Je hebt gelijk en alle anderen die t opviel ook, k las verkeerd sorryquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat een buikband niet zoveel zal betekenen voor mijn scheenbeen![]()
![]()
[..]
8< knipje>8
Ik hoorde gisteren op zwangerschapscursus dat diarree een "voorteken" kan zijn, dat je lichaam zich schoonmaakt voor de bevalling.. Nou gaat die vlieger voor mij niet op, want ik heb altijd diarreequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voel me niet ziek, als in griep ofzo. Maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn lichaam, al 4 dagen diarree zoals ik al schreef, geen honger (score vandaag: klein schaaltje yoghurt en een klein schaaltje appelmoes), wel maagzuur. (Rennies werken de ene keer wel, en de andere keer niet..) En ik ben erg moe, ik ben tussen 08:00 en 18:00 maar 3 uur wakker geweest.
What's going on?
Ik voel me een beetje een zeurmuts om hiermee naar de HA te gaan.. Maar ik ga toch maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik zou wel even naar de HA gaan met je been. Veel blauwe plekken kan o.a. ook wijzen op een vitaminetekort. Het is goed om dat even na te laten kijken.
Ik ben op dit moment nog medicatieloos. Hoop ook dat dat zo blijft (3 nov weer een afspraak bij de internist) een poosje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:03 schreef cattie het volgende:
Raissa, het is denk ik wel verstandig om met je blauwe benen naar een dokter te gaan. Het kan namelijk ook een bijwerking van (Crohn) medicatie zijn, je kunt van bepaalde medicijnen geelzucht krijgen, waar je weer spontaan blauwe plekken van krijgt.
Op dit moment kan ik het weer redden zonder, maar twee weken terug stond ik echt met mijn handen in het haar. Het is zo wisselend steeds, de hele hele hele hele slechte dagen wisselen zich vrij vlot af met de "deze zijn wel te doen-dagen". Maar even afwachten weer dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef marlieske het volgende:
Fijn om te lezen dat je redelijk goede dagen hebt, gebruik je nu (weer) medicijnen of kan je het nog redden zonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |