Draag jij bomberjacks? Serieus?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja joh, gezellie potje bier drinken
Is niet zo ongewoon in de Rockabilly scene hoorquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Is niet zo ongewoon in de Rockabilly scene hoor
net zo als de conferderate banner trouwens
en je weets, ik loop dr niet bij als zo'n kale holbewonerquote:
Je bomberjack is de reden dat je moet hosselen op Fobo'squote:Op zondag 26 oktober 2008 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en je weets, ik loop dr niet bij als zo'n kale holbewoner
hoef niet meer te hosselenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je bomberjack is de reden dat je moet hosselen op Fobo's?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoef niet meer te hosselen
kan ook als n primadonna in de SC ruleren
Indien je die van mn vorige topic bedoelt: Nee dit is toevallig een ander meisje. Zie je wel eens een bomberjack-hardcore-neonazi die op Turkse meisjes valtquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Heet het meisje in kwestie toevallig Onur Torko?
Onur Torko is niet zo maar een turks meisje. Hij is BAAS.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Indien je die van mn vorige topic bedoelt: Nee dit is toevallig een ander meisje. Zie je wel eens een bomberjack-hardcore-neonazi die op Turkse meisjes valt?
Daar heb je dan weer wel een punt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onur Torko is niet zo maar een turks meisje. Hij is BAAS.
Ik had je een kudo gegeven als je gezegd had dat je nu de tijd had. En als hij nu niet de tijd had je even een afspraak kon maken voor in je agenda.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
UPDATEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Held als ik ben, was ik uiteraard ondanks desbetreffende kutmongool z'n waarschuwingen bij '- meisje' geweest. En ik kan u vertellen, lieve fokkertjes, het was in één woord omschreven 'romantisch'. Niks aan de hand hoor ik u denken! Echter vandaag kwam ik de persoon uit de OP wederom tegen in onze pittoreske binnenstad. Hij had de nodige informatie verschaft via verscheidene tussenpersonen en sprak me bedreigend aan met de woorden 'JE WAS BIJ HAAR HE
'. Aangezien ik een beschaafde, welopgevoede jongeman ben, wars van leugens, is mijn antwoord: "Inderdaad. [ afbeelding ]" Aangezien onze hardcoreliefhebber in zijn eentje was, was hij uiteraard niet zo dapper! Hij vertrok, na de woorden "Ik weet je te vinden, wacht maar, binnenkort" te hebben uitgesproken.
Dus als TS nooit meer reageert weten jullie wat er gebeurd is!
Oh en nee, geen pics.
Pics (en niet van dat petje)quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
UPDATEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Held als ik ben, was ik uiteraard ondanks desbetreffende kutmongool z'n waarschuwingen bij '- meisje' geweest. En ik kan u vertellen, lieve fokkertjes, het was in één woord omschreven 'romantisch'. Niks aan de hand hoor ik u denken! Echter vandaag kwam ik de persoon uit de OP wederom tegen in onze pittoreske binnenstad. Hij had de nodige informatie verschaft via verscheidene tussenpersonen en sprak me bedreigend aan met de woorden 'JE WAS BIJ HAAR HE
'. Aangezien ik een beschaafde, welopgevoede jongeman ben, wars van leugens, is mijn antwoord: "Inderdaad. [ afbeelding ]" Aangezien onze hardcoreliefhebber in zijn eentje was, was hij uiteraard niet zo dapper! Hij vertrok, na de woorden "Ik weet je te vinden, wacht maar, binnenkort" te hebben uitgesproken.
Dus als TS nooit meer reageert weten jullie wat er gebeurd is!
Oh en nee, geen pics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |