abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62588649
Raissa, ik zou wel even naar de HA gaan met je been. Veel blauwe plekken kan o.a. ook wijzen op een vitaminetekort. Het is goed om dat even na te laten kijken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62588753
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:02 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik denk dat een buikband niet zoveel zal betekenen voor mijn scheenbeen
[..]
8< knipje>8
Je hebt gelijk en alle anderen die t opviel ook, k las verkeerd sorry
mja voor hen die er dan wel last van hebben dan maar.. scroll up

Raissa heb je toevallig n bedrand met de zelfde hoogte als je blauwe plekken ? dit gebeurde mij tijdens mn zwangerschap (en nu dus ook weer) dat ik snachts half slaperig of dagdromend elke keer er tegen stootte tip als t wel zo is, fleecedeken plakken op je bedrand
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_62588965
Ik voel me niet ziek, als in griep ofzo. Maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn lichaam, al 4 dagen diarree zoals ik al schreef, geen honger (score vandaag: klein schaaltje yoghurt en een klein schaaltje appelmoes), wel maagzuur. (Rennies werken de ene keer wel, en de andere keer niet..) En ik ben erg moe, ik ben tussen 08:00 en 18:00 maar 3 uur wakker geweest.

What's going on?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 oktober 2008 @ 18:24:02 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62589129
CM gefeliciteerd met jullie nieuwe prins
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62589146
Reinhilde: Geen honger en wel maagzuur klinkt alsof je maag in de verdrukking zit door je beebje en baarmoeder. En als resultaat van weinig energie-intake zou je moe en lamlendig kunnen voelen. Diarree weet ik niet, zorg ervoor dat je genoeg drinkt, maar ik ga er vanuit dat je dat al doet.
Wat ik ooit als tip mee kreeg van iemand, bij diarree, echte cola drinken. Geen light. De suiker in de cola (en andere stofjes) zorgen ervoor dat de diarree over gaat. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar in jouw geval loont het misschien wat echte cola te drinken. Misschien helpt het tegen de diarree, je krijgt wat extra calorieën binnen en het schijnt ook te helpen tegen maagzuur.

Succes in ieder geval, en als je over een paar dagen nog steeds last heb van diarre, ff langs de huisarts!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62589294
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voel me niet ziek, als in griep ofzo. Maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn lichaam, al 4 dagen diarree zoals ik al schreef, geen honger (score vandaag: klein schaaltje yoghurt en een klein schaaltje appelmoes), wel maagzuur. (Rennies werken de ene keer wel, en de andere keer niet..) En ik ben erg moe, ik ben tussen 08:00 en 18:00 maar 3 uur wakker geweest.

What's going on?
Ik hoorde gisteren op zwangerschapscursus dat diarree een "voorteken" kan zijn, dat je lichaam zich schoonmaakt voor de bevalling.. Nou gaat die vlieger voor mij niet op, want ik heb altijd diarree Weet niet of dit bij jou het geval is hoor
pi_62589327
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik zou wel even naar de HA gaan met je been. Veel blauwe plekken kan o.a. ook wijzen op een vitaminetekort. Het is goed om dat even na te laten kijken.
Ik voel me een beetje een zeurmuts om hiermee naar de HA te gaan.. Maar ik ga toch maar Bedankt voor de tips allemaal!
pi_62589350
Dank voor de tips Huup! Ga de cola morgen eens proberen. Ik drink altijd light, en al een maand of 5 cola light decaf, want de baby reageert heftig op caffeine. Maar ik kan het best proberen morgen!
pi_62589419
Raissa, ik heb niet altijd diarree gelukkig. Maar, volgens mij is het zo dat je dan 1x heftig diarree hebt aan het bgein, zodat je leeg bent idd. Maar ik heb al 4 dagen last ervan, en zoveel eet ik niet de laatste tijd..

(Het zou wel fijn zijn als het een teken was van het begin!)
pi_62590597
k heb 2 zw. broeken van me mams gekregen
Moet bij mijn eigen broeken de knoop al open zetten en een riem aan op standje weet ik veel.. het zit gewoon niet lekker meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62590976
Goed dat je gaat Raissa

Reinhilde, heb je geen buikgriepje? Maagzuur herken ik wel, ik heb er zelf erg last van. Ik gebruik gaviscon (drankje) dat werkt redelijk! Verder probeer ik frisdrank met prik en zure dingen te vermijden.

Vicky, wat een lieve mams!

Mijn mams kwam vandaag met een grote tas gevuld met lekkere zeep voor de baby (natusan), olie, lotion enz enz voor de baby. Speentjes, rompertjes, een leuk pakje voor de baby, en voor mij een fles bodylotion en 2 tijdschriften. Ik werd er helemaal blij van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62591219
@ Reinhilde, ik heb het nog even nagezocht van die cola en dit is wat ik tegenkwam op wikipedia:

"Bij diarree wordt in ontwikkelingslanden soms cola gegeven zonder koolzuur. De cola bevat alle noodzakelijke elektrolyten en suikers om de patiënt te behandelen. Normaal gesproken wordt hiervoor een oplossing ORS gegeven, maar in arme landen is dit minder beschikbaar dan cola. ORS heeft bijna dezelfde samenstelling als cola zonder koolzuur."

Van light ga je dus juist aan de race schijnbaar dankzij de aspartaam die erin zit. Hoe het met decaf zit weet ik niet. Maar als dit wat hierboven staat klopt dan zou ik een glaasje inschenken en even laten staan zodat de prik eraf gaat. Of een heel klein beetje suiker of water erin, dat doet hem ook de das om.

@ Fuente en Vicky, wat een cadeautjes-regen! leuk!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62591421
Fuente & Vicky, lekker verwend allebei, top zeg!

Fuente,bij mij helpt het juist om wat spa rood te drinken met maagzuur.
Een buikgriepje, geen idee, zou kunnen? Als ik morgen nog last heb ga ik even de huisarts bellen.
Jakkes cola zonder prik... maar kan het proberen natuurlijk...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:19:20 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_62592656
Cola helpt bij mij tegen maagzuur!

Reinhilde, beterschap. Klinkt als buikgriep.
pi_62593063
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:03 schreef cattie het volgende:
Raissa, het is denk ik wel verstandig om met je blauwe benen naar een dokter te gaan. Het kan namelijk ook een bijwerking van (Crohn) medicatie zijn, je kunt van bepaalde medicijnen geelzucht krijgen, waar je weer spontaan blauwe plekken van krijgt.
Ik ben op dit moment nog medicatieloos. Hoop ook dat dat zo blijft (3 nov weer een afspraak bij de internist) een poosje.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef marlieske het volgende:
Fijn om te lezen dat je redelijk goede dagen hebt, gebruik je nu (weer) medicijnen of kan je het nog redden zonder?
Op dit moment kan ik het weer redden zonder, maar twee weken terug stond ik echt met mijn handen in het haar. Het is zo wisselend steeds, de hele hele hele hele slechte dagen wisselen zich vrij vlot af met de "deze zijn wel te doen-dagen". Maar even afwachten weer dus.
pi_62593393
Dank je cattie.
Raissa, sterkte.
pi_62593494
CrazyMoon en familie gefeliciteerd met Kevin!!

Poepoog en ik zijn sinds gisteren 18.04 uur de trotse ouders van Mavie Cecilia Louise
We mochten vanochtend om 10 uur naar huis en ze doet het hartstikke goed
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_62593627
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Wat een mooie naam!
Sara
Merel
Ukje
pi_62593661
gefeliciteerd !!!!
pi_62593714
Gefeliciteerd Geppie!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:54:17 #71
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62593883
Geppie, gefeliciteerd
Reinhilde, wat ik je nog even wou zeggen: je zag er zo lief uit. En je man ook, hij aaide zo af en toe zo lief over je buik! Leuk om jullie ontmoet te hebben. Ik zou alleen door dat stralen van jou al gaan rammelen als ik er nog een zou willen
Lekker douchen!
pi_62594053
Geppie gefeliciteerd!

Reinhilde beterschap!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:11:16 #73
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62594462
Hmm heel veel gelezen, maar nu alweer deels vergeten.....

Reinhilde, het klinkt inderdaad als een buikgriep, Peaceman heeft er de laatste dagen ook wat last van, schijnbaar heerst het. Ik heb een fles Regla PH naast mn bed staan voor het geval ik last van brandend maagzuur krijg en dat helpt meteen en heel goed vind ik. Als ik overdag last heb, drink ik ook lauwe cola zonder prik. Wat betreft de cola tegen de diarree: dat drink ik altijd als we op vakantie zijn, heb dan ook bijna nooit last van diarree, dat hielp bij mij dus wel goed.

Vicky en Fuente: wat hebben jullie leuke dingen gekregen Lief hoor.

Raissa, wat fijn dat het redelijk goed gaat. Wat betreft je scheenbeen: geen idee, maar ik zou zeker de tips gaan volgen die eerder gegeven zijn.

Geppie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter wat fijn dat ze het zo goed doet. Gaat alles ook goed met jou?

Iemand nog iets van Carmella gehoord? Ze had vanmiddag toch haar 20-weken echo?

Zow volgens mij was het dat....
Make love, not war ☮
pi_62594613
Geppie, van harte!
Fake it till you make it...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:16:16 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62594665
Oh ja, dat is waar ook Diaan, van Carmella, ik was het al weer helemaal vergeten!
Joehoe, kom eens vertellen hoe het was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')