Geppie, gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Geniet er maar lekker van!
DolleMina, ik ben heel benieuwd wat ze zegt...!!

Goed dat je gebeld hebt!
Carmella... ik heb dat formulier waar jij het over had, ook moeten ondertekenen geloof ik... dus heel vreemd is dat niet

. Over het geslacht; juist het eerste wat die vrouw vroeg toen wij binnenkwamen was 'willen jullie het geslacht weten?'... dus bij ons werd het min of meer als standaard gedaan, al moet ik wel zeggen dat op de site nadrukkelijk stond dat het geen geslachtbepalingsecho was... maar we weten het dus lekker wel!
Fruppel, veel plezier bij je herkansing.. leuk!
Hier vandaag weer bij de vk geweest... inmiddels 31 weken. De kleine lag met het hoofd naar beneden, rug rechts. Klopt volgens mij prima, want er wordt aan de linkerkant wat afgetrapt

. Bloeddruk was 140/77. Ik kwam ook net hijgend van de fiets af... ppff... dat fietsen is ECHT mijn hobby niet meer!!!

Als ik moet stoppen bij een stoplicht en vervolgens weer mag rijden, zit mijn buik dus al tegen de stang van het stuur aan. Gelukkig hoef ik niet zo vaak meer te fietsen naar mijn werk; mijn

brengt me bij slecht weer, op dinsdag brengt hij me ook en word ik door iemand anders thuisgebracht en op woensdag wil mijn collegaatje speciaal voor mij met de auto gaan.... wel heel lief van iedereen!

En verder nog 5 weken werken (dat zijn 15 dagen) en dan verlof (ik werk door tot 4 weken voor de bevallingsdatum).
Over 2 weken moet ik weer terugkomen... dan krijg ik naast de controle, ook een echo om te kijken hoe groot de kleine nou precies is. Ben dus heel benieuwd!!
En ik zei het net ook nog tegen de vk; ik ben het nu echt zat dat mensen opmerkingen blijven maken over de grootte van mijn buik

'zijn het er echt geen twee??' of 'ligt er niet stiekem nog één ergens verstopt?"