quote:
Wat lief dat je het vraagt Ingrid
Slecht eigenlijk, m'n nier begint weer op te spelen sinds een paar dagen. Zolang ik het nog thuis uit kan houden is het even afwachten en mag ik thuis blijven. Wordt het te erg dan word ik opgenomen en zal ik geopereerd worden en een stoma krijgen. Ik zie er heel erg tegenop, maar ja... wat doe je er aan. Helemaal niks. Ik probeer het maar te nemen zoals het is nu, meer kan ik niet doen.

Ik denk ook dat het onvermijdelijk is dus ik ben er op ingesteld dat het wel tussen nu en een paar weken zal (moeten) gebeuren. M'n tas staat al klaar (en in m'n hoofd is hij alweer helemaal ingepakt

). Verder probeer ik veel afleiding te hebben om de tijd op bed een beetje door te komen.

Ik ben wel druk bezig met een hoop papierwerk, zoals thuiszorg regelen, een deel vergoeding van alle taxikosten van de laatste maanden, etc. Dus het houdt me wel zoet op het moment

Ik hoop dat ik over een tijdje ook "gewoon" met de baby bezig kan zijn, winkelen.. (Al is het maar een dagje en met een rolstoel...) dingetjes kopen en uitzoeken, dat soort dingen. De standaard zwangerschapsbezigheden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Carmella op 26-10-2008 21:57:34 ]