abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62681998
Wij hadden Amber de eerste 3 weken op onze kamer liggen maar nadat ze in het zh. gelegen had is ze verhuisd naar haar eigen kamer. Ik werd wakker van elk zuchtje/kreuntje/piepje.

Ik moest van de week nuchter bloedprikken omdat mijn suikerwaarde de week ervoor 6.5 was en dat vonden ze te hoog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:12:00 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62682032
marie wat fijn dat je weer thuis bent en dat het nu redelijk goed met je gaat, maar wel heftig hoor dat je volledige bedrust moet houden. Nog een paar weken volhouden meid en dan is jullie kleintje er.

MaffeMuts wat zal het een rust geven nu je een beslissing hebt genogen en een hele fijne vakantie!!

Raissa, lekker weekendje weg. Wij zijn nog aan het twijfelen of we het moeten doen.... op zich wel lekker maar als ik zo'n last heb van mn bekken, hebben we er niet zo veel aan.

Wij hebben geen wiegje op de kamer, gewoon een ledikantje op de babykamer en daar gaat hij ook meteen in. Ik probeer hem ook zoveel mogelijk daar te laten slapen ook overdag, is toch het rustigst enz. Dan heb ik met Twan ook gedaan en dat ging erg goed . Borstvoeding ga ik niet geven, dus ik of Peaceman moeten er zoiezo uit om flesje te maken....
Make love, not war ☮
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:12:32 #203
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62682038
Ik kwam er vanmorgen onder de douche dat ik helemaal een Mavie en een (dit zijn virtuele blauwe pompoenen) Kevin ben vergeten te verwelkomen op deze wereld!

Vanmorgen heerlijk een uurtje langer geslapen en tóch om 8 uur wakker, want de verpleegkundige kán om 9 uur op de stoep staan, óf net zoals afgelopen dagen om 11 uur/half 12... We zijn met 3 vrouwen in de thuismonitoring (is het maximum ook) en ze rijden half Noord-Holland door...
Maar vind het niet erg hoor om vroeg kant en klaar te zijn, lig nu weer lekker in mijn bedje beneden...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 oktober 2008 @ 10:15:41 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62682688
en ik kom er nu achter dat ik vergeten ben om jou sterkte te wensen marie, wel fijn dat je weer thuis bent! laat je maar lekker vertroetelen nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:19:49 #205
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62682733
juttertje Ik heb bij Emma suiker gehad, vanaf anderhalve maand voor de uitgerekende datum. Ik moest aan een dieet. Dat dieet was erg goed te doen. Ben toen wel overgedragen aande gyn en in het ziekenuis bevallen, dat vooruitzicht vond ik eerst heel naar maar wende al snel en ik ga deze keer weer in het ziekenhuis bevallen omdat het zo prettig was daar. suikerbaby's zijn gemiddeld wat forser dan gewone baby's. Emma was 4220 op zich niet reusachtig maar wel dik. Na een paar maanden was ze dat extra vet kwijt en werd ze een dun popje en dat is ze nog steeds.

* Jelief gaat opzoek naar een snugglenest.
Emma heeft de eerste dagen op het aankleedkussen gelegen, niet ideaal maar ze kon iig wel bij ons liggen.

Oja ik hoest mijn longen uit mijn lijf, heb keelpijn, een hoofd vol snot en zou wel gezien willen worden door een dokter maar ik weet niet of het urgent genoeg is voorde hap. Iemand een idee?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 oktober 2008 @ 10:27:41 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62682844
ik zou wel gaan jelief, toen ik me rot hoestte kreeg ik een kortdurende kuur, juist omdat ik zwanger ben, je hebt de energie meer nodig voor je baby dan om steeds te hoesten. als ik niet zwanger was, had ik gewoon moeten uitzieken van de ha.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62682895
je kan altijd de HAP bellen om te kijken of ze verstandig vinden om te komen, Jelief (hier moet je ook eerst bellen, je mag niet zo maar langs komen).
Ik geloof dat ik zelf zou wachten tot de gewone huisarts morgen open is als het alleen snot en hoesten is en geen pijn in de holtes of op de borst, maar je kent je eigen lichaam het beste en als je het niet vertrouwt dan zou ik er zeker naar laten kijken.

Sterkte!
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:36:24 #208
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62682992
Voordeel van mijn eigen arts iswel dat ikniet meteen volgestopt wordt met chemische zooi
Ik vraag wel of Mikeof mijn mams maandag met mij mee kan. Als het vanavond uit de hand loopt kan ik altijd nog naar de hap bellen.
pi_62683742
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef Jelief het volgende:
juttertje Ik heb bij Emma suiker gehad, vanaf anderhalve maand voor de uitgerekende datum. Ik moest aan een dieet. Dat dieet was erg goed te doen. Ben toen wel overgedragen aande gyn en in het ziekenuis bevallen, dat vooruitzicht vond ik eerst heel naar maar wende al snel en ik ga deze keer weer in het ziekenhuis bevallen omdat het zo prettig was daar. suikerbaby's zijn gemiddeld wat forser dan gewone baby's. Emma was 4220 op zich niet reusachtig maar wel dik. Na een paar maanden was ze dat extra vet kwijt en werd ze een dun popje en dat is ze nog steeds.

Oja ik hoest mijn longen uit mijn lijf, heb keelpijn, een hoofd vol snot en zou wel gezien willen worden door een dokter maar ik weet niet of het urgent genoeg is voorde hap. Iemand een idee?
Allereerst beterschap!

Dus ondanks het dieet was het toch nog een forse baby.. Dat is wel goed om te weten (niet te kleine kleertjes meer kopen )
Met het ziekenhuis heb ik geen probleem, dat wilde ik toch al, ik hoop alleen niet dat de kleine er tot nu toe schade aan heeft ondervonden. Of dat dat nog gebeurt. Maar wat ik er zo over lees valt dat wel mee als je je aan je dieet houdt.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:25:06 #210
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62683839
De reden voor de test was dat de vlos debaby nogal fors vond voor 32 weken, een groeiecho wees uit dat ze zo'n 3 weken voor liep. Die extra grootte is net zo zorgwekkend als een te klein kindje,vraag mij niet om de details maar zo is het. Zo'n suikerbaby kan moeite hebben met de eigen bloedsuikerspiegel en gaan fladderen, daarom nemen ze na de geboorte om de zoveeluur bloed af. Emma had nergens last van en deed het meteen prima.

Ik zou je idd streng aan het dieet houden dat zorgt dat je niet zoveel schommelingen in je bloedsuikerspiegel hebt en daar gaat het om zeg maar.
pi_62684042
O, vandaar ze was toen al een beetje groot.
Ik hoor van de week wel hoe het met die van mij er aan toe is, de vk had nog niets aparts gezien in ieder geval, ik deed de test voor de zekerheid omdat bij de allereerste algemene bloedtest het suiker te hoog was. Maar daarna een eerste GTT gedaan, en die was goed (genoeg). Deze was dus alleen voor de zekerheid.

Bedankt voor de info in ieder geval!
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:05:22 #212
114177 Diaan73
pi_62684582
Jelief, ik zou zelf ook nog niet bellen hoor, buiten het feit dat ze je hier bij de HAP daarvoor niet laten komen. Als je belt, word je eerst helemaal doorgezaagd of het wel ernstig genoeg is om te komen.... Eigen huisarts vind ik zelf ook altijd fijner en als je morgen al terecht kunt, is dat ook prima. Tenzij de situatie natuurlijk verslechterd!!

Hmm ben vandaag de hele dag alleen, Peaceman is naar een popquiz in Amstelveen. Wel vreemd, ben het eigenlijk helemaal niet gewend om zondags helemaal alleen te zijn.
Make love, not war ☮
pi_62685138
Btje laat maar nog gefeliciteerd Mavie en Kevin!
Wij zijn weer terug uit New York, en ik merk gewoon haast niet dat ik zwanger ben. Wordt er ook heel onzeker van, had toch altijd het idee dat je misselijk moet zijn en moet kotsen enzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:44:51 #214
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_62685381
Ik heb ook nergens last van gehad wat betreft misselijkheid, tessie. Ik had alleen geen honger en was heel moe.
pi_62685884
Ik ook niet

geen enkele keer gekotst

nu wel maagzuur
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 oktober 2008 @ 13:08:41 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62685907
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef Jelief het volgende:
juttertje
* Jelief gaat opzoek naar een snugglenest.
Emma heeft de eerste dagen op het aankleedkussen gelegen, niet ideaal maar ze kon iig wel bij ons liggen.
ik heb er ook eens op gezocht:
quote:
Baby Delight SnuggleNest: Een Amerikaans product dat bestaat uit matrasje met aaneengesloten opstaande, zachte zijkanten en bovenkant, waarin een baby volgens de fabrikant tussen twee rolletjes geklemd te slapen zou kunnen worden gelegd tussen de hoofdkussens van de ouders in hun bed. Volgens de fabrikant te gebruiken totdat de baby begint te draaien en te verplaatsen.

Beoordeling: Al na twee maanden ontstaat, op het niet te voorziene moment dat de baby beweeglijk wordt, onnodig risico. Zijkanten en hoofdeinde zijn te vergelijken met 'dikke hoofdbeschermers'.

Advies: Laat de baby liever veilig slapen in eigen wieg of bedje.
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=25

ik weet niet of ik voor zo'n korte periode zo'n (duur?) product zou aanschaffen...

zondag 26 oktober 2008 @ 13:08:43 #217
114177 Diaan73
pi_62685908
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb ook nergens last van gehad wat betreft misselijkheid, tessie. Ik had alleen geen honger en was heel moe.
Hier ook! Dan heb ik het over het begin....
Make love, not war ☮
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:13:11 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62686011
Tessie, natuurlijk jij ook heel erg welkom hier!
pi_62686036
Kim sliep in het begin ook nog weleens bij ons in bed, tussen de kussens, op een aankleedkussen. Ging altijd goed.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:12:28 #220
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62693320
Marie; rustig aan doen, dus! Lijkt me wel lastig hoor, dat je eigenlijk helemaal niks mag... sterkte met de laatste loodjes!

Carmella, haha... nee, gelukkig zit ik niet op het zadel al klem tegen het stuur! Maar het opstappen is niet echt een succes, zeg maar.

Over het 'wanneer naar de vk', dit schemaatje staat op de site van mijn vk;
- tot 24 weken om de 4 weken
- tot 30 weken om de 3 weken
- tot 36 weken om de 2 weken
- daarna iedere week

Ik ben afgelopen donderdag geweest en moet inderdaad over 2 weken weer...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:57:37 #221
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62694608
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

ik weet niet of ik voor zo'n korte periode zo'n (duur?) product zou aanschaffen...
die link was ik ook tegengekomen. Ik zou hem iig niet nieuw kopen, misschien maak ik zelf nog wel wat als ik niets tegen een redelijke prijs tegenkom.

Het hoesten gaat onverminderd door, handig met een zwakke blaas Ik heb inmiddels ook lichte koorts, mijn moedermoet morgenochtend ook naar de dokter dus ik ga haar even vragen of ik mee mag
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:59:00 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_62694640
Jose, volgens mij is dat ook het standaard schema. Ik loop niet gelijk met dat schema vanwege praktische planning, ik ben tot nu toe om de 4 a 5 weken geweest. A.s. donderdag mag ik weer, met echo. Daar heb ik wel zin in, om de baby weer te kunnen zien, even controleren of deze echoscopist hetzelfde geslacht ziet als de vorige en ik hoop natuurlijk dat de baby nu mooi gegroeid is en niet meer (te) klein is.

Het was vandaag hier de hele dag nogal regenachtig weer. Stiekem kwam dat wel goed uit, we zijn nu echt met de laatste fase van de babykamer bezig. Alles staat klaar om de komende week/weken geverfd te worden en dan kan ik inrichten (we hebben alles al wel in huis).
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:59:30 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_62694657
Wat vervelend Jelief, hopelijk voel je je snel beter!
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:35:48 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62695754
Oeh.. ik mag me hier voorzichtig komen melden, vanmorgen twee streepjes geplast ! Ik ben zooooo blij, die lach gaat niet meer van mijn gezicht geloof ik
pi_62695799
Dan een voorzichtige felicitatie !!
pi_62696149
gefeliciteerd mikoxx!!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 18:47:57 #227
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62696169
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

Daarom is Marktplaats ook zo handig! En de onze heeft beslist niet van die rolletjes of hoofdbeschermer toestanden, Maja kan gewoon lekker woelen in d'r snuggle.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 18:49:08 #228
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62696208
mikoxx, voor de streepjes!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62696256
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. ik mag me hier voorzichtig komen melden, vanmorgen twee streepjes geplast ! Ik ben zooooo blij, die lach gaat niet meer van mijn gezicht geloof ik
Twee streepjes!! Gefeliciteerd!
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:26:36 #230
114177 Diaan73
pi_62697411
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef mikoxx het volgende:
Van harte gefeliciteerd en welkom hier!!
Make love, not war ☮
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:27:25 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_62697442
Gefeliciteerd Mikoxx!
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:36:13 #232
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62699619
oeh mikoxx wat gaaf!!!!! ben superblij voor je!!!
gefeliciteerd meid!!!!
No more games, no more drama...
pi_62700122
Gefeliciteerd Mikoxx!\\

Jelief beterschap.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 oktober 2008 @ 20:57:06 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62700348
gefeliciteerd Mikoxx!!

pi_62700779
Marie; fijn weer wat van je te horen en goed dat je weer thuis bent! Rust goed uit en veel sterkte met de verplichte bedrust!

mikoxx; welkom en van harte gefeliciteerd!!!!!!

Cattie; fijn dat je al in de laatste fase zit betreft jullie kamertje, heerlijk bezig zijn! Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien

Jelief; heel veel beterschap!

Raissa; Wat heerlijk dat je een weekje weg hebt geboekt! Even welverdiend genieten
En de lijst gaat snel hier, maar ja November staat ook al bijna voor de deur.

DJMO; van harte met je toekomstige man

tessie; wekom terug en heerlijk toch dat je geen last hebt van die extreme kwaaltjes
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Estrys het volgende:

Hier heeft de kleine liggen schoppen vanaf een uur of 5, volgende keer schop ik gewoon terug
!
pi_62700860
Carmella, hoe gaat het nu met je?
pi_62701564
mikoxx, gefeliciteerd!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:43:24 #238
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62702209
Mikoxx wat geweldig welkom hier en ik wens je een heerlijke onbezorgde zwangerschap toe
Mama van Isa en Ties
pi_62702234
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Carmella, hoe gaat het nu met je?
Wat lief dat je het vraagt Ingrid
Slecht eigenlijk, m'n nier begint weer op te spelen sinds een paar dagen. Zolang ik het nog thuis uit kan houden is het even afwachten en mag ik thuis blijven. Wordt het te erg dan word ik opgenomen en zal ik geopereerd worden en een stoma krijgen. Ik zie er heel erg tegenop, maar ja... wat doe je er aan. Helemaal niks. Ik probeer het maar te nemen zoals het is nu, meer kan ik niet doen. Ik denk ook dat het onvermijdelijk is dus ik ben er op ingesteld dat het wel tussen nu en een paar weken zal (moeten) gebeuren. M'n tas staat al klaar (en in m'n hoofd is hij alweer helemaal ingepakt ). Verder probeer ik veel afleiding te hebben om de tijd op bed een beetje door te komen. Ik ben wel druk bezig met een hoop papierwerk, zoals thuiszorg regelen, een deel vergoeding van alle taxikosten van de laatste maanden, etc. Dus het houdt me wel zoet op het moment Ik hoop dat ik over een tijdje ook "gewoon" met de baby bezig kan zijn, winkelen.. (Al is het maar een dagje en met een rolstoel...) dingetjes kopen en uitzoeken, dat soort dingen. De standaard zwangerschapsbezigheden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Carmella op 26-10-2008 21:57:34 ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:53:53 #240
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62702639
OOh ik hoop het zo voor je Carmella want dit is echt niet leuk (understatement van het jaar denk ik)

Hier nog steeds onzeker (met vlagen) kan niet wachten tot ik volgende week weer naar de vk kan en hopelijk het hartje te horen krijg met de doptone, de dag erna de combi-test hoop dat dan alles in orde is.
Dan kan ik daar weer wat weken op teren, had geen idee dat ik bij een tweede zoveel onzekerder zou zijn, kan me niet herinneren dat ik dat bij Isa zo was.
Geloof trouwens wel dat alles in orde is hoor het is gewoon een gevoel dat ik niet kan helpen.

Vandaag Isa's nieuwe bedje in Maastricht op wezen halen, ben er zo blij mee tis net een prinsessenbed maar 't was wel een lange rit.
Mama van Isa en Ties
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:07:07 #241
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62705366
Owww Carmella... ik vind het zo super klote voor je, wat je allemaal doormaakt... zo zou je zwangerschap gewoon niet moeten lopen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 27 oktober 2008 @ 07:57:47 #242
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_62709163
Mja, ik zit te klagen over een baby'tje dat wat minder beweegt, maar als ik dan lees wat voor een ellende jij moet doorstaan, Carmella, voel ik me maar een beetje een domme doos... Ik wou dat het mogelijk was te ruilen, gewoon voor een dagje of twee ofzo, zodat je op zijn minst een beetje rust kreeg...
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:19:52 #243
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62709346
Mikoxx welkom hier

Carmella, ik heb al niet te klagen (ja bedrust is wel vervelend maar heb helemaal geen pijn of niets) maar als ik jouw verhaal lees... ik vind het zo erg voor je, ik heb je al zovaak sterkte gewenst maar doe het toch nog maar een keer. Ik kan er gewoon geen andere woorden voor vinden
pi_62709524
Carmella, dat hoop ik ook, dat je binnenkort gewoon eens lekker bezig kan zijn met zwanger zijn, een baby krijgen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:45:48 #245
114177 Diaan73
pi_62709611
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef Jose81 het volgende:
Owww Carmella... ik vind het zo super klote voor je, wat je allemaal doormaakt... zo zou je zwangerschap gewoon niet moeten lopen...
Ik sluit me hier helemaal bij aan.... en ik hoop voor je dat je ook binnenkort met babydingen enz. bezig kan zijn.
Make love, not war ☮
pi_62712703
Carmella uiteraard hoop ik ook dat je binnenkort met babydingen bezig kan zijn.
En ook weer veel sterkte
pi_62712803
Ik ben het even helemaal zat. 35 weken zwanger, kan inmiddels bijna niet meer lopen en heb het gevoel dat er nog zoveel moet gebeuren. Dat is helemaal niet zo, maar doordat ik het niet zelf kan doen gaat het me veels te langzaam. Ik ben er gewoon even helemaal zat van. Het helpt ook niet echt mee dat manlief de laatste weekenden costant weg was en we dus geen stap vooruit komen voor mijn gevoel.
ARGH!

Zo, dat lucht op.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62713265
Fuente Kan het me goed voorstellen.
Ik heb de laatste dagen ineens een rare spierpijn in mijn rechterkuit. Mijn rug speelt ineens veel meer op en veel harde gespannen buiken.
Djeez is na 1,5 maand in de ziektewet te hebben gezeten, weer aan het werk. Hij kon af en toe helpen. En iig bij Kim blijven. Nu kan dat niet meer. Hopelijk blijft alles dan ook goeg gaan hier. Ach, dat zal ook wel.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:27:31 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62713309
Uhmzz..beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel afscheiding, wit van kleur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Het is nu 6 dagen na mijn eisprong. Iemand die dit herkent?
pi_62713672
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Uhmzz..beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel afscheiding, wit van kleur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Het is nu 6 dagen na mijn eisprong. Iemand die dit herkent?
Bij mij is dat soort afscheiding een aantal dagen na de eisprong en teken dat de eisprong geweest is. Ik herken het niet als zwangerschapsteken, als dat de reden is waarom je het in dit topic vraagt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')