quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef geppie het volgende:
CrazyMoon en familie gefeliciteerd met Kevin!!
Poepoog en ik zijn sinds gisteren 18.04 uur de trotse ouders van Mavie Cecilia Louise![]()
We mochten vanochtend om 10 uur naar huis en ze doet het hartstikke goed
Het procent gebeuren heb ik zelf gevraagd. Ik vroeg hoeveel het zou zijn om een idee te hebben en toen kwam ze met 50%. Ik was best verbaasd eik. Maar ze zei wel dat ik er gewoon van uit kan gaan dat het is wat ze zei.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:54 schreef Jelief het volgende:
Carmella mijn echoscopiste zei zelfsdat ze 100% zeker was. Nou kon ik zelf ook wel zien dat het een jongentje is. Ik kan mij voorstellen datze het nietgoedkon zien maar laat haar dat dan zeggen ipv 50/50 kans. En ik heb ook niks hoeven ondertekenen, nog nooit van gehoord ook.
Precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef marit1978 het volgende:
carmella..als ik het zo lees is die 50%-opmerking meer een "gevat grapje" n.a.v. jouw vraag hoe zeker het ishet is NIET zeker namelijk, en gezien 2 opties dus heel officieel maar zo'n 50% zeker.
Maar..als ze zegt dat je haar wel kunt geloven, zal ze toch wel een vermoeden hebben....
onzinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef cattie het volgende:
Ik heb een keer zo'n vreselijke documantaire gezien (shockdoc ofzo) over baby's die beide geslachten hadden, of uiterlijk een meisje leken en innerlijk een jongen waren enz. Dat komt natuurlijk heeeel weinig voor, maar het enige wat 100% zekerheid over het geslacht geeft is een dna controle via een vruchtwaterpunctie.
[maar het enige wat 100% zekerheid over het geslacht geeft is een dna controle via een vruchtwaterpunctie.]quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:27 schreef Mibos2 het volgende:
Dakota dat is dus echt geen onzin. Ik heb dezelfde docu gezien en heeft zelfs een naam ook.
Van buiten een scrotum bv en van binnen eierstokken en een baarmoeder of van buiten een vagina en van binnen niet gedaalde balletjes en een plasbuis.
Goed lezen is ook een vak natuurlijk want Cattie schrijft toch duidelijk UITERLIJK een meisje en INNERLIJK-INWENDIG een jongetjes.
Kun je nagaan, 99%, en daar zit ik dan met 50%quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:11 schreef marlieske het volgende:
Bij 2 meiden die ik ken wisten de gyn en de vk het ook heeeul zeker dat werden jochies hoor 99% zeker.
Bij de geboorte bleken het allebei prachtige meiden te wezen en droegen ze de eerste dag op de wereld lichtblauw![]()
soms is het dus minder duidelijk te zien, en is het maar goed dat ze je het niet voor de volle 100% beloven.
En was het toen ook twijfelachtig gedurende de zwangerschap of wel heel erg bevestigd? Wat was dan het piemeltje dat ze 2x dachten te zien vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Dakota het volgende:
bij mijn moeder zagen ze het ook 2 keer verkeerd.
Nou, de afgelopen nachten waren weer alles behalve leuk, erg pijnlijk vooral.. Heb nog geen tijd gevonden om even een afspraak te maken bij de HA voor de blauwe plekken, maandag even doen dus..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment nog medicatieloos. Hoop ook dat dat zo blijft (3 nov weer een afspraak bij de internist) een poosje.
[..]
Op dit moment kan ik het weer redden zonder, maar twee weken terug stond ik echt met mijn handen in het haar. Het is zo wisselend steeds, de hele hele hele hele slechte dagen wisselen zich vrij vlot af met de "deze zijn wel te doen-dagen". Maar even afwachten weer dus.
Dat vroeg ze hier ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Jose81 het volgende:
Over het geslacht; juist het eerste wat die vrouw vroeg toen wij binnenkwamen was 'willen jullie het geslacht weten?'... dus bij ons werd het min of meer als standaard gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |