder dat ze het willen voorkomen omdat ze de lelijke waarheid niet aankunnen.
En aan de mensen die wel weten dat er nu iets brouwende is waar niemand vrolijk van wordt zou ik zeggen neem ook voorbereidingen in plaats van het enkel te weten. Gebruik het in je voordeel.
Voorspellingen zijn inderdaad moeilijk te doen maar het onderzoek achteraf snijdt vaak meer hout dan dat de officiële verklaringen doen. En channelings van wie dan ook zijn niet op hetzelfde bordje te gooien als de onderzochte samenzweringen. Ik zal het anders zeggen, mocht het zo zijn dat in de komende maanden Iran aangevallen wordt zal je dan de overheid die het gedaan hebt op zijn woord geloven dat het gedaan is omdat Iran gevaarlijk is? Of ga je dan dieper nadenken en kijken wie erachter zit zonder bij voorbaat aan te nemen dat de officiele kanalen gelijk hebben en de berichtgeving zonder enige propaganda is gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al niet geroepen dat aliens ons zouden bezoeken? Dat de aarde zou vergaan? Dat er oorlogen uit zouden breken?
Het maak niet bepaald indruk als er regelmatig wordt geroepen dat er iets gaat gebeuren en uiteindelijk niets gebeurd.
Jup, al is het alleen maar voor je gemoedsrust dat je een plan hebt als alles naar de vliegende tyfus gaatquote:En inderdaad, voor de mensen die ervan overtuigd zijn dat het helemaal mis gaat, doe er je voordeel mee. Verspil niet teveel moeite om het anderen duidelijk te maken als het vooral vermoedens zijn.
Lieve schat er is meer armoede in dit land dan je denkt, er zijn duizenden mensen die mischien net 10 euro per week te besteden hebben aan eten, tienduizenden die bij de lege knip en de voedselbank komen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Pffff![]()
We zitten in een fase in de geschiedenis waar de gemiddelde levensverwachting veel hoger is dan ooit tevoren, waar en wanneer dan ook in de wereld. Een tijd waarin bijna iedereen in Europa een dak boven het hoofd heeft, een verwarming, geen zorgen heeft of ie wel genoeg te eten heeft, en toegang tot een overstelpende hoeveelheid informatie om kennis op te doen, veel meer dan ooit tevoren. Je woont in een land en in een tijd waar je vrij bent om kritiek te uiten zonder dat je echt bang hoeft te zijn dat je er door in gevaar komt.
Waar vergelijk jij het nu mee? Het vernuft van de wetenschap en technologie is geen maatstaaf voor beter, op veel gebieden is het zelfs slechter. Neem de mobiele telefoon of magnetrons als voorbeeld. Die apparaten zijn nogal destructief voor het lichaam. Sure, je hebt op bepaalde gronden dan een evolutie ten opzichte van vroeger maar om daarmee direct te stellen dat iedereen er vooruit op is gegaan ..gaat voorbij aan de realiteit van alledag. Vergeet niet dat veel mensen nieteens die dingen kunnen betalen.quote:Niet dat er niks is om zorgen over te maken, maar roepen hoe erg de dingen allemaal zijn terwijl je in een tijd leeft waar velen in de geschiedenis alleen maar van konden dromen is zooo verschrikkelijk decadent. Stel je niet zo aan.
Jij moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan, doe en nog zal doen. Maar dat gaat je verder niks aan vriend.quote:Maar goed, wat doe jij (en Lambiekje) concreet om deze tyrannie van onze schouders af te werpen? Veel verder dan veilig vanaf je computer roepen dat het allemaal zo erg is komt het niet, he?
het is inderdaad hilarisch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij vraagt steeds om keiharde bewijzen ivm 911 ... wel, die hebben we hoor !
Maar vermits jij daar toch niet in gelooft gaan we die niet geven.
Nee hoor, wanen zijn niet okéquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:30 schreef jogy het volgende:
Nee, de mensen die er niets van willen hebben een 'allesisok waan'
Maar je kan wel in de waan zijn dat alles ok is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Nee hoor, wanen zijn niet oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |