Je hebt gelijk en alle anderen die t opviel ook, k las verkeerd sorryquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat een buikband niet zoveel zal betekenen voor mijn scheenbeen![]()
![]()
[..]
8< knipje>8
Ik hoorde gisteren op zwangerschapscursus dat diarree een "voorteken" kan zijn, dat je lichaam zich schoonmaakt voor de bevalling.. Nou gaat die vlieger voor mij niet op, want ik heb altijd diarreequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voel me niet ziek, als in griep ofzo. Maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn lichaam, al 4 dagen diarree zoals ik al schreef, geen honger (score vandaag: klein schaaltje yoghurt en een klein schaaltje appelmoes), wel maagzuur. (Rennies werken de ene keer wel, en de andere keer niet..) En ik ben erg moe, ik ben tussen 08:00 en 18:00 maar 3 uur wakker geweest.
What's going on?
Ik voel me een beetje een zeurmuts om hiermee naar de HA te gaan.. Maar ik ga toch maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik zou wel even naar de HA gaan met je been. Veel blauwe plekken kan o.a. ook wijzen op een vitaminetekort. Het is goed om dat even na te laten kijken.
Ik ben op dit moment nog medicatieloos. Hoop ook dat dat zo blijft (3 nov weer een afspraak bij de internist) een poosje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:03 schreef cattie het volgende:
Raissa, het is denk ik wel verstandig om met je blauwe benen naar een dokter te gaan. Het kan namelijk ook een bijwerking van (Crohn) medicatie zijn, je kunt van bepaalde medicijnen geelzucht krijgen, waar je weer spontaan blauwe plekken van krijgt.
Op dit moment kan ik het weer redden zonder, maar twee weken terug stond ik echt met mijn handen in het haar. Het is zo wisselend steeds, de hele hele hele hele slechte dagen wisselen zich vrij vlot af met de "deze zijn wel te doen-dagen". Maar even afwachten weer dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef marlieske het volgende:
Fijn om te lezen dat je redelijk goede dagen hebt, gebruik je nu (weer) medicijnen of kan je het nog redden zonder?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef geppie het volgende:
CrazyMoon en familie gefeliciteerd met Kevin!!
Poepoog en ik zijn sinds gisteren 18.04 uur de trotse ouders van Mavie Cecilia Louise![]()
We mochten vanochtend om 10 uur naar huis en ze doet het hartstikke goed
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef geppie het volgende:
CrazyMoon en familie gefeliciteerd met Kevin!!
Poepoog en ik zijn sinds gisteren 18.04 uur de trotse ouders van Mavie Cecilia Louise![]()
We mochten vanochtend om 10 uur naar huis en ze doet het hartstikke goed
ow Marlieske, dit herken ik zo... en ik kan niet eens vergelijken..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:08 schreef marlieske het volgende:
Hier denk ik af en toe dat ik niet zwanger ben, zoveel kwaaltjes als toen bij Isa zo weinig heb ik er nu en in een woord; Heerlijk!! Maar een beetje onzeker word ik er wel van, 't voelt zo anders, gewoon vreemd.
Geestelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Geppie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter![]()
wat fijn dat ze het zo goed doet. Gaat alles ook goed met jou?
Ik was pas om 19:00 thuis, ben helemaal gesloopt, erg veel last van m'n nier gehad vandaag en ik zit er ook echt finaal doorheen. Maandag uren in het ziekenhuis, vandaag uren op pad naar het echo-centrum en daarna de VK. Ik merk echt dat m'n lichaam dat gewoon niet trekt en niet verder komt dan de dagen op bed doorbrengen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:08 schreef marlieske het volgende:
Carmella kom eens vertellen over je 20 weken echo.... maak me een beetje zorgen om je
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:59 schreef Carmella het volgende:
[..]
Het consult bij de VK viel me echt zwaar tegen. De eerste keer dat ik bij de praktijk een VK tref die echt niet zo leuk en vriendelijk is als de andere meiden.
Ik gaf aan dat ik nog graag af en toe daar zou komen, voor wat extra steun, ook al gaat de rest in het ziekenhuis, maar ik werd toch min of meer afgepoeierd en dat had ik eik echt niet verwacht.
Beetje jammer ook want de meid die m'n echo gemaakt heeft werkt ook als VK bij die praktijk en die zei een uur ervoor dus dat het idd voor mij gewoon psychisch wat extra steun zou zijn. En dan spreekt een andere VK het dus tegen...![]()
Balen Carmella, kan je niet alsnog een afspraak maken bij een van die andere meiden??
Jammer dat ze niet echt duidelijk was over het geslacht van jullie baby.....pfffffffff 50%dat had iedereen je kunnen vertellen!Wel even een snelle felicitatie voor Geppie!!!
![]()
Van harte gefeliciteerd!
(Spreek je Mavie uit als Mevie of toch gewoon zoals het er staat?)
Je spreekt het idd uit als Mevie![]()
Dit had ik ook. Zo rond een week of 9.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow Marlieske, dit herken ik zo... en ik kan niet eens vergelijken..
ik besef dat ik in mijn handen mag knijpen dat ik totaal geen last heb van kwaaltjes.... maar de laatste dagen ben ik zo super onzeker...
zelfs mijn borsten zijn niet zo gevoelig meer als in het begin.
ik kan niet wachten tot de 12 weken echo, ik wil mijn kindje zien en het hartje horen kloppen!!! (maar dat duurt nog ruim 2,5 week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |