Allereerst beterschap!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef Jelief het volgende:
juttertje Ik heb bij Emma suiker gehad, vanaf anderhalve maand voor de uitgerekende datum. Ik moest aan een dieet. Dat dieet was erg goed te doen. Ben toen wel overgedragen aande gyn en in het ziekenuis bevallen, dat vooruitzicht vond ik eerst heel naar maar wende al snel en ik ga deze keer weer in het ziekenhuis bevallen omdat het zo prettig was daar. suikerbaby's zijn gemiddeld wat forser dan gewone baby's. Emma was 4220 op zich niet reusachtig maar wel dik. Na een paar maanden was ze dat extra vet kwijt en werd ze een dun popje en dat is ze nog steeds.
Oja ik hoest mijn longen uit mijn lijf, heb keelpijn, een hoofd vol snot en zou wel gezien willen worden door een dokter maar ik weet niet of het urgent genoeg is voorde hap. Iemand een idee?
ik heb er ook eens op gezocht:quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef Jelief het volgende:
juttertje
* Jelief gaat opzoek naar een snugglenest.
Emma heeft de eerste dagen op het aankleedkussen gelegen, niet ideaal maar ze kon iig wel bij ons liggen.
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=25quote:Baby Delight SnuggleNest: Een Amerikaans product dat bestaat uit matrasje met aaneengesloten opstaande, zachte zijkanten en bovenkant, waarin een baby volgens de fabrikant tussen twee rolletjes geklemd te slapen zou kunnen worden gelegd tussen de hoofdkussens van de ouders in hun bed. Volgens de fabrikant te gebruiken totdat de baby begint te draaien en te verplaatsen.
Beoordeling: Al na twee maanden ontstaat, op het niet te voorziene moment dat de baby beweeglijk wordt, onnodig risico. Zijkanten en hoofdeinde zijn te vergelijken met 'dikke hoofdbeschermers'.
Advies: Laat de baby liever veilig slapen in eigen wieg of bedje.
Hier ook! Dan heb ik het over het begin....quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:44 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb ook nergens last van gehad wat betreft misselijkheid, tessie. Ik had alleen geen honger en was heel moe.
die link was ik ook tegengekomen. Ik zou hem iig niet nieuw kopen, misschien maak ik zelf nog wel wat als ik niets tegen een redelijke prijs tegenkom.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er ook eens op gezocht:
[..]
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=25
ik weet niet of ik voor zo'n korte periode zo'n (duur?) product zou aanschaffen...
Daarom is Marktplaats ook zo handig! En de onze heeft beslist niet van die rolletjes of hoofdbeschermer toestanden, Maja kan gewoon lekker woelen in d'r snuggle.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er ook eens op gezocht:
[..]
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=25
ik weet niet of ik voor zo'n korte periode zo'n (duur?) product zou aanschaffen...
Twee streepjes!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. ik mag me hier voorzichtig komen melden, vanmorgen twee streepjes geplast ! Ik ben zooooo blij, die lach gaat niet meer van mijn gezicht geloof ik
Van harte gefeliciteerd en welkom hier!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. ik mag me hier voorzichtig komen melden, vanmorgen twee streepjes geplast ! Ik ben zooooo blij, die lach gaat niet meer van mijn gezicht geloof ik
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Estrys het volgende:
Hier heeft de kleine liggen schoppen vanaf een uur of 5, volgende keer schop ik gewoon terug![]()
Wat lief dat je het vraagt Ingridquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Carmella, hoe gaat het nu met je?
Ik sluit me hier helemaal bij aan.... en ik hoop voor je dat je ook binnenkort met babydingen enz. bezig kan zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef Jose81 het volgende:
Owww Carmella... ik vind het zo super klote voor je, wat je allemaal doormaakt... zo zou je zwangerschap gewoon niet moeten lopen...![]()
Bij mij is dat soort afscheiding een aantal dagen na de eisprong en teken dat de eisprong geweest is. Ik herken het niet als zwangerschapsteken, als dat de reden is waarom je het in dit topic vraagtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Uhmzz..beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel afscheiding, wit van kleur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Het is nu 6 dagen na mijn eisprong. Iemand die dit herkent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |