Ik sluit me hier helemaal bij aan.... en ik hoop voor je dat je ook binnenkort met babydingen enz. bezig kan zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef Jose81 het volgende:
Owww Carmella... ik vind het zo super klote voor je, wat je allemaal doormaakt... zo zou je zwangerschap gewoon niet moeten lopen...![]()
Bij mij is dat soort afscheiding een aantal dagen na de eisprong en teken dat de eisprong geweest is. Ik herken het niet als zwangerschapsteken, als dat de reden is waarom je het in dit topic vraagtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Uhmzz..beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel afscheiding, wit van kleur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Het is nu 6 dagen na mijn eisprong. Iemand die dit herkent?
Ik had dat voor een paar dagen terug ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Uhmzz..beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel afscheiding, wit van kleur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Het is nu 6 dagen na mijn eisprong. Iemand die dit herkent?
Ja soort van, want ik heb het dus niet eerder na mijn eisprong gehad (al heb ik denk ik nog niet heel vaak een eisprong gehad, maar vorige maand iig wel en toen had ik het ook niet) en die is ook al vorige week woensdag al geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef owlet het volgende:
[..]
Bij mij is dat soort afscheiding een aantal dagen na de eisprong en teken dat de eisprong geweest is. Ik herken het niet als zwangerschapsteken, als dat de reden is waarom je het in dit topic vraagt![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef happyme28 het volgende:
De reactie van MG stemt me dan wel weer positiefhaha
Als ik dát had geweten had ik preventief nóg meer gejanktquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:25 schreef cattie het volgende:
Fuente, zaterdag was ik op een feestje waar iemand zei dat de tranen die de moeder tijdens de zwangerschap had gehuild, niet meer door de baby gehuild zouden worden.
Krijgen we nog een geboortekaartje te zien in het geboortekaartjes topic?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef geppie het volgende:
CrazyMoon en familie gefeliciteerd met Kevin!!
Poepoog en ik zijn sinds gisteren 18.04 uur de trotse ouders van Mavie Cecilia Louise![]()
We mochten vanochtend om 10 uur naar huis en ze doet het hartstikke goed
volgens mij wel ja! Ik kan het indicatieprotocol even nergens vinden maar volgens mij krijg ik 48 uur. Dat is denk ik ook wel genoeg bij ons.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef Fuente het volgende:
Er zit wel 10 uur extra in ivm de postnatale depressie na Sara's geboorte. Dus zonder die 10 uur was het 49 uur geweest, nog steeds ruim volgens mij!
ik heb toevallig net de telefonische intake gehad, en ik zou recht hebben op 49 uur, minus de dagen in het ziekenhuis. maar ik heb gekozen voor 5 uur eerste dag, en daarna 3 uur per dag maar dat kan nog aangepast worden naar gelang de behoefte aan kraamzorgquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef owlet het volgende:
[..]
volgens mij wel ja! Ik kan het indicatieprotocol even nergens vinden maar volgens mij krijg ik 48 uur. Dat is denk ik ook wel genoeg bij ons.
We hebben nog geen geboortekaartjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Krijgen we nog een geboortekaartje te zien in het geboortekaartjes topic?
Ze dacht dat het het laatste beetje van de indaling is. Urine testen is puur voor 'voor de zekerheid'.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar die krampen verklaarde ze dus ook door een evt blaasontsteking?
Hopelijk gaat het snel beter met je!
Spannend hoor, 19 november is een hele mooie datumquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef Marie79 het volgende:
Nee, ik weet nog geen datum, maar ga d'r vanuit dat het over 3 á 4 weken zal zijn...
It's my birthdayquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:21 schreef Marie79 het volgende:
Ik laat het allemaal maar over me heen komen, heb toch geen andere keuze...
Mijn moeder zei vanmorgen dat ze 20 november wel een mooie datum vond, zie:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Rechten_van_het_Kind
Hoezo de 19e Diaan?
Jeetje, wat ga je toch snel. Ik blijf je volgen hoor. Hopenlijk kunnen we nog net een stukje van je zwangerschap samen in dit topic posten! Je ziet er heerlijk gelukkig uit zag ik in het buikentopicquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Fruppel het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nog maar 9 weken hoef te werken! Dat zijn ongeveer 35 dagen nog.
Als ik het op die manier bekijk gaat het wel heel erg snel allemaal maar ik kijk er wel heel erg naar uit.
Vind fulltime werken best zwaar, heb soms het hele weekend nodig om weer uit te rusten.
Maar ondanks de moeheid mag ik niet klagen, voel me heel erg goed en gelukkig!
Vanmorgen in bed zagen we voor het eerst de baby echt bewegen, dat hadden we nog niet eerder gezien en we vonden het wel heel erg bijzonder!
Afgelopen zaterdag was de pretecho weer mislukt omdat mevrouw weer heerlijk het haar armen voor het gezichtje lag.
Morgen mogen we voor de 3de keer terugkomen, ik hoop dat ze nu meer meewerkt haha.
Ja he! We blijven ons er over verbazen! De tijd vliegt echt, het gaat gewoon zo snel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ga je toch snel. Ik blijf je volgen hoor. Hopenlijk kunnen we nog net een stukje van je zwangerschap samen in dit topic posten! Je ziet er heerlijk gelukkig uit zag ik in het buikentopic
Spannend he? En ja, we zien het inderdaad aan je neus; die ziet er gelukkig uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:23 schreef mikoxx het volgende:
Hallo dames! Wat een onwerkelijk gevoel is dit zeg! Maar: oooo zo blij!Ik heb het idee dat het aan mijn neus te zien is..
![]()
Hoe voelden jullie je in het begin? Ik heb af en toe wat krampjes in mijn buik. Hadden jullie dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |