Lees de samenvattingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef koemleit het volgende:
opschep verhaaltjes over dat je iemand geslagen hebt worden on the internets meestal niet gewardeerd.
zie daarvoor het gros van de nog komende reacties in dit topic.
nichten zul je bedoelenquote:
stoer, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef Laton het volgende:
mensen die er zo uitzien mag je altijd op de bakkes slaan.
De Bomberjackdragende uit OP meldt zichquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
De Bomberjackdragende uit OP meldt zich
Dit mocht je best anders verwoorden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef BigKahuna het volgende:
''Ik ging net chillen met 3 van me matties in Downtown Purra jwz.''
quote:
Nee.quote:
Het doet me goed om dit te horen te krijgen van een baas als jos.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Schatgraver het volgende:
Eerst geloofde ik het niet, toen keek ik wie de TS was, en nu weet ik dat het waar is.
Na het zien van je ondertitel, avatar + sig:quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
ik kan niet anders concluderen dan dat je inderdaad stoer bent!![]()
* eNGine10 gaat nu zo'n londsdale bomberjack poetsen en een nieuw icepack tegen z'n neus drukken
Goed verwoord!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:28 schreef jorisvt het volgende:
[..]
Dit mocht je best anders verwoorden.
Ontopic: Je hebt hem terecht geslagen.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:43 schreef Florian_ het volgende:
Die gast uit de OP heeft echt een grafkop
Diek dan voor een straattaal Tomtom swa, jwz!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef Nobu het volgende:
Even tussendoor: mijn Tomtom kent heul geen Purra, waar ligt dat ergens?
Precies, bazen laten iemand in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef KingOfPop het volgende:
Jij bent een echt baasje, bazen slaan niet!
Ik voelde me geroepen om het zelf even duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Precies, bazen laten iemand in elkaar slaan.
Ik ben nou eenmaal de gastheer in dit pareltje van een topic, dus ik geef iedereen netjes antwoord zoals het een goede gastheer betaamt.quote:
tja het is een echte KLB SC usertquote:
Ik ben SC'er maar ook een echte baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja het is een echte KLB SC usert
zijn wannabe bazen, uitgezonderd BK en Ricko
Idd, hét schoolvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben SC'er maar ook een echte baas!
en jos niet te vergeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja het is een echte KLB SC usert
zijn wannabe bazen, uitgezonderd BK en Ricko
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef Slickk het volgende:
Je hebt hem een klapje op zijn wang gegeven en nu lig jij met een laptopje in een ziekenhuisbed sterke verhalen te vertellen?
Goed bezig. Lekker zeker, eten door een rietje?
Blijf jij nou maar lekker eeuwig achter je computertje zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:41 schreef Afwazig het volgende:
Als ik ooit weer eens besluit naar buiten te gaan, wil ik net zijn zoals TS.
Het voelt goed om een rolmodel voor de jeugd te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:41 schreef Afwazig het volgende:
Als ik ooit weer eens besluit naar buiten te gaan, wil ik net zijn zoals TS.
Je oude avaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
De Bomberjackdragende uit OP meldt zich
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef BigKahuna het volgende:
Klacht 1: Lonsdale-bomberjack-dragende kutmongool die me lastigvalt.
afbeelding[/url] ]
wat zei hij toen? daar ben ik wel benieuws naar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef BigKahuna het volgende:
Hij zag in wie de baas was, en verliet de crime scene.
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Na het zien van je ondertitel, avatar + sig:![]()
![]()
heb je bij ieder groepquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:53 schreef Teunebeun het volgende:
Sommige gabbers zijn ronduit kut, ik ken er ook een met een brilletje die zich wat meent
dom geneuzel, net zoiets als iemand die doner in z'n naam heeft voor zn harsens rossenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef DurumDoner het volgende:
Al het geweld richting lonsdale-dragers is zinvol geweld.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef Dark_Killah het volgende:
BK, ik hield al van je maar het wordt zo alleen maar erger.
Nee, daarom was ie juist zo boosquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:55 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
krijgen dat soort figuren vriendinnetjes?
heb je alquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:44 schreef Rhythm het volgende:
Subliem topic overigens, pic van het betreffende meisje btw.
en toch op je fobo klikken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ging net chillen met 3 van me matties in Downtown Purra jwz.
Opeens komen er 2 mensen naar ons toe lopen. Ze zagen er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Eentje zegt tegen me: Heyuhh jij bent toch ****CENSUUR**** ofnie?
Aangezien dit inderdaad het geval is, geef ik bevestigend antwoord, waarop deze persoon begint te schelden over een meisje waar hij kennelijk een groot zwak voor heeft. Geen probleem, liefde is nou eenmaal een vreemde ziekte, aldus deze personen:
Terug naar de situatie. Ik vertelde de betreffende persoon dat ik hem niet ken en dus zijn situatie niet ken. Ik blijf uiteraard beschaafd en leg hem, zoals twee mannen dat onder elkaar horen te doen, netjes uit dat het me voor hem spijt dat ze hem niet ziet staan. Hierop pakt de persoon me bij mn kraag, en hij zegt 'hey kankermooiboy (), als je met één vinger aan haar komt, weet ik je te vinden.'
Dit gaf nogal een komisch gezicht, aangezien de persoon in kwestie er nogal zwakzinnig uitzag. Zoals vaker bij komische dingen, barst ik in lachen uit. Toen sloeg de stemming echter geheel om! De persoon duwde me weg, en baas als ik ben kan ik dat natuurlijk niet over m'n kant laten gaan. Ik heb hem, geheel tegen mijn karakter in, op zijn neus geslagen. Uiteraard neem ik normaal gesproken, zoals jullie weten, nooit zulke radicale maatregelen, maar hij liet me geen andere optie.
Tot zover mijn verhaal.
Klacht 1: Lonsdale-bomberjack-dragende kutmongool die me lastigvalt.
Klacht 2: niet van toepassing.
Samenvatting: Ik heb iemand geslagen, ik ben stoer. [ afbeelding ]
Wat wil je zeggen schatjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en toch op je fobo klikken...Ik moet toegeven, je had me bijna...!
Stel je voor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dat ik je nog bijna zou geloven ook, boefje!
Bedankt, fijne kerel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef servus_universitas het volgende:
Dit is weer een pareltje van een topic.
Natuurlijk niet, daar droomt die hardcore mongool van. Ze is ver verheven boven dat soort hardcore tuig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goed topic verder hoorMaar 1 note. Jouw chimeid gaat met hardcore hooleys om
?
quote:
ahahaha - die hele aflevering.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:19 schreef Het_hupt het volgende:
deze bomberjack drager hoopt BK wel eens tegen te komen op straat
ja joh, gezellie potje bier drinkenquote:
Draag jij bomberjacks? Serieus?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja joh, gezellie potje bier drinken
Is niet zo ongewoon in de Rockabilly scene hoorquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Is niet zo ongewoon in de Rockabilly scene hoor
net zo als de conferderate banner trouwens
en je weets, ik loop dr niet bij als zo'n kale holbewonerquote:
Je bomberjack is de reden dat je moet hosselen op Fobo'squote:Op zondag 26 oktober 2008 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en je weets, ik loop dr niet bij als zo'n kale holbewoner
hoef niet meer te hosselenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je bomberjack is de reden dat je moet hosselen op Fobo's?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoef niet meer te hosselen
kan ook als n primadonna in de SC ruleren
Indien je die van mn vorige topic bedoelt: Nee dit is toevallig een ander meisje. Zie je wel eens een bomberjack-hardcore-neonazi die op Turkse meisjes valtquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Heet het meisje in kwestie toevallig Onur Torko?
Onur Torko is niet zo maar een turks meisje. Hij is BAAS.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Indien je die van mn vorige topic bedoelt: Nee dit is toevallig een ander meisje. Zie je wel eens een bomberjack-hardcore-neonazi die op Turkse meisjes valt?
Daar heb je dan weer wel een punt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onur Torko is niet zo maar een turks meisje. Hij is BAAS.
Ik had je een kudo gegeven als je gezegd had dat je nu de tijd had. En als hij nu niet de tijd had je even een afspraak kon maken voor in je agenda.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
UPDATEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Held als ik ben, was ik uiteraard ondanks desbetreffende kutmongool z'n waarschuwingen bij '- meisje' geweest. En ik kan u vertellen, lieve fokkertjes, het was in één woord omschreven 'romantisch'. Niks aan de hand hoor ik u denken! Echter vandaag kwam ik de persoon uit de OP wederom tegen in onze pittoreske binnenstad. Hij had de nodige informatie verschaft via verscheidene tussenpersonen en sprak me bedreigend aan met de woorden 'JE WAS BIJ HAAR HE
'. Aangezien ik een beschaafde, welopgevoede jongeman ben, wars van leugens, is mijn antwoord: "Inderdaad. [ afbeelding ]" Aangezien onze hardcoreliefhebber in zijn eentje was, was hij uiteraard niet zo dapper! Hij vertrok, na de woorden "Ik weet je te vinden, wacht maar, binnenkort" te hebben uitgesproken.
Dus als TS nooit meer reageert weten jullie wat er gebeurd is!
Oh en nee, geen pics.
Pics (en niet van dat petje)quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
UPDATEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Held als ik ben, was ik uiteraard ondanks desbetreffende kutmongool z'n waarschuwingen bij '- meisje' geweest. En ik kan u vertellen, lieve fokkertjes, het was in één woord omschreven 'romantisch'. Niks aan de hand hoor ik u denken! Echter vandaag kwam ik de persoon uit de OP wederom tegen in onze pittoreske binnenstad. Hij had de nodige informatie verschaft via verscheidene tussenpersonen en sprak me bedreigend aan met de woorden 'JE WAS BIJ HAAR HE
'. Aangezien ik een beschaafde, welopgevoede jongeman ben, wars van leugens, is mijn antwoord: "Inderdaad. [ afbeelding ]" Aangezien onze hardcoreliefhebber in zijn eentje was, was hij uiteraard niet zo dapper! Hij vertrok, na de woorden "Ik weet je te vinden, wacht maar, binnenkort" te hebben uitgesproken.
Dus als TS nooit meer reageert weten jullie wat er gebeurd is!
Oh en nee, geen pics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |